Mokie 0 Report post Posted March 11, 2008 En noe spesiell forespørsel til leserne av bf.no forumet: Jeg driver å utvikler radiospotter for Barnevakten. Er på jakt etter chatlogs av Irc chats eller lignende. En samtale mellom en mann og en jente (tilsynelatende) Trenger å se hva disse anonyme mannfolka faktisk skriver til disse mindreårige jentene. Og hva de eventuellt faktisk svarer. Noen som har lest noen sånne logs? Historier etc på nett? Thanks for all help. Cheers. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mokie 0 Report post Posted March 11, 2008 Kanskje ikke helt det jeg er på jakt etter... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olla 0 Report post Posted March 11, 2008 Du får kanskje litt innsikt ved å se på How to Catch a Predator. Ligger nok en del klipp på Youtube. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Halky 0 Report post Posted March 11, 2008 Ehm, hvorfor ikke finne ut selv slik på egenhånd. Det er da den beste måten og få det beste resultatet på. Enkelt er det jo også. Kom deg in på IRC, kall deg noe jente greier og gå inn på #Oslo eller noe sånt, også venter du litt. Du kommer til og bli spammet ned av menn som vil snakke med deg:P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moop 0 Report post Posted March 11, 2008 Catchaperv.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mokie 0 Report post Posted March 11, 2008 Du får kanskje litt innsikt ved å se på How to Catch a Predator.Ligger nok en del klipp på Youtube. Har sett litt på det. Så ja, har fått litt innsikt der. Men lite konkret chatting. Men takk for tipset. Ehm, hvorfor ikke finne ut selv slik på egenhånd. Det er da den beste måten og få det beste resultatet på. Enkelt er det jo også.Kom deg in på IRC, kall deg noe jente greier og gå inn på #Oslo eller noe sånt, også venter du litt. Du kommer til og bli spammet ned av menn som vil snakke med deg:P Det er en mulighet, men siden jeg sitter på skolen kan jeg ikke begynne med det nå. Og det første som slo meg inn var at kanskje bf.no folk har vært bort i noe morsomme logger eller rett og slett lurt noen selv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mad-eye 0 Report post Posted March 11, 2008 eller du trodde kanskje at det satt flere pedoer her på forumet som er villig til å øse ut av sine erfaringer?^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blizzard 0 Report post Posted March 11, 2008 Gutt: Eg tar meg på tissen eg Mann: "Aaaah! Gjær du det altsa? Æh ælska det!" Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted March 11, 2008 seXyjente13 - solchat - chatkanal 50+ - printscreen - done! Kan det gjøres enklere? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mokie 0 Report post Posted March 12, 2008 eller du trodde kanskje at det satt flere pedoer her på forumet som er villig til å øse ut av sine erfaringer?^^ hehe. Der tok du meg. Ikke helt. Men en hel haug her, er erfarne irc chattere. Noe jeg ikke er. Sett før at folk synes slike chatlogs er morsomme, derfor tenkte jeg kanskje noen hadde en link på lager elle lignende. Men men. Jeg får vel bare bli en Hanne94 på irc og se hva som skjer... Ekkelt å utgi seg for noen man ikke er.. vel vel. Takk for svarene uansett. Cheers Quote Share this post Link to post Share on other sites
MystiC 0 Report post Posted March 13, 2008 Om du skal prøve dette på IRC, ikke bruk quakenet, det kommer aldri til å fungere:P http://youtube.com/watch?v=YzNWtxvY4sw Morsomste ever Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted March 13, 2008 evt: http://www.jippii.no/ -> *Jentenavn*14 spør om noen har lyst til å bli kjent med deg elns. Jeg ble faktisk tilbudt 700,- for å vise megh på webcam :S SS av at duden spør om jeg tør. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 13, 2008 Eros chat - jente14 - rom 18+ - hei jeg søker noen som har litt erfaring - printscreen. Vi hadde et prosjekt om slikt på vgs, tok for oss blink, eroschat og jippi.. Aldri blitt så skremt i hele mitt liv. Fikk tilbud om alt fra flyreiser til 1000lapper mot alt fra webcamstripp til sadoleker og wetsex. Får jeg en jentunge noen gang så blir det lås på pcen til hun er 18, helt seriøst. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted March 13, 2008 Hvis det skal skje på IRC, så burde du ikke bruke Qnet som er et gaming nettverk. Prøv heller på #Oslo @ Efnet elns. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted March 13, 2008 Om du skal prøve dette på IRC, ikke bruk quakenet, det kommer aldri til å fungere:Phttp://youtube.com/watch?v=YzNWtxvY4sw Morsomste ever Kjøpa svera hamburger... Håpar det der er kødd... ekkelt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted March 13, 2008 Kjøpa svera hamburger...Håpar det der er kødd... ekkelt. Nei, det er ikke kødd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 13, 2008 er to til av de der også, ikke noe kødd nei. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thruster 0 Report post Posted March 13, 2008 Hva er det du skulle med dette? Lære hvordan ikke bli tatt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mokie 0 Report post Posted March 13, 2008 Hva er det du skulle med dette?Lære hvordan ikke bli tatt? Lage radioreklame for Barnevakten. Opplysningskampanje til foreldre, om at de må være mer bevisst på døtrene og sønnene gjør på nettet. har blitt skremt selv. Tar neimen ikke lang tid før de mest slibrige setninger kommer rennende! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thruster 0 Report post Posted March 13, 2008 Hva er det du skulle med dette?Lære hvordan ikke bli tatt? ' /> Lage radioreklame for Barnevakten. Opplysningskampanje til foreldre, om at de må være mer bevisst på døtrene og sønnene gjør på nettet. har blitt skremt selv. Tar neimen ikke lang tid før de mest slibrige setninger kommer rennende! åja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nielsen 0 Report post Posted April 6, 2008 SUGAR. SPICE. AND EVERYTHING NICE. THESE WERE THE INGREIDIENTS CHOSEN TO CREATE THE PERFECT LITTLE GIRL. BUT PROFESSOR UTONIUM ACCIDENTALLY ADDED AN EXTRA INGREDIENT TO THE CONCOCTION: CHEMICAL _____________ Quote Share this post Link to post Share on other sites