Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Thadon

Mare Nostrum

Recommended Posts

Så lenge spillet lever, lever forumet også. :)

Er redd det er veldig få som spiller Red Orchestra i Norge. :) Kanskje man burde arrangere en slags bigwar, så vi får samlet de gamle spillerne. Fatter ikke hvorfor ikke folk vil spille Red orchestra, er jo et genialt spill.

Jeg spiller ofte med Russere på vår RO-server, hadde vært fint hvis noen nordmenn kunne joinet. :happy:

Hehe ja er ikke mye aktivitet her på forumet akkurat.

Spiller litt på The Wild Bunch serverne siden de er som regel alltid stappa med folk

Jeg spiller RO.. :) Brenner for det også, men desverre er serveren vår ofte tom. Idag har det kommet en patch igjen til RO... Spillet lever i aller høyeste grad. Kanskje en BigWar hadde vært tingen? Både jeg og Homer spiller RO, samt Pearwood smile.png

Vi skal nok få opp en bigwar, men trenger noen forslag fra dere hvilke kart som er aktuelle. Jeg vet virkelig ikke om det er nok folk til å få gang en skikkelig bigwar, men antagelig drar vel de fleste frem godspillet igjen :) Håper jeg.

Kom med forslag!

Nå har steam blitt skikkelig integrert med RO, så nå kan vi "joine" via steam vennelista. Hva med å legge til hverandre i vennelista?

Min: thadon92

Nå har steam blitt skikkelig integrert med RO, så nå kan vi "joine" via steam vennelista. Hva med å legge til hverandre i vennelista?

Min: thadon92

Jepp, da blir det mye lettere å joine hverandre. :) Fikk aldri det vennesystemet inne i spillet til å fungere, og det er alltid noen som skifter navn så mye bedre å ha bruke Steam. OT: Nå savner jeg bare det samme til Call of Duty 4. smile.png

Mitt nick er: Totalboy

BW hadde vært kult.... jeg spiller faktisk ganske mye RO for tia^^

Hva med å starte en poll for å sjekke hvor mange som har lyst på en RO bw?

Edited by HansenTHEmaverick

BW hadde vært bra.

Spiller for tiden med Klan og greier.

Så ser på meg som ganske aktiv....uansett....Ser fram til BW =)

-Mr.170 [LT.Koskela i spillet.]

Sign in to follow this  

• Create New...