qed 312 Report post Posted February 28, 2008 xray vision! tenner du på tarmer? kom ikke her å si at du hadde latt være kikke idet du står og tar dama bakfra. Ville ødelagt mye. anyway, må gå med dirle og velge teleportering, å eliminere tidspresset i hverdagen må være genialt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mad-eye 0 Report post Posted February 28, 2008 jeg ville vært konstant våken og opplagt. Med andre ord stikk i strid med sånn det er nå om dagen.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fLiNcH 1 Report post Posted February 28, 2008 Udødelighet. Jeg kunne lært meg alle kampsporter, all historie, jeg kunne blitt verdens rikeste, sterkeste, raskeste av alle på kloden. Har du ikkje lært av Highlander-filmane?? Ikkje noe gøy lizm.. superrasksuperkraften! Premature ejaculation?? OT: Tror nok eg hadde klart med bra med kreftene te Wolverine Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted February 28, 2008 Trur eg ville hatt kreftene til kyle i serien Kyle XY. Er strengt tatt fleire krefter, men berre ein grunn (superhjerne) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulvhedin 0 Report post Posted February 28, 2008 Føler meg så super fra før av,så det går greit. men hadde ikke takket nei til å slå av hørselen en gang i blant. sånn av og på knapp for hørsel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cecion 0 Report post Posted February 28, 2008 Kommuniserer med fisker. Aquaman! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 28, 2008 Enten usynlig eller teleportering Kan jeg snike meg rundt alle plasser, tenk og være usynlig og gå inn på rommet til noen... hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
stay_behind66 0 Report post Posted February 28, 2008 Skulle jeg ha vært en superhelt så ville jeg ha ønsket å bli gud . det hadde vært sjef det lol Gud er jo helten til mange lol Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted February 28, 2008 Kommuniserer med fisker. Aquaman! :) @ entourage Mjaa. Teleportering eller muligheten til å kunne trylle frem hva jeg måtte ønske. =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted February 28, 2008 Heh Er litt overrasket over at det bare er jeg som kan fly, stoppe tiden, teleportere meg og få kniver ut av fingrene. Men men. Og Qed x-ray syn er ikke så værst det heller. Og til slutt, fiskene sier mye fint. Quote Share this post Link to post Share on other sites
curly4ever 0 Report post Posted February 28, 2008 Tankene mine går til Deadman Wonderland(manga)hvor blodet kan bli til et skarpt våpen og skade noen... men da hadde det også vært fett med evig blod pga blodmangel til denne kraften som blir kalt "Branch of Sin" Ellers så hadde superstyrke vært evig rått! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted February 28, 2008 evnen til å stoppe tiden/gjøre ett sekund til en time også selvsagt kunne starte tiden igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulvhedin 0 Report post Posted February 28, 2008 Kommuniserer med fisker. Aquaman! Der kom jeg på noe. Skulle ønske jeg kunne snakke med dyr,eller forståd hva de sier. Etter 10 år,så er jeg nysgjerrig på hva katten min har i tankene...bortsett fra mat og kos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moop 0 Report post Posted February 28, 2008 Kontrollere andre personer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted February 28, 2008 Å være supermann! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted February 28, 2008 Shapeshift Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted February 28, 2008 Å kunne styre tiden, noe alla som i Timeshift, bare enda mer kontrollert. Ellers kunne det vært kult å kunne snakke med dyr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 28, 2008 Udødelighet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blizzard 0 Report post Posted February 28, 2008 Jeg ville vært som Peter, absorbert andres skrefter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boksershorts 0 Report post Posted February 28, 2008 RASENGAN! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Larss 0 Report post Posted February 28, 2008 Vill hatt krefter slik jeg aldrig hadde vært trøtt om morgenen, og kunne stå opp uten problemer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bliv1n 0 Report post Posted February 28, 2008 Mulighet til å "jumpe" til andre planeter in le space. Quote Share this post Link to post Share on other sites
J.J. Polis 0 Report post Posted February 28, 2008 (edited) RASENGAN! CHIDORI! Evnen til å sprute blekk når jeg føler meg truet. Edited February 28, 2008 by bare løk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted February 28, 2008 Snart på tide å slakte noen av superkreftene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dancin' Devil 0 Report post Posted February 28, 2008 Evnen til å bevege på gjenstander ved hjelp av tankens kraft! Hvor fett hadde ikke det vært! Quote Share this post Link to post Share on other sites