Daniel- 1,200 Report post Posted January 30, 2008 haha nice Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 30, 2008 Haha så logisk.. Burde stått "Babyes for dummies" Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted January 30, 2008 Fy faen, ville greier Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 31, 2008 hahaha Share this post Link to post Share on other sites
Intermezzo 0 Report post Posted January 31, 2008 haha, mange brae Share this post Link to post Share on other sites
Anax 0 Report post Posted January 31, 2008 Burde stått "Babyes for dummies" Babies:P faen meg artig den der ass:lol: Share this post Link to post Share on other sites
curly4ever 0 Report post Posted January 31, 2008 Hvilke folk ville egentlig ha gjort noen av de "Don't"? Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted January 31, 2008 haha, lo godt gitt, noe å sende til vordende foreldre perhaps? Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted February 1, 2008 synes alle skulle vaert omvendt ;p Share this post Link to post Share on other sites
Arex_x 9 Report post Posted February 1, 2008 Nursing baby. Peter Griffin-style. Share this post Link to post Share on other sites
Intermezzo 0 Report post Posted February 1, 2008 hehe, det tenkte jeg og Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted February 1, 2008 Hehehe, genialt Share this post Link to post Share on other sites
scape 0 Report post Posted February 1, 2008 Takk trengte den ! Share this post Link to post Share on other sites
PlatypusPedersen 0 Report post Posted February 1, 2008 Dritbra. Edit: Høyere res her. Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted February 8, 2008 Haha fantastisk! Er så genialt med slike right/wrong instruks bilder. Kom på den der i Fight Club, når de bytter ut de instruks sakene i flya, nice! Share this post Link to post Share on other sites
HøttenTøtt 0 Report post Posted February 17, 2008 Det var villt. Må nok skrive ut denne Share this post Link to post Share on other sites
Smule^ 0 Report post Posted February 17, 2008 hahahaha Share this post Link to post Share on other sites
gard 0 Report post Posted February 18, 2008 Hvilke folk ville egentlig ha gjort noen av de "Don't"?Tydeligvis du, siden du ikke skjønte at det var en spøk. Share this post Link to post Share on other sites
curly4ever 0 Report post Posted February 21, 2008 Hvilke folk ville egentlig ha gjort noen av de "Don't"?Tydeligvis du, siden du ikke skjønte at det var en spøk. ...SAY WHAT? Share this post Link to post Share on other sites
Curver 1 Report post Posted February 21, 2008 Dritbra. Edit: Høyere res her. Det er noen der som ikke er med på første post her. Men det er drit morsomt fordet Share this post Link to post Share on other sites
Safe-Keeper 0 Report post Posted April 6, 2008 Sendte dem til en gravid venninne av meg . Share this post Link to post Share on other sites
Zulu 0 Report post Posted April 7, 2008 hahahaha. Skal skrive ut denne og ta den frem den gang jeg får meg baby Share this post Link to post Share on other sites