Canine 0 Report post Posted January 22, 2008 Som sikkert noen har fått med seg, har Team [iCU] startet en ny Ranked server. Bare på de to dagene den har vært aktiv har det vært nesten konstant aktivitet. Full server. Jeg vil bare si takk til FredsmeglarN for delvis å være en drivkraft i å få den i gang sammen med oss. Jeg regner med navnene FredsmeglarN og Benz1n hjalp godt ang. å tiltrekke folk. Dere begynner vel å få noe godt rep. i ET:QW verden, tenker jeg. Takker kompis! Håper vi treffes oftere og ta nå for all del med deg resten av gjengen. Share this post Link to post Share on other sites
shory 0 Report post Posted January 22, 2008 Hvorfor bare ikke sende en pm til fredsmeglarn? Share this post Link to post Share on other sites
Canine 0 Report post Posted January 22, 2008 Rett og slett fordi dette forumet trenger å rose de som fortjener det. For mye flaming og e-penis oppmåling her. Syntes jeg der er verdt å takke noen på pub forum, så gjør jeg det. Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted January 22, 2008 pent av fredsmeglarn Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted January 22, 2008 Lykke til med serveren Ser ut som det begynner å ta seg litt opp igjen med aktivitet nå, etter 1.4. Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 22, 2008 Det var da så lite Håper folk kan begynne å trekke litt til QW igjen i stedet for COD Jeg er alltid (med mindre ting kommer i veien) med på mix eller pub-kos ihvertfall Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted January 22, 2008 Kjøp QW til meg da ffs! Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted January 22, 2008 For sent nå. Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 22, 2008 For sent nå. Hvorfor det ? Har du sporet helt av igjen nå?! Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted January 22, 2008 Nå skal jeg bli pro i cod, lulz. Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 22, 2008 Nå skal jeg bli pro i cod, lulz. Ja den dagen .. Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted January 22, 2008 Så søtt Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted January 23, 2008 Har ikke Benz gitt opp ET:QW? Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 23, 2008 Har ikke Benz gitt opp ET:QW? Nei hvem har sagt det? Vi spiller fortsatt vi, men vi er dessverre veldig få og det blir derfor ikke så mange matcher atm. Share this post Link to post Share on other sites
Canine 0 Report post Posted January 23, 2008 Forresten, Benz1n. Jeg prøve å registrere meg på forumet deres, men jeg får invalid input uansett hva jeg gjør. Alt er haket av grønt... Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted January 23, 2008 193.93.47.147:27733 btw, stopper vel innom når jeg kjeder meg.. Ehh, server er plassert KORR? pinglol Share this post Link to post Share on other sites
Techs 0 Report post Posted January 23, 2008 (edited) Har ikke Benz gitt opp ET:QW? Har ikke du gitt opp Sepe stilen? Forresten, Benz1n.Jeg prøve å registrere meg på forumet deres, men jeg får invalid input uansett hva jeg gjør. Alt er haket av grønt... Ja, det er en bug. Bare hør med larswey så fikser han det. Edited January 23, 2008 by TechS Share this post Link to post Share on other sites
Canine 0 Report post Posted January 23, 2008 193.93.47.147:27733btw, stopper vel innom når jeg kjeder meg.. Ehh, server er plassert KORR? pinglol Pinglol? Bra eller dårlig? Den er i London. @ TechS Han har tatt kontakt. Takker. Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted January 23, 2008 om ikke annet så er nivået for høyt til at jeg orker å starte med QW tror jeg Lykke tell med surver, ser ut som det er godt med folk der og! Share this post Link to post Share on other sites
Canine 0 Report post Posted January 23, 2008 (edited) om ikke annet så er nivået for høyt til at jeg orker å starte med QW tror jeg Lykke tell med surver, ser ut som det er godt med folk der og! I skrivende stund er det 25 av 24... Edited January 23, 2008 by Canine Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted January 23, 2008 Det er jo fantastisk! Den er så bra at den t.o.m. gir en ekstra plass! det fårn si Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted January 23, 2008 London ja.. 140 ping er alltid kos, fullstappa av russere tidligere idag tho London ja.. 140 ping er alltid kos, fullstappa av russere tidligere idag tho Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted January 23, 2008 Har ikke Benz gitt opp ET:QW? Har ikke du gitt opp Sepe stilen? Er jeg cp om jeg spørr om dere fortsatt spiller et spill? Share this post Link to post Share on other sites
Canine 0 Report post Posted January 23, 2008 London ja.. 140 ping er alltid kos, fullstappa av russere tidligere idag tho London ja.. 140 ping er alltid kos, fullstappa av russere tidligere idag tho Tror du må sjekke om igjen... Vi pinger 30 til 50 fra Norge. Den første Rankede vi kjøpte var i New York, der pinga vi 100. Den er oppe enda... Der du var? Het den Team [iCU] is recruiting osv.? Dårlig forbindelse Ståle? Reboot maskinen din, perhaps? Trekk ut strømkabel fra modem i 2 min? Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted January 23, 2008 London ja.. 140 ping er alltid kos, fullstappa av russere tidligere idag tho London ja.. 140 ping er alltid kos, fullstappa av russere tidligere idag tho Tror du må sjekke om igjen... Vi pinger 30 til 50 fra Norge. Den første Rankede vi kjøpte var i New York, der pinga vi 100. Den er oppe enda... Der du var? Het den Team [iCU] is recruiting osv.? Dårlig forbindelse Ståle? Reboot maskinen din, perhaps? Trekk ut strømkabel fra modem i 2 min? Jeg har full peiling på min egen maskinvare og mitt eget nett thank you very much Menneh, gief IP og port til den du mener nordmenn pinger ca 50 til (den burde uansett ligget i første post) Share this post Link to post Share on other sites