Sign in to follow this  
Avean

Levle på nytt ?

Recommended Posts

Jeg har vært level 55 lenge men for 3-4 uker siden ble jeg plutselig Level 25. Men fortsatt med Level 55 perks og Golden Deagle. Så jeg tenkte jaha greitnok, men nå idag ser jeg at jeg begynner å levle igjen også. Er level 26 plutselig nå men i profilen min står det Level 55 og har alt unlocked.

Så hva kan dette være ? Har featuren som er på konsoll kommet med i siste patchen eller noe ? Sånn at man kan få ett ekstra ikon ved levelen sin ? :)

Jeg ender ihvertfall med dobbelt så mye experience enn det egentlig skal være mulig.

Har vel ingenting med rank å gjøre din snøsokk.

Finnes bugs som gjør at folk ikke bare mister ranks, men også unlocks.

DET er problematisk da man må unlocke ting på nytt.

Han spør bare om dette er en feil som har sneket seg over fra konsollversjonen, han spør ikke om sympati....

Han spør bare om dette er en feil som har sneket seg over fra konsollversjonen, han spør ikke om sympati....

men da er det vel bare å levle på nytt da? easy as dell.

:)

Snøsokk, faktisk :)

Gamle menn burde ikke bli så sint *sympati latter*

Jeg har PC versjon og etter at jeg satte passord på windos og deretter fjernet det igjen, så ble plutselig hele profilen min borte. Morsomt det når en er lvl 50. Singelplayer forsvant også. Ta backup av profilen en gang i uken.

Jeg har PC versjon og etter at jeg satte passord på windos og deretter fjernet det igjen, så ble plutselig hele profilen min borte. Morsomt det når en er lvl 50. Singelplayer forsvant også. Ta backup av profilen en gang i uken.

Note to self, do not change password :)

Security... *phfs* oppskrytt

Sign in to follow this