Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
sadolf

Nye serier som er verd å få med seg

Recommended Posts

Så nettopp en serie på TV2 som het 'Life as we know it'. Kelly Osborne spilte i denne, men virket utrolig underholdene. Handlet rett og slett om tre gutter som prøvde å få seg noe :) Laster ned første sesong nå... Noen som har sett denne?

så reklame om en ny kommende serie på tv3 som het "Life" eller no? er det noen som vet noe om denne? verd å få med seg?

"Life", hvis det er krim serien du tenker på er faktisk ganske bra.

http://www.nbc.com/Life/

har sett 11 episoder av sesong 1.

sett rambo to ganger paa kino alt. Er saa mye blod i goerr i den filmen der at vi satt og klappa og lo bortimot :)

Fyr som faar huet blaast av og flyr saan 10 meter bakover osv. Bare ren underholdning den filmen der haha

Trodde denne tråden var om serier :)

CHUCK er en ganske morrsom serie, om en nerd som begynner å jobbe for CIA og NSA.

http://www.nerdherdhelp.com/

Sant, beklager avsporingen. Er bare meget skeptisk til både IMDB-rating og feige filmkritikere.

Chuck er notert. I mangel av annet for tiden

PS: 2. episode av Breaking Bad var forresten ganse artig den og.

Moonlight

Trailer:

Moonlight follows Mick St. John, an immortal vampire and private investigator and his struggle to exist after he was bitten 60 years ago by his vampire bride, Coraline, on their wedding night. It also follows his internal torment as he falls in love with one he should not, one who is mortal named Beth, a news reporter, as well as his dealings with the woman who made him a vampire, his sire Coraline.

Pga streiken i usa så er bare 12 av 13 episoder ferdig innspilt.

Er en ganske ok serie moonlight, men er ikke vansklig å se at den ikke har verdens høyeste budsjett.

Men på en stille dag: god underholding :)

"He is tall and he is immortal" haha . Virka som en ufattelig dårlig serie.

Beste vampyrserien er The Embraced fra 90-tallet :)

Og til de som venter på noe godt (og har venta i 1 år på nye episoder)

"Battlestar Galactica" Information

Latest Episode: Movie -- Razor (Nov/24/2007) [special Airtime: 09:00 pm, 120 Min. long]

Next Episode: S04-Special -- Battlestar Galactica: Revisited (Mar/28/2008) [special Runtime: 30 Min.]

Mjaa... kan jo nevne at sesong 2 av Jericho er ute. Er vel oppe i nr 6 eller 7 episode.

Stemmer, men......nå er det slutt :)

ze End

Mjaa... kan jo nevne at sesong 2 av Jericho er ute. Er vel oppe i nr 6 eller 7 episode.

Stemmer, men......nå er det slutt :)

ze End

=( fikk aldri med meg at season 2 var ute!

Var digg på torsdagskveldene i høst... 24 først så Jericho og til slutt Numbers =)

Har begynt å se på "spooks", en ganske bra serie (i mine øger), men må si at min top3 er forsatt:

(usortert)

Chuck

Eureka

Stargate atlantis

"Reaper" er forresten en artig serie: Foreldrene solgte sjelen til sin førstefødte til djevelen mot at faren ble frisk fra en horribel sykdom.

Når han fylte 18 så måtte han begynne å jobbe for djevelen som en grim reaper.

Han samler sammen demoner som rømmer fra helvete i alt fra håndholdte støvsugere til magic bullet ("alt i et mixer ala tvshop").

Spooks blir bare bedre og bedre (heter mi5 i statene og kanada btw) har s 1-4 på dvd, s5 ble ferdig i høst, s6 kommer vel neste høst.

Oh, fins det SÅ mykje Spooks, altså?

Må visst få tak i desse greiene... Har berre sett noko av det som har gått på NRK.

Stemmer det at han eine karen har slutta (i sesongen som no går på NRK)? Det er iallefall trist.

Vel byttes ut masse karakterer i serien de 5 sesongene som er ute, (aner ikke hvor nrk er, her sett på nett/bbc) men hvis du tenker på "adam" så er han med en god stund. Dog ville ikke knyttet for sterke bånd med noen, å være mi5 er ikke like safe som å være søndags skole lærer :>

Jeg vet ikke hvor bra dette programmet er, men første episode er i dag og handler om spill.

Teknomagasinet er en serie på 6 deler som skal gå på NRK2. Første ep. i dag kl. 20.10.

Grunnen til at jeg har tenkt til å se på det i dag er pga. dette bildet på ITavisen:

obj.phpi?d=x2&o=2576667&w=625&h=0&ee=1206628666

Kilde: http://www.itavisen.no/sak/516821/Tekno-se...tarter_i_kveld/