Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Simba

Lost

Recommended Posts

likte siste episode godt! veldig godt at Harold Perrineau er tilbake, og han viser jo til de grader hvem som er den beste skuespilleren i Lost. imo...

Ser ut som om Apollo fikk rett i hvem Jacob var, helt grei episode den siste forresten. Lo litt av den siste setningen som ble sagt :(

Tv norge henger faktisk kun 6 dager etter de amrikanske TV-kanalene

Mah gahd! Og jeg trodde det tok minst 30 dager å transportere den!!!!!

Ser ut som om Apollo fikk rett i hvem Jacob var, helt grei episode den siste forresten. Lo litt av den siste setningen som ble sagt :(
Locke: Are you Jacob?

Christian: No, but I can speak on his behalf

Med tanke på hvordan denne serien hele tiden vrir og vender på seg så vil jeg ikke være bastant på noe som helst. Akkurat nå heier jeg jo på Ben ftw, som jeg før ikke hadde særlig til overs for. Denne serien er som en psykotisk episode ;)

Faen så spennende de skulle lage skiten nå. Er øya kanskje ikke en øy i det hele tatt? Siden Christian er faren til både Jack og Claire, hvorfor får ikke Jack vite noe før lenge etterpå? Antar at det er det Hugo snakka om i de flash-forwardene om at noen skulle komme.....

Man bare må gi skryt til de som skriver dette. At de klarer å holde så godt i liv i serien er faktisk ganske bra gjort.

Tv norge henger faktisk kun 6 dager etter de amrikanske TV-kanalene

Mah gahd! Og jeg trodde det tok minst 30 dager å transportere den!!!!!

I forhold til de 6 vanlige ukene...

FY FAEN!!!

Det der var jo bare en helt vill sesongavslutning! Først spenning som aldri før og så lukke det hele med et spørsmålstegn fra helvete.

Og nå begynner ventinga sad.png

FY FAEN!!!

Det der var jo bare en helt vill sesongavslutning! Først spenning som aldri før og så lukke det hele med et spørsmålstegn fra helvete.

Og nå begynner ventinga sad.png

Nei!! Var episode 13 og 14 sesongens siste?! Kan..ikke..vente..

Witness the sickness! Faen for en episode. I cant belive you've done this.

Faen for en episode :lol:

Noen som vet når det starter igjen?

Neste sesong startar ikkje til høsten, den startar i januar/februar 2009. Sesongen blir på 17 episodar. Det er bekrefta og bestemt at Lost får 6 sesongar.

En av de bedre sesongavslutningene jeg har sett. Alt for lenge å vente til neste, 2009 er jo evigheter til.

Ekstrem episode, men tror folket jin overlevde eller er jeg fjern?

Han lever han, viste jo eit flashback med han som leigemordar(elns), Sun trur då fremdeles at han er dau.

Dei treffer vell kvarandre i sesong 5 tenke eg :lol:

Har vel aldri sett jin i noe flash forward tror jeg, men så han i et flash back hvor han hadde vært gift i 2 uker og det flash backet var mixet med et flash forward av sun.

Vel, de som er "off the island" kan jo tydeligvis ikke dø utifra det jeg har sett. Spørsmålet da blir jo om båten var langt nok unna øya til at det var "off-island".

Michael prøvde jo som en helt å kverke seg selv, gikk jo ikke. Og når mister mercenary skulle skyte han låste jo bare pistolen. Men samtidig får man jo se en ganske så død John på slutten der.....Kanskje det er øya som bestemmer?

Har vel aldri sett jin i noe flash forward tror jeg, men så han i et flash back hvor han hadde vært gift i 2 uker og det flash backet var mixet med et flash forward av sun.

Det er i ein ganske tidlig episode (mellom 4 og 9 trur eg). Du ser Sun som åleinamor der ho savne Jin mykje, i slutten ser du ho legger blomstrar på grava til Jin mens ho grin. Rett etterpå får du sjå ein alvorleg jin i dress i lag med nokon (skumle?) forretningsfolk--> deretter skummel musikk og "flashforwarden" forsvinner.

Det er den han snakket om. Jin rusher til sjukehuset og alle tror at det hele er flashforward og Jin skal gi en svær panda til sin unge. Men det er en gave til en eller anna diplomat, og Sun som man også ser er flashforward. Jeg kalte den episoden ondskap siden jeg ble forvirra og lurt :lol:

jeg har ikke fulgt så mye med i det siste, og kan ikke tro serien faktisk har trykt ut 4 sesonger. Hva er det som skjer? Sist jeg så, skulle de på øya drepes og en båt sprenges. Så er det ei hytte på øye som driver å flytter seg rundt, og masse annet tull :lol: Hva skjer?

les på wiki eller tv.com eller google eller søk opp en recap episode (er vel en for hver sesong)? er vel lite vits at noen skal gjenfortelle deg alt

Det er den han snakket om. Jin rusher til sjukehuset og alle tror at det hele er flashforward og Jin skal gi en svær panda til sin unge. Men det er en gave til en eller anna diplomat, og Sun som man også ser er flashforward. Jeg kalte den episoden ondskap siden jeg ble forvirra og lurt :lol:

Nei nei, er ikkje den, eller jo det var det kanskje :lol: Hmm, får vell leita litt.

Men det var flashforward sant? Skal skjekka det i kveld...

Har kommet til delen der man skal følge etter noe surr i skauen, når røyken er "etter deg", og du må gjemme deg i trærna :lol: