MrCrowley 0 Report post Posted February 28, 2008 Hei igjen. Battlefield.no [MCE] ble i dag kåret til "The best place" av www.splatterladder.com. Yeee Dette synes vi er kjempe morro. Håper at flere tar turen innom Battlefield.no sine Qwake Wars servere. MrC Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted February 29, 2008 Ser jeg syner eller er serveren stappfull nå klokka ni på mårran? Share this post Link to post Share on other sites
Redhead 0 Report post Posted February 29, 2008 Jeg har endelig skaffet med ET:QW nå, så jeg blir nok å se i løpet av dagen/helga Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted February 29, 2008 Jeg har endelig skaffet med ET:QW nå, så jeg blir nok å se i løpet av dagen/helga Altså... eneste plassen du blir å se i helga er: Friendslista i QW, Benz1n Warserver og Benz1n vt. Got it? Edit: Gratz til Crowley Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted February 29, 2008 Dette har jo tatt helt av Glimrende arbeid! Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted February 29, 2008 Knalljobb av crowley Hva om dere eksprimenterer med å sette opp en promod server også med f.eks inf maps og 10 slotter? Ellers: siden dere har resursene tilgjengelig hva med å prøve å få opp en skandinavisk Gather chan med promod? Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted March 1, 2008 Knalljobb av crowley Hva om dere eksprimenterer med å sette opp en promod server også med f.eks inf maps og 10 slotter? Ellers: siden dere har resursene tilgjengelig hva med å prøve å få opp en skandinavisk Gather chan med promod? Støttes Share this post Link to post Share on other sites
Techs 0 Report post Posted March 2, 2008 Knalljobb av crowley Hva om dere eksprimenterer med å sette opp en promod server også med f.eks inf maps og 10 slotter? Ellers: siden dere har resursene tilgjengelig hva med å prøve å få opp en skandinavisk Gather chan med promod? Støttes Enig med Fredsmeglarn Share this post Link to post Share on other sites
XSquirrel 0 Report post Posted March 3, 2008 Knalljobb av crowley Hva om dere eksprimenterer med å sette opp en promod server også med f.eks inf maps og 10 slotter? Ellers: siden dere har resursene tilgjengelig hva med å prøve å få opp en skandinavisk Gather chan med promod? Støttes Enig med Fredsmeglarn Enig med TechS, Ståle, lexmyr og MeglarN Share this post Link to post Share on other sites
Tullvika 0 Report post Posted March 3, 2008 Knalljobb av crowley Hva om dere eksprimenterer med å sette opp en promod server også med f.eks inf maps og 10 slotter? Ellers: siden dere har resursene tilgjengelig hva med å prøve å få opp en skandinavisk Gather chan med promod? Støttes Enig med Fredsmeglarn Enig med TechS, Ståle, lexmyr og MeglarN Enig med XSquirrel, Techs, Ståle, lexmyr og MeglarN. Share this post Link to post Share on other sites