Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ravn

Kicka av PB

Recommended Posts

What gives?

Punkbuster er oppdatert via. PBsetup, men lell blir jeg kasta på hue og rævva ut.

Kjør pbsetup.exe og oppdater PB for COD4. Er kommet en update siste uka eller noe.

Ja, det hadde hjelpet mye vis du kom med meldingen du får når du blir kasta ut :(

Får du fremdeles md5tool feilmeldinger? Står det noe filnavn i den feilmeldingen? Tror den kan komme når en av filene til CoD 4 blir korrupte.

Jeg fikk samma problemet som Ravn tidligere i dag, men nå får jeg denne; "... Violation (IGNORING QUERIES) #9006"

Was?

:(

Etter mye re-innstaling og kuking rundt står jeg nå igjen med feilmeldingen "RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe"

Den finner da ikke .exe, men det er bare vås. Alt er innstalert som det skal og som det alltid har vært. Skjønner ikke, det har jo fungert glimrende fram til idag..

Vrede...!

Kan du prøve følgende?

Startmeny --> Kjør --> Skriv: Services.msc --> Trykk enter

Bla deg nedover og se om du finner en service som heter PnkBstrA. Kjører denne?

Denne kjører ikke.

Prøv å start den manuelt ved å høyreklikke på den og velge Start. Blir feilmeldingen borte nå?

Hvis jeg forstod deg riktig - Nei, den starter bare på samme måte.

PnkBstrA.exe kjører fortsatt ikke.

Altså: I service-vinduet så høyreklikket du på PnkBstrA servicen og valgte start? Og deretter startet du CoD 4 og fikk samme feilmeldingen når du joinet en server? Og når du kom ut igjen så kjørte ikke PnkBstrA servicen lenger?

Isåfall så vet jeg ikke hva som kan gjøres, du kan kanskje ta en kikk her og se om noe av dette hjelper:

http://www.punksbusted.com/forums/index.php?showtopic=41261

Fixed.

Apoc <3

Hadde samma problemet her om dagen, bare fant en annen server å spille på (en random svensk sak.. SWEP tror jeg) så fixe det seg selv.. Er enkelte servere som man ikke kommer i kontakt med når det kommer til PB updates.. go figure

Sign in to follow this  

• Create New...