Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cornell

USA 9/11 beviser

Recommended Posts

Trist lesning.

– Hvis den offisielle forklaringen stemmer, må standarden for høyhus endres.

Det har de ennå ikke hørt noen stille krav om.

Dette er egentlig alt man trenger å lese for å forstå at de snakker piss.

Elsker konspirasjonsteoretikerne. De hevder å ha tilstrekkelige detektivevner til å ha avslørt kanskje tidenes største svindel... men å foreta et enkelt forumsøk og finne tidligere tråder om 9/11, det blir for komplisert for dem :) .

Blir litt som om noen skulle hevdet å være mesterkokk uten å kunne slå på komfyren.

Er litt overbevisst om at 7 WTC ble sprengt etter å sett videoen og bilder fra den kollapsen. Er akkurat lik vanlig riving av høyhus.
Et klokt hode på JREF-forumet påpekte at når alt kommer til alt, spiller det ingen rolle. Hvis høyhuset falt av seg selv pga de omfattende brannene i hele bygget, så greit. Hvis det ble revet pga enorme skader, på tross av at det ville vært umulig å smugle inn og klargjøre så store mengder sprengstoff... så greit. Det er det man gjør med hardt skadde hus, man river dem (se Hatlestadraset og andre hendelser hvor bygg ble totalskadd).
? Hvis den offisielle forklaringen stemmer, må standarden for høyhus endres.
Da WTC ble bygd, forestilte ingen seg at bygget ville bli truffet av et svært passasjerfly fullastet med drivstoff og gassen i bånn. Tårnene ble bygd for å tåle mindre passasjerfly som fløy seg vill i tåken og traff tårnene i lav fart. I dag tror jeg helst de fleste høyhus blir bygd mer solide enn Twin Towers, men siden angrep i 9/11-stil inntreffer omtrent én gang hvert ti tusende år, ville jeg ikke satt det så veldig høyt på prioriteringslisten. Blir litt som å si at de må bygges så de skal tåle krysserraketter.

Cornell: Les de tidligere trådene. Hvis du fremdeles, etter å ha lest alle sammen, har noe nytt å bidra med, så kom med dem.

I dag tror jeg helst de fleste høyhus blir bygd mer solide enn Twin Towers, men siden angrep i 9/11-stil inntreffer omtrent én gang hvert ti tusende år, ville jeg ikke satt det så veldig høyt på prioriteringslisten. Blir litt som å si at de må bygges så de skal tåle krysserraketter.

Blir galt å gå helt tilbake til Jordbruksrevolusjonen for å sette tidsperspektiv. Men ellers er jeg enig i det du sier:P

Popular mechanics, maddox, penn & teller og ett pølsevevforum... fantastisk.

Nordmenn frykter faen meg sannheten mere enn Amerikanerne

Hvor er det blitt av den siste del av vikingarven?

til storebror: jeg venter på deg, jeg skal faen meg ta deg svinhardt i ræva.

Edited by mujahedning

I fare for å fornærme trådstarter (noe som ikke er min intensjon, men jeg innser at det kan være en konsekvens), dette er ikke første gang småbarn leser noe på internett og tenker "Hmmm, dette virker jo fornuftig.".

Jeg må si jeg sukker like oppgitt hver gang jeg ser en tråd som dette, da det eneste det forteller meg, er at enda en stakkars sjel har lest noe som er så fantastisk opplysende for allmennheten at "dette må jeg bare fortelle, så vi kan avsløre hva som virkelig skjer her i verden."

Mitt heteste tips: bli voksen.

å bli voksen er vel per din definisjon å ikke stille spørsmålstegn ved ting , og bare gjøre det man blir fortalt.

Synes det er bra at folk er kritiske og stiller noen krav til informasjon , det jo egentlig det det handler om. Hvorfor kan de ikke vise bilder av flyet som traff pentagon ?, er det så forbanna vanskelig , eller vil de ha konspirasjonsteorier flyvende rundt ?

I teorien kan usa stå bak , men det er veldig mange folk , og veldig mye informasjon som skal holdes tett.

Pentagon er uansett det jeg er mest skeptisk til , og jeg fatter på et vis at den informasjonen blir hemmligholdt , tror ikke det hadde sett bra ut om pentagon hadde blitt truffet av en rakett.

Vær kritisk , bare for å ha et par ekstra vinkler å se ting ifra.

Delvis enig med deg redux, men problemet her er jo at om man tenker litt lengre en sin egen nese forstår man at konspirasjonsteoriene bare er bullshit.

Nordmenn frykter faen meg sannheten mere enn Amerikanerne

Hvor er det blitt av den siste del av vikingarven?

Tror nok vikingene hadde brydd seg midt i deres anus.

enig med mujahedning her , hvorfor skal jeg forstå at konspirasjonsteorien er bullshit om jeg tenker lengre enn min egen nese , dette er jo samme land som mente irak hadde atomvåpen , biologiske våpen og kjemiske våpen. Om disse våpnene er grunn nok til å angripe et land , så burde jo usa ha blitt invadert for lenge siden , det er jo de som har disse våpnene.

Usa kan jo heller ikke peke på dårlige forhold i andre land , når de selv har et drap hvert 20 sekund, og der man må skyte seg ut av gettoen for å bli rap artist.

Det er som om det er ok at de løy om etteretning i forkant av innvasjonen, men når det kommer til ellevte september så er det gruppeklem til alle sammen

Edited by mujahedning

[...]

Usa kan jo heller ikke peke på dårlige forhold i andre land , når de selv har et drap hvert 20 sekund, og der man må skyte seg ut av gettoen for å bli rap artist.

Bare fordi 0,50 dollar måtte bli skutt litt på for å bli populær betyr ikke det at USA er et land man må gjøre det for å bli Hip Hop artist. Folk elsker vold som underholdning i Europa også.

Sier meg likevell skepsik til 9/11. På samme måte som jeg tror på aliens, det hadde vert jævlig kult om det faktisk var sant :)

50 cent er jo den commersielle rappen , rappen har jo alltid handlet om hvor jevlig man har hatt det i gettoen, nyere rap er jo bare noe pengemaskinen har tatt opp pga de har sett pengene som ligger i det. Da er jo historiene også litt mer fabrikert.

Tror egentlig jeg bare driter i å diskutere med noen av dere som tror på konspirasjonsteoriene. Blir bare for dumt.

Mos Def dreit seg jo ikke akkurat ut der, med litt backup fra han professoren var de nå flinke de :)

50 cent er jo den commersielle rappen , rappen har jo alltid handlet om hvor jevlig man har hatt det i gettoen, nyere rap er jo bare noe pengemaskinen har tatt opp pga de har sett pengene som ligger i det. Da er jo historiene også litt mer fabrikert.

elsker når folk som ikke har peil på hip hop skal uttale seg i tide og spesielt utide

låta med immortal og mos def er tøff den. jeg bare anser den som ren underholdning og heste bajs..

Det er på tide at konspirasjons firkere og andre hippier tar seg en pause fra 9/11 saken.

å bli voksen er vel per din definisjon å ikke stille spørsmålstegn ved ting , og bare gjøre det man blir fortalt.

Er vel heller kanskje omvendt? At voksne setter spørsmålstegn ved konspirasjonsteoriene og ikke spiser dem hele slik som mange unger/ungdom.