Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
shory

FPS Brain

Recommended Posts

Vet ikke om denne er old, men men.

Tysk selskap lanserer piller for gamere.

"lover å øke reaksjonsevnen og holde brukeren våken."

(Clicky!)

Clanbase testet faktisk disse for å se på virkningene (Clicky)

De endte vel opp med at det var like greit og ta seg litt grønnsaker eller frukt e.l. hvis jeg ikke husker feil.

Har kjøpt 1 av disse. Må si at det funker greit, man blir heller ikke sløv av de senere. Er vel noe å ta med på TG! :)

Old ja, er vel 2 år gamle "nyheter" dette :)

Men for å kommentere; at doplangere prøver ut nye markeder fulle av suckers er jo ikke noe nytt. Så lenge folk er dumme nok til å prøve, kommer det nytt dop på markedet.

Er vel heller at mennesket siden tidenes morgen har søkt rus, så er ikke markedet som er "dumt". Er statlige makter som ikke innser at markedet er ekte og at det blir utnyttet av rusmiddel-produsenter for raske penger.

I Sør-Amerika finnes det narko-baroner som har større formuer enn staten Spania.....Og folk tror fengsling av brukerne skaper kontroll :)

Er vel heller at mennesket siden tidenes morgen har søkt rus, så er ikke markedet som er "dumt".

Rus og rus fru blom. dette er vel snarere et "prestasjonsfremmende" "legemiddel" (begge i parantes da det ikke fremgår av hverken artikkel eller noe annet jeg har googlet om dette om det i det hele tatt ER bevist prestasjonsfremmende, eller et legemiddel i det hele tatt).

Men at markedet er dumt? Seff er markedet dumt. Mennesket er en selvdestruktiv degenerert og tilbakestående rase. Bare ta en titt inn vinduene på McDonald's. Se hvordan folk kjører i trafikken. Hva folk smører i ansiktet og kler på seg for å være "pene". Markedet dumt? Ja. Totalt tilbakestående!

Old ja, er vel 2 år gamle "nyheter" dette :)

Men for å kommentere; at doplangere prøver ut nye markeder fulle av suckers er jo ikke noe nytt. Så lenge folk er dumme nok til å prøve, kommer det nytt dop på markedet.

Er vel heller at mennesket siden tidenes morgen har søkt rus, så er ikke markedet som er "dumt".

Rus og rus fru blom. dette er vel snarere et "prestasjonsfremmende" "legemiddel" (begge i parantes da det ikke fremgår av hverken artikkel eller noe annet jeg har googlet om dette om det i det hele tatt ER bevist prestasjonsfremmende, eller et legemiddel i det hele tatt).

En stol er en stol.

Ok, her ser jeg det slik at du først sier det er et dop (dop betyr rusmiddel hvis du ikke vet det :D ) for så å si det ikke er no rusmiddel for så å gå tilbake til å si at de er dop-langere (en dop-langer, altså en som selger dop, er en som selger rusmidler....Hvis du ikke vet det :blush: )

Ikke min skyld at jeg ikke helt vet hva du prøver å si :rofl:

dette her ble da avslørt som bare humbug. De hadde bare dyttet litt koffein sammen med b-vitamin inn i en pille og solgte den grovt overpriset. Cola har større virkning :)