Loxi 0 Report post Posted February 28, 2008 Som tittelen sier dreier denne diskusjonen seg om superkrefter. Eller, det hele er vel mer ett spørsmål enn en diskusjon. For det jeg lurer på er: Om du kunne velge EN av alle superkreftene du kommer på, hvilken ville du da valg? Jeg for min del ville lett gått for Supermann sine flyegenskaper. Det å kunne suse fritt rundt i luften må være herlig! Så, hva ville DU valgt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
AcNisse 0 Report post Posted February 28, 2008 Lese tanker Quote Share this post Link to post Share on other sites
sneak2k 0 Report post Posted February 28, 2008 Lese tanker Good one! Må si den var ganske fin! Ellers så er det vel det å vite alt =P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted February 28, 2008 Udødelighet. Jeg kunne lært meg alle kampsporter, all historie, jeg kunne blitt verdens rikeste, sterkeste, raskeste av alle på kloden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted February 28, 2008 Hiro sin superkraft er nok den som jeg ville hatt. Muligheten til å stoppe tid + reise i tid! Quote Share this post Link to post Share on other sites
boksershorts 0 Report post Posted February 28, 2008 å rekke butikken før den stenger, UANSETT hvor lite tid det var igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sleepz 0 Report post Posted February 28, 2008 å rekke butikken før den stenger, UANSETT hvor lite tid det var igjen. Nei, det måtte vel blitt å kunne lese tanker , kanskje litt creepy iblant menmen ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted February 28, 2008 xray vision! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted February 28, 2008 Lese tanker må være den kjipeste superkraften ever. Vil dere virkelig vite hva folk mener om dere, egentlig? Tenk hvor mange dere møter iløpet av livet som smiler og sier hei, men egentlig tenker noe helt annet? Tenk hvor få overraskelser dere vil få iløpet av livet? "Jeg tenker han blir overrasket når han ser den PS3`en jeg har kjøpt til ham!" En ting er å kontrollere sine egne tanker, men hvis man skal lese andres så hadde det blitt helt random. Tanker er det mest private som finnes, og dere vil lese dem? et snodig valg av superkraft spør du meg, snoke i andres privatliv-superkraften Å fly tror jeg hadde gjort meg sinnsykt lat, så in the end hadde jeg bare vært en blimp i lufta. Henger meg på udødeligheten gitt - sålenge man forble sånn 27 all of the time Quote Share this post Link to post Share on other sites
boksershorts 0 Report post Posted February 28, 2008 evnen til å kunne fått et tre til å spire, et hjerte til å banke eller øyne til å gråte. vent... jeg har jo slike krefter, jeg er en hverdagslig supermann Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted February 28, 2008 Jeg ville ha hatt kraften til at ønskene mine gikk i oppfyllelse. PWND! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted February 28, 2008 Jeg ville ha hatt kraften til at ønskene mine gikk i oppfyllelse. PWND! Booooring! Du hadde blitt tidenes mest bortskjemte mennesker, ingenting hadde vært spennende lenger, for du kunne bare ønsket det! Inget menneske blir lykkelige av å få alt de peker på, så det hadde nok heller hatt en motsatt effekt Quote Share this post Link to post Share on other sites
boksershorts 0 Report post Posted February 28, 2008 jo for faen, hadde jeg fått et fjell om jeg ønsket det hadde jeg søren meg blitt lykkelig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted February 28, 2008 Jeg ville ha hatt kraften til at ønskene mine gikk i oppfyllelse. PWND! Booooring! Du hadde blitt tidenes mest bortskjemte mennesker, ingenting hadde vært spennende lenger, for du kunne bare ønsket det! Inget menneske blir lykkelige av å få alt de peker på, så det hadde nok heller hatt en motsatt effekt Pøh! Jeg hadde bare ønsket at alt jeg gjorde var utrolig spennende og at jeg ble verdens lykkeligste person! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted February 28, 2008 Gi meg Dr. Manhattans hjerne. Alt annet kommer av seg selv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted February 28, 2008 superrasksuperkraften! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted February 28, 2008 Meg Griffin sine negler. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martyrium 0 Report post Posted February 28, 2008 Ville valgt den Tonks i Harry Potter har, at jeg kan skifte utseende hele tida. Eller så ville jeg vært sånn at jeg kunne morphe mellom menneske og hai Quote Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted February 28, 2008 teleportering, alt som heter dårlig tid og reisestress feks. på ferie ville vært en saga blott. jeg hadde bodd på seychellene og jobbet i bergen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boksershorts 0 Report post Posted February 28, 2008 teleportering, alt som heter dårlig tid og reisestress feks. på ferie ville vært en saga blott.jeg hadde bodd på seychellene og jobbet i bergen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fjeld 0 Report post Posted February 28, 2008 Imortal!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smule^ 0 Report post Posted February 28, 2008 fly og stoppe tiden :> Quote Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted February 28, 2008 Gjøre meg usynlig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted February 28, 2008 teleportering, alt som heter dårlig tid og reisestress feks. på ferie ville vært en saga blott.jeg hadde bodd på seychellene og jobbet i bergen. kommer det en blond neger med kølle og stresser med meg og teleporteringen min så blir det utdelt flatnever herfra til evigheten. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted February 28, 2008 Udødlighet uten tvil. Eneste som suger er at man da må se alle man er glad i dø. Quote Share this post Link to post Share on other sites