Holycrap 9 Report post Posted April 15, 2009 tviler på at det blir tat så mange dyr som det sies. Jeg bor i hamar og i lokalavisa pleier det altid å stå når et rovdyr er på rampage og det er ikke så ofte at det kan bli drept så mye sæv. enig. der jeg bor synes bondene vi burde skyte ulven uten at den har gjort noe engang! de er helt skutt i hodet Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted April 15, 2009 hadde ikke jeg en post her? Ble den fjerna faktisk? Er jo generelt forum da men... Ikke seriux akkurat Share this post Link to post Share on other sites
Spitfir3 0 Report post Posted April 27, 2009 Skjønner ikke hvordan det kan være skadelig for mennesker å spise genmodifisert mat. Trodde faren ved genmodifisert mat var at den kunne komme ut i naturen og ødelegge økosystemer, når man sier at mat kan være farlig fordi oppskriften på den har blitt tukla med er det det samme som å si at en kake er dritfarlig fordi man har i litt mer sukker enn vanlig. Sant nok, kaken hadde nok utkonkurrert alle de andre kakene hvis man hadde sluppet den ut i naturen, men når den bare ender opp på bordet ser jeg ikke faren ved det. Dere vet vel hva gener er folkens? Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted April 27, 2009 Dere vet vel hva gener er folkens? Vi vet det, ja. Du bør vel lese ei stund til. =) Share this post Link to post Share on other sites
Spitfir3 0 Report post Posted April 27, 2009 Dere vet vel hva gener er folkens? Vi vet det, ja. Du bør vel lese ei stund til. =) Enlighten me. Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted April 27, 2009 Problemet med GMO er at det med stor sannsynlighet vil sprette frem frankensteinmonstre og andre lumske ting rett ut i fra petriskålene. Disse vil så løpe rundt og stjele, voldta, drepe og spise alt de kommer over, dette samtidig som siklet tyter ut fra den skjeve rovdyrkjeven. Videre vil vi de reprodusere seg vilt og ukontrollerbart, deretter vil vi få krysninger som ytterligere forsterket problemet. Tilslutt vil bare McGyver, Rambo og Arnold holde stan. Har dere verken sett filmer eller spilt dataspill? Heller ikke snakket med bestemor? Nah. Tipper at vi får mye god GMO mat i løpet av de neste 10 årene. Og at det etter 10 år virkelig vil ta av og dominere markedet. Hvorfor? Pga befolkningsvekst og muligens global oppvarming. Hvorfor ikke? Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 27, 2009 Myoblasts Share this post Link to post Share on other sites