Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Inwarn

Hva er din mest smertefulle opplevelse?

Recommended Posts

Nyrestein på størrelsen med en Buic.

Ja, den smerten kjenner jeg til. Har fått kjenne den noen ganger.

:)

Skikkelig knas er det ikke? :(

Fikk det da jeg var i tyrkia. Sta som jeg var nektet jeg først å gå til lege, men ble til slutt dratt med til legevakten.

Der gav de meg morfin an mass, er ikke noen liten kar, så de lurte på om jeg var narkoman da jeg fikk så mye morfin og det ikke virket. Til slutt ringte de til legen og han sa bare pøs på i store mengder (192cm og 130kg,hehe).

Alt gikk fint helt til jeg kom tilbake til Norge (hadde fått innlagt dren i nyren), og fikk beskjed om at dette MÅTTE ut innen 4 uker.I Norge gikk jeg 2,5måneder før jeg kom til på sykehuset, den siste måneden pissa jeg blod bare jeg gikk en meter grunnet drenet.

Trodde aldri jeg skulle bli glad for å få en kabel med gripekrok trykka inn i penis for å rykke ut et 25cm (ca) langt rør, men fy faen så deilig det var når det hadde kommet ut :(

Hm. De opplevelsene jeg har hatt som burde være virkelig smertefulle har egentlig ikke vært det allikevel fordi adrenalinet har kicket inn så fort. Når jeg var liten (7-8) klarte jeg å falle på en skarp stein så jeg hadde sår inn til knokkelen rett under kneet (måtte sys i tre lag), men det sluttet å gjøre vondt med en gang omtrent. Jeg kunne faktisk gå på foten omtrent med en gang. Modern holdt på å svime av når hun så det.

Har brukket kragebeinet en gang av å bli hoppet på i et svømmebasseng, og det var heller ikke så vondt som det burde ha vært. Jeg klarte å svømme inn til bassengkanten med brukket kragebein. Adrenalin er et morsomt stoff.

Adrenalin? Sikker på at du ikke mener Endorfiner?

Anyways. Har ikke opplevd så veldig fæle ting pga min far er ganske overbeskyttende.

-Skjøt i hagen med luftgevær på en metallplate for å prøve å lage hull, ikke morsomt med rikosjett i leppa.

-Luftgeværkrig.(Ikke slike veldig kraftige da selvfølgelig)

-Skjøt meg selv i øyet, ikke med våpen men "skjøt" hvis du skjønner hva jeg mener. IKKE gøy klokka tre på natta når familien sov og trodde at jeg også sov :(

-Hang fast i te-kroken og var mer eller mindre fucked på toppen av bakken, kom ikke løs og hang halveis opp ned da heisen stoppa og en mann måtte hjelpe meg ned. :)

- Andre gangen jeg skulle opp denne gangen klarte jeg selvfølgelig å dette i et bratt parti på starten. Kodeord: Isføre, tynn buksa, hengende etter hendene...

Kaste grillspyd var ganske populært når vi var på hytten.

Vet ikke om dere husker de fra 70tallet, lange jævler med trehåndtak og rilla stål.

Vi brukte de til å kaste på blink.

Gikk fint til en av oss en dag traff berget bak målet, og dritten kom i retur.

Gikk rett igjenom skoen/sandalen min og nagla foten min til bakken :)

Men det var ikke noe jeg ikke kunne fikse selv med 2 donald duck plaster og litt bomull.

Sa aldri ifra til foreldre om dette, og har per dags dato et fint rundt arr på venstrefoten min, dvs et på oversiden og et på undersiden. Helt utrolig at jeg ikke traff bein eller noen store blodårer tongue.png

-Skjøt meg selv i øyet, ikke med våpen men "skjøt" hvis du skjønner hva jeg mener. IKKE gøy klokka tre på natta når familien sov og trodde at jeg også sov :)

Du er altså den første som har klart å gitt seg selv et "lazy eye"?

Fikk foten i klem mellom tårn og skrog på en leopard stridsvogn. Anbefales ikke.

Sitter nå med mononukleose, er inne "komisk vondt i halsen"-fasen som gjør det bortimot umulig å svelge. Heller ikke noe stas.

Setter en glassampull med konsentrert saltsyre på førsteplass, husker egentlig bare et poff og så en intens brennende smerte iansiktet..kjentes mest som huden rant av ansiktet..

Andreplass går til oppholdet på feil side av en palleheis med påfølgende organskader og et ganske stort ubehag sånn generelt..

Jeg er en djevel på å ha arbeidsulykker med stil og hospitalisering.. :)

trakk en jeksel med max roetter uten bedoevelse, det svei i greie mengder.

Ja jeg hadde 3/4 røtter :) Faen hu brukte mye krefter og tid på og få den ut i tilleg til alle de knirke lydene og surgle... UFf jeg vil ikke oppleve det en gang til !!!

And the winner is...

Men jeg tror den som topper alt er å dette så hardt på stanga på sykkelen at pungen sprakk. Måtte sitte i en gynokologstol og bli sydd, mens mamma sto å så på : )

Det hørtes ikke veldig fornøyelig ut, nei!

Avean: 8 (åtte!) kviser i ETT nesebor?

For min del må det være blindtarmbetennelsen. Det værste var at jeg måtte gå til legevakta, trodde magen skulle sprekke.

Et par dager senere lå jeg i sykesenga og så den legendariske Norge - Brasil kampen i '98, da var alt glemt :)

Jeg gikk på barneskolen, og en venn av meg skulle vise meg et nytt "triks" han hadde lært. Så han tok henda på skuldra mine og knea meg i balla :)

høres ut som noe jeg gjore på en dude i klassen i 4 klasse x)

Knuste begge fortenna mine da jeg kjørte i et sånt svært tårn som slipper deg ned 50 meter.

Klarte å slå haka i den bøyla du har på deg. Fikk heldigvis 2 gratisbilletter til Tivoliland i posten uka etterpå :)

Knuste begge fortenna mine da jeg kjørte i et sånt svært tårn som slipper deg ned 50 meter.

Klarte å slå haka i den bøyla du har på deg. Fikk heldigvis 2 gratisbilletter til Tivoliland i posten uka etterpå :(

Og den erstatningen var du fornøyd med?? :)

Sklei på sklibrett ned en bakke rett ved det jeg bor. Greide å sette fast to fingrer nedi en sprekk (i fart), dro av tre bein i hånda.

Vi spillte èn-sprett, så tok en kamerat ballen på hel volly, ballen gikk rett i balla på meg. Spydde momuntant.

Datt på en stein...når jeg så hånda mi igjen var lillefingeren i vinkel. Var mildt sagt vondt å klemme den på plass igjen.

hmmm. Disse alternativene : 1.Få bensin i øynene 2. søle kaffe/kaffi(hvet ikke ossen skrives) på hele benet(brente av all huden) 3. falle men sykkel ned an bratt bake i t-shirt og skli nedover (armene mine;( ) 4. flis gjennom hele negla og ned i kjøttet. You decide

Edited by The Pretender!

Vinnern er duden med spjæla pung!

Tvang ei jente til å kaste en stor murstein over hodet mitt da jeg var liten, dvs rett i trynet mitt. Og ja jeg måtte sy.

Fikk ei skøyte inn i kjeften da jeg spilte hockey, måtte også sy.

Eller så er vel den ultimate smerten å miste noen man er gla i :)

Jeg gikk på barneskolen, og en venn av meg skulle vise meg et nytt "triks" han hadde lært. Så han tok henda på skuldra mine og knea meg i balla :(

Jeg gikk på barneskolen, og en venn av meg skulle vise meg et nytt "triks" han hadde lært. Så han tok henda på skuldra mine og knea meg i balla :(

Akkurat det der gjorde lillebroren min med en kamerat av han.

Jeg har tryna div. og knust tenna, men krampe i beinet tar kaka. Det må være det vondeste jeg har opplevd.

Husker når jeg brakk ankelen, var litt treig i hue så det første kvarteret når jeg forsøkte å gå igjen var litt kjipe.

Vil allikevel si at å slå storetåa i bordbeinet er værre

Vil allikevel si at å slå storetåa i bordbeinet er værre

Er liksom ikke noe som slår det.

Eller prøv å stuke stortåa, slik at den havner under foten når du tramper ned. Det er vondt det :)

Tror nok å sparke stortåa i bordbein og få div greier i skrittet kommer høyt på lista.

Ellers var det rimelig smertefullt tidligere i vinter da jeg skulle ta ut grandisen av ovnen. Den ene grytekluten gled av brettet og jeg var smart nok til ikke å merke det før etter at jeg hadde grepet brettet.

Følte meg ganske dum der jeg stod, med en sviende smerte i den ene hånda samtidig som jeg bare ikke kunne slippe brettet (var halvveis ute). Måtte jo sette det pent og pyntelig inn igjen. Ble dog bare annengrads.

Huden min er fremdeles litt smårar i den håndflaten.

Jeg har vært rimelig forsiktig av meg, men av de jeg kommer på i farten;

Jeg hadde fått en fin, ny sykkel som måtte prøves... på en vei hvor det stundom kjører traktorer. De har en tendens til å lage dype spor i grusveier. Hjulet traff en kant, og jeg trynet en meter ned, i en liten bekk. Det ville ikke vært så ille om det var en damesykkel, for å si det sånn.

Noen år senere, men fremdeles lenge siden nå, skulle jeg gå ut av bilen for å hente posten. Bilen var en kassebil med slike dører som glir bakover i stedet for utover. På det tidspunktet hvor jeg skulle lukke døren bak meg sluttet hjernehalvdelene å samarbeide. En hånd trekker døren hardt igjen, mens den andre strekker hånda inn i bilen for å raske med seg sekken min. Kanten på døra traff midt over håndleddet. Jeg undersøkte aldri hånda, men den funker helt fint i dag... :)