Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
stappa

Svinet Todd

Recommended Posts

Alltid hatt litt sansen for Burtons filmer og Jonny Depp pleier jo og levere bra filmer. KJærringa og jeg dro i go tro og glede på kino i går for og se denne filmen da.

Holdt på og sovne halveis inn i filmen men den forbanna synginga vekka meg til stadighet. Hueverken begynte og trenge seg fram i hjernen min og eneste jeg til slutt kunne tenke på var og komme seg hjem i seng. Var så sleten i hue at jeg ikke engang orka og gi kjærringa lyden når vi skulle legge oss.

Greit nok at dette er en musical men det får være grenser på hvor mye man skal synge da, burde kutta ut store mengder sang med kul dialog istedet hadde gjort underverk med denne filmen som kunne vært så mye bedre.

Ble rett og slett enormt skuffa

Flere som har sett den, del meninger pelix

Er enig at historien var bra og den hadde sine glims av morsome scener. Men det hele blir lissom ødelagt altfor mye synging. Selve historien er jo knall bra men kunne blitt gjort så mye bedre

Det er en MUSICAL!! omg OMG, Å klage på for mye synging i en musikal blir som å klage på at det er ost på pizzaen.

Det er en MUSICAL!! omg OMG, Å klage på for mye syning i en musikal blir som å klage på at det er ost på pizzaen.

Skulle til å si det samme,så takk=)

ja,det er en musical, og det er vel spesiell film også. Tim burton har peiling!

Jeesh!

Folk som går og ser film uten peiling... Slitsom!

Tim Burton og Depper'n gjorde det supert igjen spør du meg!

Skal være enig i det Loxi. Bra regi, og skuespill. Men litt slitsomt med all synginga.

Trailere ga liksom ikke noe hint om det.

Hehe, har visst at det var en musikal i ihvertfall 3 måneder før release :)

Ikke fått sett den ennå tho, men kan si min mening om den når jeg får gjort det :)

Det er en MUSICAL!! omg OMG, Å klage på for mye syning i en musikal blir som å klage på at det er ost på pizzaen.

Skulle til å si det samme,så takk=)

ja,det er en musical, og det er vel spesiell film også. Tim burton har peiling!

Tydeligvis ikke denne gangen. Burton kan ikke denne sjangeren. EoD.

Alert, alert, forumtroll in the proximity!

Mulig det Sædolf, men nå er det at det synges mye i filmen folk har klaget på.

Jeg så Rambo 4 her forleden. Huff, ALT for mye vold...og jeg som trodde det var en drama/kjærlighetsfilm. Skikkelig skuffende. Neste gang skal jeg leste litt om filmen først, ja.

Jeg så Rambo 4 her forleden. Huff, ALT for mye vold...og jeg som trodde det var en drama/kjærlighetsfilm. Skikkelig skuffende. Neste gang skal jeg leste litt om filmen først, ja.

Haha, der traff du spiker på hodet :)

Akkurat sett den. Fortryllende tragedie, tror til og med Shakespeare hadde likt den :)

Gir den en femmer

Sadolf: kan ikke sjangeren...musical?

Så The Nightmare Before Christmas og Corpse Bride er...dårlig?

The Nightmare Before Christmas er fantastisk.

Noen som vet om japansk dub følger med når man kjøper den som vanlig dvd?

Sett noen klipp av den på japansk å dubben var helt rå!

Enig med dere om at å klage på synging i en musikal blir som å klage på at det er for mye snus i en snusboks!

Musikal = 70% synging. Liker du det ikke, så liker du det ikke. Trenger ikke si at filmen er dårlig på grunn av det.

Jeg har enda ikke sett den, men gleder meg enormt! Tim Burton er fantastisk! Han har aldri laget en dårlig film i hele sin karriere.

OOOG: Han KAN absolutt denne sjangeren. Se "A Nightmare Before Christmas" og "Corpse Bride". Han er genial.

Ikke kom her og si annet.

Og mannen bak musikalen "Sweeney Todd" er Stephen Sondheim. Legende innenfor musikalverden!

Takk.

Tror folk missforsto innlegget mitt jeg.

Har aldri klaget på at det var synging i filmen. visste da fra første sekund jeg hørte om filmen at det var en musical. Men jeg klager på at det VAR FOR MYE synging. innimellom ble syngingen dratt ut i det uendelige, stoppet ikke. Dette trakk ned masse i mine øyne og f.eks corps bride f.eks inneholdt ikke på langt nær samme mengde synging. Men mer sann akkurat passe

Fortsatt en idiotisk klage når det er en musikal. I en musikal så er det sang og musikk som skal drive hele historien gjennom, ikke dialog.

Klage på for mye musikk i en musikal er jo akkurat det de fleste her har poengtert er for dumt, så jeg tror vi alle har forstått hva du mente :(