Sign in to follow this  
viggo venneløs

cod4 server med s&d hardcore

Recommended Posts

kan det bli gjort om en server til S&D 20 slots helst hardcore

ser at de andre som har server som er satt opp sånn er bra fulle

bare et lite ønske fra en venneløs coder :(

Edited by Pazuzu

hardcore?.. er det virkelig så gøy å skyte folk med ett enkelt pistolskudd fra 32422meters avstand?

Nei, ikke så lenge allfather styrer skuta!

hardcore?.. er det virkelig så gøy å skyte folk med ett enkelt pistolskudd fra 32422meters avstand?

ja :(

Tannpirker-pistoler ftw!

er da bare å sette filter til kun SnD i søkemotoren det. kommer jo så og si bare HC-servere opp, verden trenger absolutt ikke en slik server til...

Kvifor er det så liten traffikk på Battlefield.no sine COD4-serverar?

Tv2 og 1337gamer har jo haugevis med folk. SnD-serverane til 1337gamer er også stadig fulle.

Kvifor er det så liten traffikk på Battlefield.no sine COD4-serverar?

Tv2 og 1337gamer har jo haugevis med folk. SnD-serverane til 1337gamer er også stadig fulle.

Tenker kanskje admins må idle serverne for å få inn folk :(

Er sjelden/sldri 1337gamer folk som får i gang 1337gamer serverne.

Tror det er en kombo av tildels gjengangere og at de finnes lett i browseren. Jeg sliter med å finne battlefield.no sine til tider. Har noen på favorites, men de er som regel tomme.

battlefield.no må ha høy aktivitet over lengre tid for å trekke folk dit som "førstevalg". Hardcore eller ei.

Autrosquad har jo en Domination HC server og den er den fjerde best besøkte i Norge! BF.no har tydligvis bestemt seg for at det ikke skal kjøre det som er populært, men det som adminsene har lyst til å spille.

HC er gøy, du må spille litt smartere da du faktisk ikke tåler ett halvt magasin i bakhodet uten å dø.

Autrosquad har jo en Domination HC server og den er den fjerde best besøkte i Norge! BF.no har tydligvis bestemt seg for at det ikke skal kjøre det som er populært, men det som adminsene har lyst til å spille.

Forstår ikke helt hva du mener med dette. Mener å huske at det ble kjørt noen HC servere helt i starten, men disse sto hele tiden tomme så de ble gjort om. Og i tråder som denne:

http://www.battlefield.no/forum/index.php?...96369&st=70

virker det ikke som at HC er det folk vil ha mest av. Hva serverne kjører blir stort sett avgjort av spillerne her på bf.no, så du kan spare deg for sånne kommentarer.

Når dette er sagt så synes jeg at HC kan være forfriskende til tider, blir noe annet enn den kaotiske frag-festen som classic av og til er. Kanskje #3 Domination HC kan gjøres om til en SnD?

Stiller meg forsåvidt positiv til en SnD server. :(

HC er gøy, du må spille litt smartere da du faktisk ikke tåler ett halvt magasin i bakhodet uten å dø.

Et halvt magasin bestående av 4kuler da eller? :(

Er sjelden/sldri 1337gamer folk som får i gang 1337gamer serverne.

Tror det er en kombo av tildels gjengangere og at de finnes lett i browseren. Jeg sliter med å finne battlefield.no sine til tider. Har noen på favorites, men de er som regel tomme.

battlefield.no må ha høy aktivitet over lengre tid for å trekke folk dit som "førstevalg". Hardcore eller ei.

Stemmer dette, TV2 og 1337gamer.no er de første serverne man finner. Battlefield.no finner jeg ikke i det hele tatt, men igjen så er det det med navnet igjen da. De har jo verdens største servernavn noe som serverbrowsern ikke takler av og til. Serverne burde hete Battlefield.no #1, #2, #3 ferdig med det. Gamemode står uansett til høyre for navnet, og dette gjør også at nye spillere kommer til www.battlefield.no og ikke www.multigamer.no. Ett tips bare :(

Multigamer burde vekk, hysj og unna fra servernavnet imo. Totaaaalt unødvendig, den siden har jo ikke et forum engang!

Hehe, jeg lurte på dette med pistolen og HC så gikk inn på en HC server med bare USP, pistolen eide jo de fleste folka til snipere og SMG folk. Ja, i HC så er det jævla litten forskjel på våpna og en pistol kan funke like bra som en sniper på 300 meter.... Knaskje bedre også siden du har 12 skud :(

HC er rett og slett ganske enkelt trist

Er ikke så rart at man ikke finner bf.no sine servere heller da, jeg bruker console og ip.

Med navn som Battlefield.no Multigamer.no [HARDCORE][RANKED][sERVERNAME][KARTLISTE][sLOTSFORBRUKERE][NAVNETPÅDRIFTERSHUND] så er det ikke rart at navna ikke finnes.

Burde ha vært

Battlefield.no #1

Battlefield.no #2

Battlefield.no #3

Battlefield.no #4

Hva slags type spill det er står det lenger til høyre, samme med slots og annen informasjon.

Ikke så lenge jeg styrer skuta!

Litt rart svar, bare feie det av banen på den måten!?!?! Sjekk litt sever stats da. Er dere ikke intressert i å ha befolka servere?

De må da være plass til å ha en server etter det ønsket?

Ville mye heller spilt på bf.no server, men enn så lenge så blir det 1337...

Bare for å drive med litt folkeopplysning: Servernavns lengde har overhodet ingenting med om serveren dukker opp eller prioriteres i browser ingame. Vi har lagt ned ganske mye arbeid i forsøk på å finne årsaken, og den er delt og kan etter all sansynlighet kun fikses ved en patch av masterserver og klientene til spillerne. Noen slik oppdatering har jeg ikke sett enda, og forrige patch til klienter og spillservere rettet desverre ikke dette problemet.

At vi bør sette opp en HC SnD er notert, og våre driftsguruer ser på saken. Hva angår browser inne i spillet, så har jeg selv lagt til Battlefield.nos servere i favorites, noe som fungerer aldeles utmerket.

IP: 81.166.125.35 og port: 28960, 29160, 29260, 29360, 29460 og 29560

Litt rart svar, bare feie det av banen på den måten!?!?! Sjekk litt sever stats da. Er dere ikke intressert i å ha befolka servere?

Var vel ikke alle som "tog an".

Jeg slutta i bf.no 31.12.2006 :(

Jeg "tog'an", om det er noen trøst. :(

Selv er jeg for alle tiltak som får flere spillere, selv om jeg personlig ikke liker hardcore.

HC hadde forresten vært kult om de ikke skrudde ned helsa.. Classic-helse, men uten crosshair og minimap hadde vært ganske kult! Det er så alt for lett å spamme i HC.

F.eks så jobber jeg sammen med de fleste av multikill.no-folka (tag: mk.) og har spilt litt sammen med disse på 1337gamer sine SnD HC-servere. Det jeg opplever der er at jeg klarer meg sånn tålelig greit, men at man veldig ofte blir drept av initial nadespam, lmg-spam, "random-skudd" (dvs folk skyter en salve i en retning de vet det ofte er folk, selv om de ikke har sett noen der) osv. Dette slipper man til en viss grad i classic-mode. Derimot har classic den ulempen at folk har minimap hvor du dukker opp om du fyrer av noen skudd. Dermed er du mer synlig i classic, og faktisk like lett å drepe (med unntak av ren spam).

Edit: om jeg har skrevet noe totalt idiotisk her så kan dere skylde på Bombay Sapphire :(

Var vel ikke alle som "tog an".

Jeg slutta i bf.no 31.12.2006 :(

Tror du har litt for mye selvtillit om du tror at alle går rundt og tenker på hva du gjør til enhver tid...

Særlig mer internt blir det vel ikke? Eller har du andre vitser på lager også?

Sign in to follow this