Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
GjedDa

Call of Duty/zone/english

Recommended Posts

I installed the 1.2 patch from above and now get 'Could not find zone "Call of Duty/zone/english/..'

You will need to open 'localization.txt' in the cod4 folder and change the top line where it says 'english' to your language.

check the 'zones' folder to see how they named it.

Lastet ned fra Steam og har ikke fått noen "zone" folder i det hele tatt. Lastet ned og instalert 3 ganger, samme skjer vær gang. Noen som har tips ?

Problemet forsvant ikke fordi dem ba meg få tak i patch fra Steam. i og med at det er der jeg har kjøpt spillet. :)

Flere kloke forslag tar jeg i mot med takk

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&s=gamer.no

Se denne tråden, ser ut som at de har fikset det.

Så vidt jeg kan forstå så setter de bare steam language til engelsk og laster spillet ned på nytt. Dersom du ikke vil laste hele ned på nytt så kan du kanskje sette språket til engelsk og kjøre en verifisering av spill-filene, kanskje den vil laste ned det som mangler da.

Edit: Hmm, kan ikke finne knappen som starter verifiseringen, kanskje bare jeg som roter men mener å huske at det skal være mulig å gjøre det.

Det er rett det som Apoc sier.

Hadde selv dette problemet etter at jeg innstallerte Steam på min nye maskin.

Andre spill fungerer helt greit med andre språk (selv prøvde jeg norsk for moro skyld). Men av en eller annen grunn aksepterer ikke CoD4 at man bruker andre språk enn engelsk oppsett på steam.

Mener at jeg bare endret språket i settings (i menyen til Steam), restartet Steam, og så virket det. Kan ikke huske i farten at jeg måtte endre noe annet. Bare høyreklikk på CoD4 folderen etterpå, og sjekk om det står "English" under menyen languages.

Spillet funker nå og jeg takker for den hjelp jeg fikk av dere :D Håper vi ses på en slagmark nær deg :)

Sign in to follow this  

• Create New...