Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
!V!@@rt

Blir kicket av Punkbuster "losing key packets"

Recommended Posts

Hei.

Har aldri hatt problemer i stor grad med Punkbuster (før i dag)...

Jeg startet CoD4 slik jeg alltid gjør det (, bruker Steam), joiner bf.no#1, og spiller i ca 1 minutt. Plutselig får jeg opp meldingen "you have been kicked by Punkbuster for 2 mins for losing key packets". Har testet på flere servere. Får samme meldingen.

Ja, jeg har leita rundt på diverse forum før jeg postet her, men finner ikke ut årsaken.

Før alle sier "update punkbuster manuelt" etc:

1. Jeg har oppdatert punkbuster BÅDE manuelt og via det som var innstallert fra før.

2. Brannmuren tillater både PnkBstrA og PnkBstrB, så de er haket av.

3. Brannmuren tillater både Steam.exe samt exe-filen til CoD4.

Har ikke peiling på hva som gjør dette. Noen som kan hjelpe meg? :)

Jeg regner med du har testet flere servere? Når dette har hendt meg (sjelden) så har det vært serveren som hikket, ikke meg. Det hjalp ihvertfall å bytte server.

Du har såklart skrevet: "/cl_maxpackets 60" eller 100 i consollet?

Jeg regner med du har testet flere servere? Når dette har hendt meg (sjelden) så har det vært serveren som hikket, ikke meg. Det hjalp ihvertfall å bytte server.

Ja, jeg prøvde på forskjellige servere. Ble kicket etter alt fra 1-3 minutter.

Du har såklart skrevet: "/cl_maxpackets 60" eller 100 i consollet?

Jeg har maxpackets på 60, så det kan ikke være det heller.

Fatter ikke hva dette skyldes!

Jeg vet de holder på å skifte sentral til bredbandet mitt, dvs de holder på med ledningene. Dere tror ikke at det har noe med saken å gjøre? Linjen jeg er på nå er supersug, men jeg har hatt samme linje siden jeg skaffet meg CoD4, så det har kanskje ikke noe med nettet å gjøre?

Du har satt routeren din til å godta packets fra cod? Andre porter som cod bruker er åpne for heavy packetinncommings?

Og ps: Takk for at du er med på å opprettholde KD raten min Maart. :)

Er noen som har hatt lignende problemer når punkbuster har hengt seg opp i bakgrunnen, en restart (av maskinen) har fikset det for de.

Er noen som har hatt lignende problemer når punkbuster har hengt seg opp i bakgrunnen, en restart (av maskinen) har fikset det for de.

Takker. Skal prøve dette. Har i skrivende stund nettopp flyttet over på ny bredbandsadresse, så nå får jeg håper at den 20-mbitslinjen slår fra seg... :)

Du har satt routeren din til å godta packets fra cod? Andre porter som cod bruker er åpne for heavy packetinncommings?

Og ps: Takk for at du er med på å opprettholde KD raten min Maart. :blush:

Hmmh.... hva mener du med det? Liker du ikke kniven min? Er den blitt sløv? Bare vent til jeg lar min nye linje (og den nyslipte kniven) vrenge sin vrede over deg...

:D

Prøv dette Maart, skrevet av meg på noen andre forums:

A friend of mine over at PBBans Staff posted some useful tips regarding the most common PB kicks ingame, this might be worth checking up on your PB install as well as updating your PB client at least once a week:

Due to the way PB now runs during games, you may have to make some minor alterations in order to speed up load-times so that you can get in the game faster and perhaps avoid being kicked for things like "Ignoring MD5's" or "Time-outs". Doing the following will also speed up your load-time of new maps due to PB being able to load faster at the start of each round.

Open your Control Panel and select Administrative Tools.

Open up Services, and scroll the list until you find PnkBstrA.exe and then right click on it, and make sure it's set to Automatic. Click Apply and Ok.

Now start your game up, and connect to a known PB-enabled server. Ours will work if you need one to connect to quickly.

Minimize the game by simply hitting the Start button(beside left CTRL button).

Refresh the Services list by right clicking on Services in the top left corner of the running services box, and now scroll down the list and find PnkBstrB.exe in the list, and make sure it's also set to Automatic.

Some players have found that one or both of these are set to Manual and this will fix that issue. This also works for all other PB-enabled games you may have.

Sign in to follow this  

• Create New...