Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gwaihir

Dyreplageri

Recommended Posts

Linker bare til

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article518932.ece

Heilt forkastelig. Selfølgelig er det galt å slå hunder! I tjeneste eller ikke!

Helt forkastelig ja! Selvfølgelig burde det være samme straff for å drepe en politibikkje som en politimann.

Tror jeg hadde blitt lit sur selv om jeg fikk en sin hund etter meg, hadde nokk gjort litt mostand ja.

Tror de fleste hadde det.

Hadde det kommet en person bort til deg og slått deg, hadde det vert feil og slå tilbake?

Rettelse, hadde en fyr jagd etter deg og slått deg ned fordi du stjal lommeboken hans*

fremdeles like rett å slå tilbake?

Rettelse, hadde en fyr jagd etter deg og slått deg ned fordi du stjal lommeboken hans*

fremdeles like rett å slå tilbake?

Mulig jeg hadde gjort det, men om jeg hadde rett til det.. nei kanskje ikke.

Nå er det ikke sikkert han personen hadde gjort noe galt, kanskje politiet trodde han hadde gjort noe galt og løp etter hann, og han var redd for hunder og løp, han ble desperat og drepte hunden i redsel...

La meg sitere litt av et inlegg som var under saken:

....Jeg er redd hunder. Jeg ble bitt flere ganger som barn.

Møter jeg en hund idag går jeg i en stor bue rundt. -For mange eiere er dette enten uforståelig, eller de gir blaffen.

Kommer jeg opp i en situasjon med en glefsende og bitende hund, er en ting helt sikkert: Jeg sparker! (politihund eller ikke)

-Og jeg fortsetter å sparke til det ikke lengre er noe som kan bite.

Jeg har sett verre, selvom dette her er ganske grotesk.

Var noen nyheter om en liten gård i Grong, Nord-Trøndelag, hvor kuene og oksene gikk i møkk som var helt opp til ræva.. Og det var en okse med kjetting rundt seg, hvorav kjettingen hadde grodd seg inn i nakken til oksen. Oksen vokste, kjettingen vokste ikke..

Skulle gjerne ha linket siden med bildene, men jeg finner det ikke. Kanskje likså greit, ble kvalm av å se det.

Linker bare til

Det er galt på lik linje med å ødelegge annet utstyr politiet bruker. Hverken mer eller mindre.

Folk er helt jævla fanatiske når det kommer til søte dyr, men stygge eller plagsomme dyr som fisk, edderkopper, mygg osv får pipa en annen lyd. Dessuten tipper jeg ingen her er vegeterianere. Jævla hyklere.

Hunde- og katteeiere er de minst hensynsfulle menneskene i landet, de slår tilogmed røykere. Burde vært forbud mot å eie begge deler i byer.

Møter jeg en hund idag går jeg i en stor bue rundt. -For mange eiere er dette enten uforståelig, eller de gir blaffen.

Kommer jeg opp i en situasjon med en glefsende og bitende hund, er en ting helt sikkert: Jeg sparker! (politihund eller ikke)

Jepp, jeg hadde heller ikke nølt med å knerte ei bikkje som angrep meg. Det er jo naturens gang, ikke noe galt i det.

Jepp, jeg hadde heller ikke nølt med å knerte ei bikkje som angrep meg. Det er jo naturens gang, ikke noe galt i det.

Enig, selv om jeg har hatt kennel her hjemme ville jeg ha kakka en hund i hodet hvis den hadde angrepet meg. Har blitt bitt på/i ryggen, nær nakken, av en rottweiler. Da fikk den litt bank av min stefar på den tiden og hunden gjorde aldri noe sånnt igjen.

Folk som misshandler dyr bør bli misshandlet selv, på samme måte.. hadde jeg sett en fyr plage og skade et forsvarsløst dyr hadde jeg ikke nølt med å gjøre det samme med han..

Men akkurat det med hunder så er det to forkjellige ting, hvis han fyren bare spente etter den fordi han var forbanna bør han bli straffet, men hvis hunden var etter han og prøvde å angripe, så har han rett til å forsvare seg.

Folk som misshandler dyr bør bli misshandlet selv, på samme måte.. hadde jeg sett en fyr plage og skade et forsvarsløst dyr hadde jeg ikke nølt med å gjøre det samme med han..

Men akkurat det med hunder så er det to forkjellige ting, hvis han fyren bare spente etter den fordi han var forbanna bør han bli straffet, men hvis hunden var etter han og prøvde å angripe, så har han rett til å forsvare seg.

Dyr som misshandler mennesker bør bli misshandlet selv, på samme måte.. hadde jeg sett en hund plage og skade et forsvarsløst menneske hadde jeg ikke nølt med å gjøre det samme med hunden..

Hvorfor er det en fjortiskommentar?

Var en en i slutten av tenårene som putta ene katten min i ei tønne olje for 10 år siden eller noe, han fikk så jævla grisebank når jeg fikk tak i han at du ville ikke ha trodd det.

Skal man først rulle ut kuken å være tøff, så får man faen meg yppe seg mot noe som kan ta igjen, ikke gå etter noe så svakt som et dyr.

Gikk heldigvis greit med katten, selv om dyrelegen anbefalte å avlive den. Var i Tyrkia da det skjedde, og min tante fant katten, hun stelte den i 2 uker 24 timer i døgnet, og den kom seg, selv om den mistet alt pelsen for en stund og hadde svelgt store mengder olje.

det er faktisk dyreplageri å ikke avlive dyret i en sånn situasjon

Linker bare til

Det er galt på lik linje med å ødelegge annet utstyr politiet bruker. Hverken mer eller mindre.

Folk er helt jævla fanatiske når det kommer til søte dyr, men stygge eller plagsomme dyr som fisk, edderkopper, mygg osv får pipa en annen lyd. Dessuten tipper jeg ingen her er vegeterianere. Jævla hyklere.

Hunde- og katteeiere er de minst hensynsfulle menneskene i landet, de slår tilogmed røykere. Burde vært forbud mot å eie begge deler i byer.

on fucking point!

vedder på at halvparten av dere griner hver gang dere ser en pelskåpe

jeg sier ikke at det er greit å torturere dyr, men det finnes da faen meg grenser.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...