Thadon 0 Report post Posted March 1, 2008 Nå er den åpne betaen ute, og kan lastes ned på http://www.marenostrumgame.com/ Ganske artig, men trenger litt fiksing før den er ferdig Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted March 2, 2008 Merkelig at dette underforumet lever egentlig Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 2, 2008 Så lenge spillet lever, lever forumet også. Er redd det er veldig få som spiller Red Orchestra i Norge. Kanskje man burde arrangere en slags bigwar, så vi får samlet de gamle spillerne. Fatter ikke hvorfor ikke folk vil spille Red orchestra, er jo et genialt spill. Jeg spiller ofte med Russere på vår RO-server, hadde vært fint hvis noen nordmenn kunne joinet. Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted March 2, 2008 Hehe ja er ikke mye aktivitet her på forumet akkurat. Spiller litt på The Wild Bunch serverne siden de er som regel alltid stappa med folk Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted March 11, 2008 Kommet en patch + en hotfix til patchen nå Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted March 16, 2008 Fikk testa det litt i kveld. - Ganske bra mod med masse potensiale virker det som Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted March 20, 2008 Jeg spiller RO.. Brenner for det også, men desverre er serveren vår ofte tom. Idag har det kommet en patch igjen til RO... Spillet lever i aller høyeste grad. Kanskje en BigWar hadde vært tingen? Både jeg og Homer spiller RO, samt Pearwood Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted March 20, 2008 har ro.. blir med på bw Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted March 20, 2008 Ser ut som storkrig hadde vært noe ja Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 21, 2008 Vi skal nok få opp en bigwar, men trenger noen forslag fra dere hvilke kart som er aktuelle. Jeg vet virkelig ikke om det er nok folk til å få gang en skikkelig bigwar, men antagelig drar vel de fleste frem godspillet igjen Håper jeg. Kom med forslag! Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted March 21, 2008 Nå har steam blitt skikkelig integrert med RO, så nå kan vi "joine" via steam vennelista. Hva med å legge til hverandre i vennelista? Min: thadon92 Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 21, 2008 Nå har steam blitt skikkelig integrert med RO, så nå kan vi "joine" via steam vennelista. Hva med å legge til hverandre i vennelista?Min: thadon92 Jepp, da blir det mye lettere å joine hverandre. Fikk aldri det vennesystemet inne i spillet til å fungere, og det er alltid noen som skifter navn så mye bedre å ha bruke Steam. OT: Nå savner jeg bare det samme til Call of Duty 4. Mitt nick er: Totalboy Share this post Link to post Share on other sites
HansenTHEmaverick 0 Report post Posted March 23, 2008 (edited) BW hadde vært kult.... jeg spiller faktisk ganske mye RO for tia^^ Hva med å starte en poll for å sjekke hvor mange som har lyst på en RO bw? Edited March 24, 2008 by HansenTHEmaverick Share this post Link to post Share on other sites
Mr.170 0 Report post Posted March 27, 2008 BW hadde vært bra. Spiller for tiden med Klan og greier. Så ser på meg som ganske aktiv....uansett....Ser fram til BW =) -Mr.170 [LT.Koskela i spillet.] Share this post Link to post Share on other sites