Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Simba

Lost

Recommended Posts

Når Kate kommer hjem etter rettsaken, går opp til rommet der sønnen vi hører så mye om ligger. Tar han opp, der han sier "Hi mommy" og hu sier "Hi Aron"

Vel det antyder jo sterkt, egentlig sier det rett ut, at Claire er død. Så da har man jo spørsmålet om hva faen skjedde der da, samtidig som det større spørsmålet om hva faen skjedde i det hele tatt med hele gjengen? Faen er det falske lik for? Er alle redda og i live, men bare 6 offisielle? Hvorfor er Ben der fortsatt og hvem er det de kverker, kanskje de som står bak båten? Hvorfor isbjørner med Dharma-logo i Sahara? Kan jo også knytte inn den gamle seilskuta de fant, hvordan faen kom den seg dit? Hvordan kan den knyttes til tidsreise eller hva de nå driver med?

HVA FAEN ER DET SOM FOREGÅR!?

Gleder meg så jævlig til neste episode, nesten forjævlig.

Og nå som streiken er over, så kommer de til å spille inn de siste episodene.

Var det ikke bare 8 som var innspillt til nå?

Tror det var noe sånt,ja. Har vært ganske bekymra for det der, faktisk. Hater pauser i sesonger :)

Battlestar Galactica hadde heldigvis fått spilt inn alle episodene for 4. sesong. Ikke at jeg skjønner hvorfor de venter så lenge med å sende den. Og de skal ta pause med siste halvdel av den til 2009, noe som gir ingen mening.

Håper bare Lost ikke får en sånn pause i seg midt i sesongen.....Da rabler jeg :)

Har sett alle 4 episodene. Spennende! Sitter inne med mange av de samme spørsmålene som dere. Men en ting jeg fortsatt ikke fatter er om walt og faren fortsatt er påøya eller om de kom seg hjem emd båten den gangen de fikk dra. Vi har jo sett Walt i sessong 3 om jeg ikke husker feil. Noen som har noen tanker om hva som skjedde med de?

2008-02-28 4x05 The Constant

2008-03-06 4x06 The Other Woman

2008-03-13 4x07 Ji Yeon

2008-04-17 4x08 Meet Kevin Johnson

Har sett alle 4 episodene. Spennende! Sitter inne med mange av de samme spørsmålene som dere. Men en ting jeg fortsatt ikke fatter er om walt og faren fortsatt er påøya eller om de kom seg hjem emd båten den gangen de fikk dra. Vi har jo sett Walt i sessong 3 om jeg ikke husker feil. Noen som har noen tanker om hva som skjedde med de?

De har sagt at Michael kommer tilbake i et eller anna intervju (tror jeg husker det rett nå). Når, hvordan og ikke minst hvorfor er et like stort spørsmål-tegn som hele serien.

SISTE EPISODEN SOM KOM NO I NATT, HERREGUD, åÅÅÅÅÅ SÅ SPENNENDE! NO NO BLIR DET SERIØST SPENNENDE!

Hjem fra jobb for å laste og kose meg :)

Hadde lost hadd bryster skulle jeg tatt frem kjeppen

Dere må gni det inn. Kan ikke sette meg ned med episoden før den har kommet ned (ikke beste hastigheten jeg har akkurat no), og dattera har lagt seg for natta.

Er farlig å se 4x05, er bare alt for hardt å vente på neste episode så spennende som den er :)

Mitt råd er å ikke se 4x05 før du har 4x06. Hva i alle dager skal vi gjøre på til neste episode kommer, leve...under dette presset !!!?

Hører mange si at de har sluttet å se lost nå, det vittige med det er at Lost faktisk har vært utrolig bra nå i 4 sesong.

Kan nesten virke som om mange av seerne helst ønsket såpeopera på øde øy med romanse mellom(altfor)tynn søt dame og kjekk doktor og litt intriger rundt de :)