Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Safe-Keeper

"Homosexuals are biological terrorists!"

Recommended Posts

Enig med deg på alle punkter, men jeg tror at fjerning av statskirken kan "backfire" ganske kraftig ved å føre til en lukking og radikalisering av mange kristne trossamfunn i Norge, noe som i grunn vil være et skritt i feil retning.
Tja, det spørs. Hvis man kan kvitte seg med den kristne formålsparagrafen i skolen og få inn en livssynsundervisning som faktisk er livssynsundervisning og ikke "kristendom med nogo attåt" så tror jeg det vil løse mye av problemet. I hvert fall hvis man også fokuserer tidlig på det at religion og livssyn er et personlig valg som man ikke skal la seg presse inn i. At man med det tråkker noen religiøse foreldre på tærne gir jeg bæng i.

Hvis man i tillegg kan bli kvitt religiøst drevne privatskoler så har man kommet langt.

Viktige steg du nevner der, Dokteur.

Vil også slenge på at det må sluttes med denne barnerekrutteringen. Jeg nekter å si kristent barn, muslimsk barn osv osv. Jeg sier barn med muslimske foreldre eller kristne foreldre.

Vi kan alle være enige om at vi ikke kan si at "det er et arbeidarparti-barn" eller "det er et venstreparti-barn". Vi vet at politikk er noe som er for stort for et barn å ta stilling til. Så hvorfor går vi rundt og tror at en 5-åring kan ta stilling til et verdenssyn? Det henger bare ikke på greip. Et barn er et barn, vent med å få de til å tilhøre en religion til de er gamle nok til å forstå hva religion er, hva religionene tror på osv. slik at man kan ta et valg på egenhånd når man har fått presentert all informasjon.

Ja, tenk, besudle sinnet dems med vitenskap til og med? :)

vel...de fleste ateister jeg har hørt om snakker kun om kristendommen og legger det som et hovedfelt, men islam og andre religioner hører jeg aldri om

Det er fordi det er kristendommen som har en "Gud".

Islam og alle de andre religionene har en profet, eller høyerestående person som har levd som grunnlag. Mens kristendommen har en oppdiktet person til å ta vare på seg.

Greit nok at enkelte kulturer har regnguder, matguder etc etc. Men dette er et helt annet område enn gudedyrkelse i forbindelse med religion.

Noe mere du ville lære før du uttaler deg?

:)

Da har jeg fått meg en sig, hvertfall!

Buddhismen har munke-praktis og det er vel eneste der jeg virkelig har noe imot. Når man ser 300 buddhistmunker på en liten plass mens de messer lyder, ikke ord men bare lyder, så får jeg frysninger. Det er den religiøse delen av buddhisme, hvis dere lurte.

Religion har så mange negative sider at det som skal være bra (merk jeg sier skal, for jeg er neimen ikke sikker på om det finnes) ikke kan veie opp for det. Alt fra de store tingene som sharia, 10 bud (nei, jeg liker ikke de ti bud), kaster, kreasjonisme etc. Til hykleriet som gjennomsyrer følgerne og ikke minst skammen alle skal gå rundt å føle fordi det hadde en tanke som var skitten.

Overrasker meg at skitne tanker skal religion kunne dominere, for det står da vitterlig i første paragraf i menneskerettighetene at første retten vi har er fri tanke?

Religion er gift og vi mennesker er løvetann....

Hva er det som bruker en kanne bensin på 5 minutter uten å bevege seg?

BUDDHISTMUNK!

[about a girl being born with mental disabilities]This girl is like a leper so what she needs to do is try and find god

if she really believes she can be healed from this state, she will be healed from this state

Most afflictions like this are caused by sins committed while still inside the womb. If she can repent for what she does god will embrace her and make her as human as you or me but if she chooses not to she'll always be like this

god tests every one of us [emphasis added]

FSTDT har også introdusert meg til den utrolig hyggelige nasjonalistsiden Free Republic, som utskiller nusselige utsagn som dette med jevne mellomrom:

[Om en 15-åring som skjøt en 14-årig transvestitt i hodet bakfra]His daily parade of his sexuality through the use of clothing, make up and so forth is, in fact, harrassment.

Remember, these kids are forced by state law to attend these schools. It's the school's choice to inflict sexual offense on the kids.

Obviously one young child was harrassed to the point he felt it necessary to defend himself with a firearm.

Det faktum at slike folk faktisk fins i verden... ugh. Jeg er målløs.

The sick freak didn't belong in school. He belonged in a mental institution. So do his "parents". As far as the degenerates wanting to crucify a 14 year old child for this; I would expect nothing less from them.

If the situation were reversed and the freak had killed the straight kid, they would have a million excuses why the freak shouldn't be punished.

The kid should not be tried as an adult.

The administration should be put on trial for letting such abominable sick costume displays n school. When kids are allowed to act out their pathologies, nothing good results.

Jeg bokstavelig talt grøsser når jeg leser ting som dette. Og dette er fra en tråd hvor det virker som flertallet holder dette synspunktet.

Vel, han har faktisk et poeng. Gutten som drepte var skadet av foreldrene og sikkert en eller annen kirke og burde derfor ikke bli dømt som en voksen for sine handlinger

Når er man voksen da?

Homofil og straffet av religiøse foreldre vil i mine øyne tilsi at foreldrene skal få straffen, EOD. Sånne ting er bare en av de uendelelige tingene religion skader folk med.

Etter det jeg forsto ut av quoten er det en fyr som har drept en homse, jeg antar at de ligger i alderen 14-17. Innenfor denne alderen her finner man mange forvridde produkter av religiøse og andre fiksfakserier i hodene dems. Mange forleser seg på bibelen og noen blir med i selvmordsgrupper. Han her har tydeligvis lest litt for mye i eventyrboken sin og bestemte seg for å fikse homseproblemet. Dette fant han neppe på selv. Unger dreper ikke bare andre fordi de leste det i en bok, ved mindre da foreldrene hele tiden snakker om at de skal følge denne boken.

Stakkars gutten ble hjernevasket og fortjener medisinsk hjelp og ikke fengsel.

Hehe, nå har jeg lest omvendt her når jeg svarte deg, altså svarte feil :)

Men jeg kan jo spørre hva du hadde ment om fyren var norsk, 22 år og hadde snauskalle og drepte en homo i Oslo? Fengsel eller hjernevasket av Tore Tvedt?

Hehe, nå har jeg lest omvendt her når jeg svarte deg, altså svarte feil :)

Men jeg kan jo spørre hva du hadde ment om fyren var norsk, 22 år og hadde snauskalle og drepte en homo i Oslo? Fengsel eller hjernevasket av Tore Tvedt?

Da hadde jeg håpet at de hadde sjekket ekstra godt om han prøvde å smugle kokain når de legger han inn på Ila fengsel for forvaring :)

Så da er det fengsel? Hvorfor ikke psykiatrisk p.g.a. at han har blitt indoktrinert av en høyre-radikal hat-gruppe?

Håper du ser hvor jeg vil hen

Yoga in any form is antiChrist, because it is based on "Kundhalini(sp?), and involves DEMON WORSHIP of the Hindu sort.