Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Simba

IKEA starter med bilsalg.

Recommended Posts

Er jo nesten like mye biter som et ikea kjøkken.

Dvs øvre hjørneskap iallefall

:) Ja tror du har rett der ja... haha!

Jaja får gå og kjøpe ny bil jeg da.. Kansje de under 18 kan kjøre den og?

Håper det! Blir neste *ønske* kjøp :)

er alltid slik at man mangler ette eller anna.. men det er vel bare og hoppe over den skura og gå til neste tegning..

trur man kommer til og knote en del med den tegning med følger... er alltid så pent tegna x)

Mangler? På IKEA-varer?

Jeg ender alltid opp med en pose med skruer og to-tre planker eller plater ekstra når jeg bygger på dem. :)

Samme trodde jeg når jeg satt sammen kontorpulten min. "Åh dæven, en hel pose med skruer til overs, kor kjekt!" helt til bordet knakk sammen.

Samme trodde jeg når jeg satt sammen kontorpulten min. "Åh dæven, en hel pose med skruer til overs, kor kjekt!" helt til bordet knakk sammen.

Haha, er ikke den typisk da :)

Altså, å IKKE forstå IKEA instruksene er litt tafatt.

Altså, å LESE bruksanvisninger er vel litt tafatt.^^

Vi er mannfolk, og mannfolk er så tøffe at de ikke leser papir som prøver å lære oss noe.

Forstår ikkje heilt all sytinga over IKEA sine byggesett...

Det kan ta litt tid å lese bruksanvisning og å skru greiene saman, men dersom de manglar noko, mistenker eg at ein del rotar bort ting sjølv.

Eg har i mi tid bygd ganske mykje greier frå IKEA, men har enno til gode å mangle noko. Kvaliteten er heller ikkje noko å seie på. Det kan jo kanskje være at arbeidet ikkje er alltid like bra?

Enig med Pretty Paul her, ja.. Den ene døren til kjøkkenet mitt var skadet, men det var bare å stikke innom service-disken på Furuset så var det ordnet på 5 minutter (det var null kø der kl 21:45). :lol:

Forresten så er det én ting som tok kvelden forholdsvis fort, og det var rondellene/karusellene til hjørneskapet. De tåler ikke at madammen setter en liten jerngryte oppi en stor jerngryte, som igjen står oppi jernpannen... og bare lette ting på den andre siden :)