Ullteppe 0 Report post Posted March 5, 2008 Hei og hopp! Klage og klage, vil bare be om at dere holder server #03 (tror jeg det var) Mec Air i tømmene heretter, virker som den har hatt litt for mange sene kvelder i det siste. Problemet er vanskelig å beskrive med ord, så legger ved en filmsnutt i stedet. http://dump.no/files/402c17c5d35f/Dille2.avi Er du ekstra årvåken ser du kanskje at runden ikke har startet enda, men det har ingenting å si, den var slik når runden hadde startet og. For å oppsummere hva du ser: -Ingen håndvåpen tar skade fra motspilleren. -Du går aldri tom for ammo -Granater sprenges ikke -Proning er umulig -Kun fra biler/fly/heli kan man dele ut skade til motspillere, trodde først det var en servermod siden jeg befant meg på Mec Air, men Ravn hadde aldri hørt om dette før så da bli jeg litt skeptisk.. Ber om litt ris på stumpen til #03, kanskje også husarrest hvis dere føler det er nødvendig. Streng, men med en god tanke bak, hilsen -Ullteppe Share this post Link to post Share on other sites
Sir_Henrix 0 Report post Posted March 5, 2008 Dette har jeg også opplevd, men når serveren blir restartet er alt som normalt igjen. Share this post Link to post Share on other sites