Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Canine

Four Kings tapte...

Recommended Posts

Noen som så kampen?

4Kings vs. Team Dignitas.

Jeg så den og satt til tider med nesa trykt i skjermen.

Siden rglaf er jo en gankse aktiv mann på forumet her syntes jeg det var verdt å få med seg.

Synd, rglaf. Jeg håpet dere skulle klare det. :)

Bra spilt av begge lag.

Synd dere ikke fikk de siste 3 sek på contruct objectivet på Sewer.

Det var en bra rush plan.

1.Kan du legge ved en link?

2. En link med litt stoff fra kampen

3. /whois Four kings

men btw gg dignitas, synd det four kings

Jeg så alt på area og det meste av digi-defenden på sewer (fikk ikke med meg initialen :) )

Bra spillt av 4K men Dignitas er nok i en klasse for seg, dessverre :/

DaX: (Clicky)

For å ha sett kampen måtte du nok ha brukt ETQW:TV (det var ingen videostream)

Four Kings (tidl. Point-Blank) er et av de store europeiske lagene med bl.a. rglaf i lineup. De har fått veldig mye ros for hvordan de har forbedret seg i løpet av mesterskapet og det var nok veldig få som forestillte seg dem i en finale :D

Veldig synd, 4kings har forbedret seg ganske mye i det siste men var utrulig uheldig på sewer i dag

Veldig synd med initialen på sewer, kunne endret en del den der. Good game anyways, og det var nice å få testet ETQW:TV :)

Finalen er jo bare et eksempel på hvor random dette spillet er til tider, tror enda jeg har til gode å spille mot dignitas uten at det er 99,9999 % builds, 99,9999999 plants og annet shit og alltid på en eller annen måte så lotter de noe helt latterlig som gjør at de greier å holde unna de siste millimeterne. Et godt eksempel er jo jo Imentiu som rusher for tap på constructen på Sewer men blir mid-airet av Cyclopsen på vei ned fra taket... Som Strogg på sewer presterte sistemann som var der å gibbe engyen som lå død på EMP-generatoren istedetfor å drepe han som constructed, så en fyr fikk jo bygget 60 % av den.

Greia er at vi måtte ha først obj. i løpet av noen få min, så da vi ikke få det så prøvde vi heller bare å få litt warmup til neste kart, der vi hadde plant etter 2 min som selvsagt på defuset på 99,9999 % ^^

Nå er det jo slik at digi har ikke tapt en eneste gang i retail, men vi får evt. vise oss bedre frem i ESL ems.

Først sier du hvor random det er, så sier du at dignitas ikke har tapt en gang på flere måneder :)

Carsten da ^^

Vel var synd, men hvis du skulle linet opp frag per side så fragget nok dignitas en del mer også desverre.

Syns alt i alt det var morsomt at to giganter innen e-sports møttes i en slik finale, da er det liksom litt sånn "det skal være"..

Men synd med rglaf og co, håpa virkelig på dere..

Finalen er jo bare et eksempel på hvor random dette spillet er til tider, tror enda jeg har til gode å spille mot dignitas uten at det er 99,9999 % builds, 99,9999999 plants og annet shit og alltid på en eller annen måte så lotter de noe helt latterlig som gjør at de greier å holde unna de siste millimeterne. Et godt eksempel er jo jo Imentiu som rusher for tap på constructen på Sewer men blir mid-airet av Cyclopsen på vei ned fra taket... Som Strogg på sewer presterte sistemann som var der å gibbe engyen som lå død på EMP-generatoren istedetfor å drepe han som constructed, så en fyr fikk jo bygget 60 % av den.

Greia er at vi måtte ha først obj. i løpet av noen få min, så da vi ikke få det så prøvde vi heller bare å få litt warmup til neste kart, der vi hadde plant etter 2 min som selvsagt på defuset på 99,9999 % ^^

Nå er det jo slik at digi har ikke tapt en eneste gang i retail, men vi får evt. vise oss bedre frem i ESL ems.

Trodde hele greia med QW var at det IKKE er random..

Alt blir jo mer eller mindre "random" når det kommer til et stykke.. Spesielt når det finnes så mange forskjellige spillstiler o.l. kanskje spesielt på nivå under high der man eksperimenterer mer enn highfolka som har funnet en "fasit". Man vet jo aldri om fi går veldig offensiv eller veldig defensiv, og derfor blir det alltid litt random. Om digni hadde loka oppi fjellet eller gått for å plaske i vannet hadde jo rushinga til 4k funka.

180px-CaptainobviousChooseOption.jpg

Det jeg mente var at han kalte selve spillet random lexmyr, jizez.. :)

Sign in to follow this  

• Create New...