Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tobba

Audiosurf

Recommended Posts

Noen som ble nysgjerrige på dette og laste det ned?

Vel, det ble hvertfall jeg ' />

156697.jpeg

Jeg har ikke helt satt meg inn i "spillet" (man kan vel heller kanskje kalle dette en annerledes musikkopplevelse) enda, men det som er grunnleggende er at det handler om musikk. Man kan bruke alt av egen musikk + noen få som følger med spillet.

Det man skal gjøre i dette spillet er å samle såkalte "Color Clusters" Disse er da i forskjellige farger. Det er forskjellige poengsummer på de forskjellige fargene. De varme fargene gir mest poeng (gul og rød) og de kalde fargene gir mindre poeng (lilla og blå). 3 Color Clusters gir poeng, men man har diverse "kjøretøy" som gjør at man kan spare og bygge opp Color Clusters osv.

Dette går mye på strategi også. Man må prøve å forutse hvordan turen blir osv. De blå og kalde fargene kommer for det meste i oppoverbakker/de rolige stedene i sangen. Og de varme fargene kommer på nedover bakker/intense øyeblikk i sangen.

Litt vanskelig å forklare, men jeg forelsket meg hvertfall i dette spillet med en gang. Dere må nesten prøv det selv. Spillet får du for snaue 40-50,- NOK på Steam store. p

Her er noen bilder:

156701.jpeg

156702.jpeg

156703.jpeg

Diskuter her, om dere finner dette interessant :)

Sitter og spiller Coop med en venn. Brukte halvannen time i natt på å komme oss opp på første plass, pro, på Through the fire and the flames. Ufattelig morro og vanedannende spill :)

Til nå hra jeg bare spilt på en ussel laptop. Gleder meg til å kommer hjem og sette meg litt mer inn i spillet :)

Skjønner liksom helt de som ligger med 60, 70 og 80k som highscores, men gleder meg til å skjønne det :)

Preloada det for 3dager siden, fettkult spill! :)

Vil du chille, kjør etter en chill sang, vil du race, sett på en rask sang. Kommer nok til å spille det en hel del.

Mulig jeg er stokk dum, men jeg kan ikke finne noe kontroll options.

Jeg liker å bruke piltasten og skulle gjerne ha flytta visse "features" som er på noen av kjøretøyene over på tastaturet. Istedenfor "push left mouse to capture color cluster"

Kjøpte spelet i går, og har prøvd det litt. Digg å kunne ta akkurat den musikken eg vil i samlinga.

Det går forresten ann å bruke nummertastane 1-4 til å styre skipet med, sjølv foretrekk eg musa, men det er greit å vite.

Har prøvd med In Flames, Dethklok, Depeche Mode, og Massive Attack, skikkelig tøft.

Spillestilen blir annerledes etter hva du kjører. Jeg kjører med Mono fly så jeg har annerledes mission enn vanlig. Jeg skal unngå gråe brikker og har bare 1 farge å gå etter. Syns dette var mest chill egentlig.

Enig.

Jeg likte også Mono serien veldig godt - spesielt Ninja Mono (elite). Det som kan være genialt med denne er at du rett og slett bare kjører på noen gråe med vilje slik at det ikke blir 3 på rad. Når du har samla opp mange så høyreklikker du for å fjerne de gråe og drar inn en fet poengsum.

Vegas er også noe jeg likte svært godt. Her kan du "Shuffle the Board" Det fungere sånn at når du har plukket opp mange farger og brettet begynner å nærme seg fult, så kan du legge deg ut på "Shoulder" så vil den begynne å "Shuffle". Da stokker den om på fargene du har på brettet og lager Clusters.

Vegas pleier jeg dog å bruke tastaturet med. Nesten litt dumt, men jeg har på en måte vendt meg til tastene, selvom man må bruke musa på de forskjellige spesialitetene. Skal vel ikke bli noe problem å gå over til musa, men det er jo litt smårart at man i det hele tatt kan bruke tastene, men ikke spesialitetene til de forskjellige.

Er jo ikke skills å bruke mono. Pusher det ligger i :)

Synd det er så få som hører på musikken min :/

To ting, den versjonen er editert på en eller annen måte for min versjon er LANGT i fra så rask selv på ironmode (noe som gjør det ENORMT mye lettere å få store clusters). I tillegg kjører jo vedkommende som en blind høne (mye pga farten dog :)). Han er jo ikke i nærheten av stealth.

Sigh, keyboard!

Har verdensrekorden med Juno Reactor - Navras :) Var en som slo meg iforgårs men studerte banen i 1time og så slo jeg han med 40 000 poeng. Da med Elite Ninja Mono og Hardcore Mode aktivert. (2x speed)

Ah så vanedannande. Kongespel. Eg prøver å rekruttere så mange kjente som mulig. Skikkeleg prestisje i å vere best i ein felles favorittlåt :)

Prøv å ta rekorden på Metallica - Whiplash med Mono Elite i Ironmode. Bragging rights reservert for den som klarer det :)

Så evig genialt spill! hvorfor har jeg ikke funnet dette før??

pink floyd mellom friminutt er ikke galt :(

Hmmm, har vært nysgjerrig på det her siden reklamene begynte å poppe opp på Steam. Får vel teste det i natt da :(

Chille med no god gammal gangsta rap og en øl eller noe :(