Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
AllFather

HOLY SNOW BATMAN!

Recommended Posts

039_41652~Batman-Robin-Posters.jpg

Noen andre som har hatt det gøy på veiene i Bergensregionen idag?

Jeg brukte 20 minutter på å kjøre 5km før jeg snudde rundt bilen og kjørte hjem igjen.

Selv med ny audi med anti alt mellom himmel og jord, og splitt nye vinterdekk så sleit jeg med å komme meg fremover (ikke sidelengs slik jeg gjorde 4,5 av de 5km).

Akurat nå angerer jeg litt på flytting til bondelandet (Askøy) :(

Dette har jeg fått med meg så langt på bt.no og ba.no

Lastebil sperret veien min til jobb ( askoyv.no )

Trailer veltet og sperret også veien min til jobb ( www.askoyv.no )

Hytter kollapser på voss, og andre har 50cm med snø på taket) ( www.bt.no )

Ørten kræsj i Bergensregionen ( www.bt.no )

Flesland stengt ( www.ba.no ).

Noe annet morro som har skjedd? :(

Ord kan ikke beskrive hvor ufattelig misunnelig jeg er akkurat nå. Det er ikke logisk, økonomisk eller humant å ønske seg et tonn med snø, men jeg kan ikke hjelpe det. G|ef!!!

Får meg til å ønske at jeg var tilbake på svalbard, der hadde vi i det minste snø som varte litt lengre enn de 20 minuttene den ligger her på sørlandet.

Nesten sånn at jeg får lyst til å hente et tilhengerlass og dumpe på plenen til sjefen. Han har en direkte panisk frykt for snø og går inn i den verste vinterdepresjonen jeg har sett når de første snø-fnuggene faller (Enda ikke tilgitt meg for at jeg la inn et bilde av en nedsnødd honda CR-V som bakgrunnsbilde på maskinen han).

Du kan værsågod komme og hente snø, din gjøk. Jeg er så helvetes lei den nå....

Tjaaa, ventet ca 25 min i en buss som sto fast på Landås, ventet på en buss hjem som eg til slutt fikk vite at den ikke gikk lenger(pga mange biler hadde kjørt utenfor veien der bussen gikk), kjedelig. Og nå regner det, fy faen!

jeg brukte 10 min til butikken istedet for 5, skandaløst spør du meg.

det var forøvrig merkelig at det var såpass med snø på bakken siden det snødde bortover.

Bare til å komme på besøk, du kan få med deg all snøen du vil ha :(

men du bør forte deg for i morgen er det bare slaps og styggedom igjen.

Her i østfold så lengter vi etter snø :(

Begynte å snø nå faktisk :( Er så vitt noe snø her.. Kan noen av dere sende litt snø i posten til meg?

Jeg har fantastiske mengder snø her, og godt er det, kjører fjelltelemarkrenn til helga :(

heh.. fra puddefjord broa til landås der jeg bor.. tok det faktisk 2 timer for å komme hjem med buss.

Jeg er i en bedrift som driver å leverer frukt til bedrifter som heter Go'Frukt

dreiv å leverte frukt til statoilhydro .. på veien mot flesland.. kjørte vi relativ safe med 50 km/t og så kommer en diger monster av en trailer i 70-80 og den slingra som fan nær oss.. pga veien var så glatt .. han sku fan ikke hatt den lappen den sjuke faen av trailercowboy :(

Jeg vedder på at 99.9% av folka som klikket seg innpå tråden her forventet seg en ny trailer av Batman filmen :(

Ikke når Allfather lagde posten^^

men skulle til å si at jeg fikk Avean til å måkke snøen utenfor her. Takk,ninjatøs:)

Har storkost meg på snøføret i den siste tiden. Men blir så forbanna på de andre byfolka som ikke kan å kjøre på snø. Er jo vant til svart bløt salta asfalt alle sammen jo.

Kjekt med 4x4 på firmabila.

Jeg vedder på at 99.9% av folka som klikket seg innpå tråden her forventet seg en ny trailer av Batman filmen :(

Hadde i alle fall ventet et morsomt Batman-klipp.

Men jeg tar ansvar:

99% av forumet har aldri hørt "holy smokes batman,,########" :(

Kjøp skuter!

Skal faktisk på skutertur på fredagen :(

Til dere som klager. Prøv å gå i stiv kuling, 60 effektive minusgrader med åpen jakke og snøfokk overalt. Da er det friskt vær :(

Varme klær er for pøssies

haha, var godvær i går ja. På vei til skolen og tilbake så jeg 4-5 biler som sto fast/spant rundt om. Da jeg tok bussen tilbake fant jeg ut jeg skulle bare hoppe ut av bussen og gå, det gikk raskere gjennom sentrum.

batman4tm.jpg

Hm..

:(

Kjøp skuter!

Skal faktisk på skutertur på fredagen :(

Til dere som klager. Prøv å gå i stiv kuling, 60 effektive minusgrader med åpen jakke og snøfokk overalt. Da er det friskt vær biggrin.png

Varme klær er for pøssies

Skaff deg live dvd-en til James Taylor og få med deg introen til "The frozen man". Sangen handler om et lik, som ble funnet fullstendig nedfrosset (og dermed særdeles godt bevart) oppe langs nordvestpassasjen et eller annet sted. Han var visst et av mannskapet som var med på et av forsøkene på å finne nordvestpassasjen. Taylor lever seg litt inn i situasjonen ombprd på skuta, som har frosset fast i isen, og det er bikkjekaldt ute. (Noe du selvsagt er vant til)

...the crew sitting on the deck. frozen under the tarpaulin, old-timer saying "this is nothing!"

Lord have mercy on the frozen man!

Båt i isen? Det har vi fortsatt det. Den kalles Noorderlicht og kommer fra Nederland. Fryser seg i isen hvert år og brukes som overnattingssted tongue.png

Kulde er gromt, beste måten å våkne på når man er trøtt om morran