Sign in to follow this  
taken

Cod4 på TG

Recommended Posts

Har skrevet ett lengre innlegg på TG sin hjemmeside etter at cod4 har fått tidenes laveste premiepenger, tross norges raskt voksende community, samtidig som spill uten noen norske spillere får flere ganger mer penger.

Si din mening! http://forum.gathering.org/showthread.php?p=95786

Synes det er direkte pinlig for alle mennesker (og dyr) med og uten puls at man forsatt kjører konkuranser i noe så tragisk som CS 1.6.

Synes det er direkte pinlig for alle mennesker (og dyr) med og uten puls at man forsatt kjører konkuranser i noe så tragisk som CS 1.6.

Godt sagt!

Helt enig Taken!

.......................... :gjesp:

Hva skjedde med ære og berømmelse ?

Å gå på LAN bare for å vinne penger, BUUUUUUUU!

Godt sagt!

Helt enig Taken!

Vel innlegget mitt handler om fordelingen av pengene, ikke at man skal legge mer penger i compoer.

edit: og der var tråden stengt :) tålte vel ikke min krasse tone- men ganske sikker på at de ikke endrer noe, var vel derfor jeg var krass i utgangspunktet.

Vel innlegget mitt handler om fordelingen av pengene, ikke at man skal legge mer penger i compoer.

Du vil ha mer penger i COD4 kort sagt.

Det jeg leser ut ifra innlegget ditt på tg forumet, er at TG er et lite lokalt ungdomsskole lan med høy billettpris. Og for at de "beste CoD4 folka" i Norge skal besøke lanet må potten økes slik at de ikke taper penger ved å besøke lanet.

Tg er et internasjonalt lan så å argumenter med at visse spill ikke er så populære i Norge og derfor skal får mindre potter synes jeg blir helt feil.

Cod'ern er også et nylig utgitt spill hvis du sammenligner med de andre spill-compoene der.

Cod4 Norge kan heller lage et eget lite lan hvor alle spytter penger i potten for å så spille om det, vil være bedre premier enn på tg – Norge største lan.
Sett igang.

Det var vel punky sine kommentarer som stengte tråden

Breiker

Registered User Join Date: Jan 2002

jeg er enig med deg i det du sier men jeg er ikke enig i måten du legger det frem på.

prøv å legg det frem med litt mindre aggresjon. Så kanskje flere vil lese det

Kunne ikke vært mere enig med den personen. Viss du taken hadde skrevet det på en sivilisert måte så hadde de kansje tatt deg mere seriøst en og skrike dem opp i trynet !!!!

Tg er et internasjonalt lan så å argumenter med at visse spill ikke er så populære i Norge og derfor skal får mindre potter synes jeg blir helt feil.

Cod'ern er også et nylig utgitt spill hvis du sammenligner med de andre spill-compoene der.

Quake4 er dødt både i norge og internasjonalt. Cod4 norge har jo flere aktive spillere enn quake4 har internasjonalt, til og med quake3 har jo omtrent dobbelt så mange aktive spillere enn q4.

Uansett om cod4 ble utgitt for få måneder siden så har det eksplodert, det at det faktisk var et av de mest solgte pc-spillene i 2007 selv når det ble utgitt i november sier litt...

Dette gjør det helt hårreisende og frustrerende at TG08 crewet klarer å bestemme at et dødt spill som quake4 skal få 10k i førstepremien 1on1, mens et så populært spill som cod4 kun får skarve 7k for førsteplassen 5on5.

Var nesten sikker på at det var en skrivefeil når jeg leste nyheten i dag tidlig, men akk nei

Breiker

Registered User Join Date: Jan 2002

jeg er enig med deg i det du sier men jeg er ikke enig i måten du legger det frem på.

prøv å legg det frem med litt mindre aggresjon. Så kanskje flere vil lese det

Kunne ikke vært mere enig med den personen. Viss du taken hadde skrevet det på en sivilisert måte så hadde de kansje tatt deg mere seriøst en og skrike dem opp i trynet !!!!

Skrev da vel virkelig ikke noe som var så ille? Var krass ja, men flamet ingen, men var sterkt kritisk.

og håper virkelig ikke du skrev posten din uten et snev av ironi :)

Ja litt ironi men uansett, det var ikke rett måte og angripe de på. Personlig viss en person hadde kommet opp i trynet mitt og sakt noe på den måten der så hadde jeg gitt faen. Neste gang formuler det på en annen måte .

Vel jeg har nå gjort noe riktig ettersom de har skrudd opp cod4 premien nå, betydelig :) Men vil ikke påstå at formuleringen min var perfekt med tanke på å få til noe, men man lærer så lenge man lever.

Nice det er BRA ! Var helt enig med deg da, at det var helt hull i hode på dem og drive og satse på spill folk faen ikke spiller en gang. Var bare måten du sa det på. Jepp alle lærer av sine feil.

Takk for at du tok kretikken som en mann, var litt redd og for og sette fingen ned og få dobbelt så mye tilbake :)

Som CoD4 admin på TG så må jeg bare få sagt at jeg ikke har noe med pengepremiene.. Helst skulle jeg sett 20k til 1.plass.. :)

var nice den tråden, fikk opp 1. premie og alt. Enda mer penger til fastswitch, hahahah (drama). leal

EDIT: veldig bra av taken!

Edited by Psir

Fikk 10k ifjor for 2nd plass i BF2compo, og COD4 får 2k mer for førsteplass iår - lame..

menmen.. TG har vel aldri prioritert gamere uansett... de vil vel helst at alle skal være med på lyd&bilde-compoene dems, fun stuff..

neh.. takke meg til tex/HW-ish LAN`s, det som er the shizzle :)

Eid.

Glimrende, taken :)

Fikk 10k ifjor for 2nd plass i BF2compo, og COD4 får 2k mer for førsteplass iår - lame..

menmen.. TG har vel aldri prioritert gamere uansett... de vil vel helst at alle skal være med på lyd&bilde-compoene dems, fun stuff..

Det er vel det TG alltid har vært vel ?

Mener TG er ikke noe gamer lan det er jo en samlings plass for data intriserte. Men norge burde hatt et STORT gaming lan med syke premier og kun gaming relatert.

Det er vel det TG alltid har vært vel ?

Mener TG er ikke noe gamer lan det er jo en samlings plass for data intriserte. Men norge burde hatt et STORT gaming lan med syke premier og kun gaming relatert.

Ja! I Trondheim! (Savner noen store LANs her oppe :( )

Ontopic: Heia taken, godt initiativ as usual!

Sign in to follow this