Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Simba

Lost

Recommended Posts

Faen, vil se flere episoder.

Dette tar av skikkelig av. Nå kommer komplottet.

Stor spoiler alert.

Når Hurley blir arrestert, sier han: "Don't you know who I am? I'm one of Oceanic six"

Ble ikke lite spennende da. :)

De er ihvertfall ikke døde nå, det ble bekreftet i siste episode da likene som ble funnet var faket. Så dette er en cover-up som regjeringen har gjort med vilje garantert. Og disse folka på øya har jo alle gjort noe spesiellt, så det er garantert håndplukket kandidater for å teste kreftene som er på øya. Som jeg tror er aliens

:) Det må det nesten være.

Hmm, har ikke sett på Lost siden sesong ep. 4 i sesong 2 ellns. Vil dere anbefale meg å se alt på nytt? Er de nye episodene bra? Går det noen vei? Er spenningen på topp?

Sesong 2 og 3 hadde noen litt slappe perioder, men begge sesongene tar seg opp. Var vel spesielt sesong 2 som hadde en litt slapp periode i mine øyne. Men ting tar seg alltid opp og det går aldri mer enn et par episoder før du er hektet igjen. Hvis du vil bruke tid på en ren underholdnings serie finnes det ikke noe bedre atm i mine øyne.

De har jo på en måte avslørt noe stort. At 6 av dem overlever. Ihvertfall 6 offisielle overlevende. Så langt vet vi jo kun Jack, Sayid og Hugo (og Ben). Faen jeg er nysgjerrig på relevansen det der fremtids-flashene har. Kan det ha noe med tidsreise-greiene ene webisoden hintet til? Den med han ifra instruksjonsvideoen og kaninen? Jeg tror denne serien kommer til å ende opp med å bli en av de største når det kommer til handling og hva som er i historien. Sesong 4 rules!

Trodde sesong 4 kom til å ødelegge hele serien, men dette ser jo veldig lovende ut :)

Det er jo helt klart at det er noe teleportering inn i bildet her. det kan bli spennende

:)

Sesong 2 og 3 hadde noen litt slappe perioder, men begge sesongene tar seg opp. Var vel spesielt sesong 2 som hadde en litt slapp periode i mine øyne. Men ting tar seg alltid opp og det går aldri mer enn et par episoder før du er hektet igjen. Hvis du vil bruke tid på en ren underholdnings serie finnes det ikke noe bedre atm i mine øyne.

Ja du sier noe der!

De har jo på en måte avslørt noe stort. At 6 av dem overlever. Ihvertfall 6 offisielle overlevende. Så langt vet vi jo kun Jack, Sayid og Hugo (og Ben). Faen jeg er nysgjerrig på relevansen det der fremtids-flashene har. Kan det ha noe med tidsreise-greiene ene webisoden hintet til? Den med han ifra instruksjonsvideoen og kaninen? Jeg tror denne serien kommer til å ende opp med å bli en av de største når det kommer til handling og hva som er i historien. Sesong 4 rules!

de har jo også antydet at de andre overlevde

hvordan skulle sesong 4 ødelagt serien?

Sikkert noe med at det skulle blitt for langtekkelig slik at skribentene begynte å skrive mere fyllstoff enn ekte fremgang for å fylle opp sesongene. Men utifra hvordan historien har utviklet seg nå er det jo ingen tvil om størrelsen på historien og at det virkelig trengs en del sesonger til for å få fortalt det hele.

Konge :)

Er så jevla spent siden sist episode jeg no, herregud, sitter bare og venter til neste episode!

Tror nesten jeg skal slutte å se episoder med en gang de kommer ut. Blir helt gal da jeg må vente en fuckings uke til neste :)

Før så venta jeg en stund og så 3-4 i slengen, men for å være ærlig ble det enda mer frustrerende. For når siste jeg så da var ferdig ville jeg bare se en til og ble jo ikke å klare å vente mer enn en uke :)

slutta å se Lost når det plutselig dukka opp et computer-made Gorilla monster i skauen

Monsteret er jo en av de mest fascinerende elementene i Lost-mytologien (kan ikke tro at jeg nettop skrev mytologien :) )

Den ser ut som sky, men er akkompagnert av mekaniske lyder og ingen ser ut til å vite hva den er for noe. Ben sa jo at han ikke visste hva den var. Men så er jo ikke han den mest pålitelige kilden til informasjon :)

Jupp. Ifølge abc.com så sendes neste episode om 16 timer. 20 timer så er den nok nedlastbar :)

Da må jeg våkne 4 i natt og laste ned ser det ut som xD

Avhengig!

Edited by Xtri

Å satan. Slutten tok pusten ut av meg.

Når Kate kommer hjem etter rettsaken, går opp til rommet der sønnen vi hører så mye om ligger. Tar han opp, der han sier "Hi mommy" og hu sier "Hi Aron"