Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Loxi

Superkrefter

Recommended Posts

Kommuniserer med fisker. Aquaman!

Der kom jeg på noe. Skulle ønske jeg kunne snakke med dyr,eller forståd hva de sier.

Etter 10 år,så er jeg nysgjerrig på hva katten min har i tankene...bortsett fra mat og kos.

Det går mye i ønsker om verdensherredømme har jeg funnet ut. Katter har store planer sånn sett, de sjarmerer et og et menneske i senk, til vi alle er slavene dems. Der har du en virkelig trussel Lore, katter har garantert skumlere planer enn muslimer.

Ville hatt Ambush Bug sine krefter

"Ambush Bug's main power is teleportation. At first, this was a function of his suit; Ambush Bug was limited to teleporting to where small receiver bugs were located. Later, after an explosion, Ambush Bug internalized this power. He has been seen using a large futuristic gun in one appearance. Ambush Bug is also aware of his fictionality, and even events in other publishers' comic books."

Ingen som ønsker seg noe simpelt som; evnen til å sjarmere enhver person i senk?

Vel, ting hadde vel kanskje blitt litt kjedelig da.

Må jo si at litt utfordring er jo alltid spennende, mener nå jeg da..

Selv ville jeg nok valgt evnen til å tildele meg kunnskap lettere og å virkelig forstå det, eller no liknende,..

Ikke faen om jeg ville hatt udødelighet. Når jorda går under om noen milliarder år, sitter man der i det tomme rom helt alene.

ODOMA RASENGAN.

Harem nu jutsu.

Kunne faktisk tenkt meg å kunne all verdens språk. Hadde vært litt tøft.

Kommuniserer med fisker. Aquaman!

Der kom jeg på noe. Skulle ønske jeg kunne snakke med dyr,eller forståd hva de sier.

Etter 10 år,så er jeg nysgjerrig på hva katten min har i tankene...bortsett fra mat og kos.

Det går mye i ønsker om verdensherredømme har jeg funnet ut. Katter har store planer sånn sett, de sjarmerer et og et menneske i senk, til vi alle er slavene dems. Der har du en virkelig trussel Lore, katter har garantert skumlere planer enn muslimer.

Hehe, liker katter veldig godt. Kan desverre ikke ha det der jeg bor nå. Er en veldig snill katt noen gater ovenfor der jeg bor som alltid er klar for en kosestund. Greit nok at folk ser litt rart på en feit kar som ligger på støvete asfalt og koser med en katt, men jeg gir en god faen i det. Kan nesten kjenne blodtrykket senkes bare jeg tenker på det.Hmm......lurer på om den katten er ute nå ? Uansett, om kattene vil ha oss som sine slaver så er jeg klar til å adlyde :)

Når det gjelder superkrefter så ville jeg hatt evnen til reise tilbake i tiden(i form av min nåværende bevissthet i min daværende kropp) og gjøre ting annerledes. Er egentlig "kun" 3 ting jeg gjerne skulle forandret på, 3 øyeblikk som for alltid sendte meg ned en vei i livet jeg ikke setter pris på. Det første var et skjema jeg ikke fylte ut av bitterhet(les dumskap), det andre var et setning jeg ikke sa før det var for sent, det tredje er at jeg flyttet fra et sted som hadde vært perfekt å bo. Disse feilene er så langt tilbake i tid nå, og jeg var mer eller mindre et annet menneske den gang, noe som gjør at det føles som om jeg ble kastet inn i livet til denne idioten som gjorde feilene(er det ikke fantastisk hvordan vi mennesker kan klare å skylde på andre, selv om det er 100% vår egen feil?).

Kunne endre meg til hva jeg vil, når jeg vil

Bli til Brad Pitt og få fitte til kingdom come!! MUAHAHAHAHAHAHAHA

evt. en gjeng homser hvis det er trange kår

Evna til å save og reloade savegames i livet mitt!

Telepati+telekinese er også kule greier.

Gløymer aldri scena i Babylon 5 der Lyta Alexander stoppa alle på romstasjonen og fekk dei til å stirre på Sheridan. Ikkje lurt å diskutere med henne...

Bli til Brad Pitt og få fitte til kingdom come!! MUAHAHAHAHAHAHAHA

evt. en gjeng homser hvis de har trange skår

må si du går rett på sak her gitt :)

Gå frem og tilbake i tid(Og bestemme om jeg skulle bli eldere/yngere eller ikke igjennom prossesen), ha evnen til å skru av og på udødligheten på meg selv og teleportering.

Det første jeg skulle ha gjort, hadde vært å gå tilbake til skapelsen av jorden og se om Gud var tilstede. Så hadde jeg dratt litt lengere fremmover for å møte jesus, også enda litt fremmover og møte alle de mest kjente menneskene på jorden. Også skulle jeg rettet opp i alle tabber og flauser i mitt liv. Hadde også prøvd å redde livet til kjendis folk som har blitt myrdet, og blitt en helt.

Noe som også hadde vært gøy, hadde vært å fjerne all religion for å se hvordan verden ville blitt.

Ahhh, det hadde vært noe det *dagdrømme*

Gå frem og tilbake i tid(Og bestemme om jeg skulle bli eldere/yngere eller ikke igjennom prossesen), ha evnen til å skru av og på udødligheten på meg selv og teleportering.

Det første jeg skulle ha gjort, hadde vært å gå tilbake til skapelsen av jorden og se om Gud var tilstede. Så hadde jeg dratt litt lengere fremmover for å møte jesus, også enda litt fremmover og møte alle de mest kjente menneskene på jorden. Også skulle jeg rettet opp i alle tabber og flauser i mitt liv. Hadde også prøvd å redde livet til kjendis folk som har blitt myrdet, og blitt en helt.

Noe som også hadde vært gøy, hadde vært å fjerne all religion for å se hvordan verden ville blitt.

Ahhh, det hadde vært noe det *dagdrømme*

Tror det ville skapt kaos, det med religion altså..

og å rette opp i alle tabber og flauser, ville nok gjort deg til en helt annen person.

Man lærer av tabbene sine, det er de som former deg som person.

Selv om jeg har gjort mye jeg angrer på, tror jeg egentlig ikke at det er noe som er så alvorlig at jeg ønsker at det ikke skjedde allikevel. Har lært av det rett og slett, og tror det er en mening bak det hele :)

Save-reload var det beste forslaget hittil, ville vært rått! Hva heter den filmen hvor hovedpersonen kan gjøre det?

Det hadde vært genialt med en "undo" superkraftknapp .

Merke at hvis eg gjør noe feil IRL ser eg med ein gang etter "undo" knappen... :)

Evna til å save og reloade savegames i livet mitt!

Telepati+telekinese er også kule greier.

Gløymer aldri scena i Babylon 5 der Lyta Alexander stoppa alle på romstasjonen og fekk dei til å stirre på Sheridan. Ikkje lurt å diskutere med henne...

EVIG fett! Er med på den - glatt! :)

Skjønner ikke at du gidder muja.

skjønner hva? at jeg tok meg bryderiet med å skrive 7 bokstaver? det er vel masse du ikke skjønner.

Så du leste ikke innlegget mitt lengre oppe skjønner jeg.