Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
frebere

Å registrere key i Steam

Recommended Posts

Jeg glemte jo å ta backup av min level 46 profil idet jeg formaterte -.-. Ingen som vil dele noen tilsvarende save? ^^

Men uansett! Om dere spiller dette på steam? Jeg installerte dette første gangen utenom steam, og nå får jeg heller ikke registrert keyen i steam.. Jeg har formatert, og prøvde da først å legge keyen inn i steam, men fungerte ikke. Noen som vet?

Takker evig for hjelp :)

Instaler cod4 på vanlig måte, og legg det til i "add non steam game" :)

Prøvd det, fungerer ikke. Det jeg sikter til da, er jo at friends systemet i steam hadde vært flott i CoD4 =)

Det har ikke jeg heller fått til å fungere. Dvs, jeg ser hvem som har spillet kjørende på PC-en, men ikke hvilken server de er på..

Ingen som vil dele sin profil med leveler med meg? :) var level 46 og nå må jeg begynna fra start igjen.. Det suger skikkelig!

Profiler er så vidt jeg vet knyttet opp mot CD-Keyen din, vil ikke funke å bare dele en.

Vel. Dette fungerer ikke som BF2 tydeligvis. Jeg kunne lage samme profil navn på nytt nå, men har fortsatt ikke noen challenges, våpen, osv. Så jeg trodde det var en fil som inneholdt alle disse challengesa, våpnene osv ettersom hvor langt du kommer. Selv om det var litt koselig å levele så mye på en gang i level 1 :)

Sign in to follow this  

• Create New...