Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cutuk

Battlefield Heroes

Recommended Posts

"Buy the Desert Eagle Supplement! only 2.99$! Please enter your VISA number here"

Spillet har jo potensiale, helt til man finner ut at det er 3.person skytespill haha

• Battlefield Heroes™ is a free cartoon-style shooter for the PC
  • Combining classic gameplay with brand new innovations, it’s a totally new experience
  • Cartoon-style graphics bring the fun back to shooters
  • Third person camera so your Hero is centre-stage!
  • Create your own unique war Hero with extensive character customisation system
  • MMO-like special abilities add strategic depth to combat

say whaaaaat? :) :)

Velkommen etter.

Trudde hele verden visste at Heroes var i tredjeperson.

Apropos 3PS. Denne tråden ligger i FPS-forumet. Burde kanskje vært flytta, eller er det ikke så farlig?

Har testet spillet i en uke nå uten en annen sjel på serveren. Etter siste update crasher clientene konstant når man prøver å gå inn på serveren, håper de fikser det og at det dukker opp noen folk på serverne slik at jeg får testet baner med fly. (serveren kjører konstant et map når jeg er alene ihvertfall, og runden blir ikke ferdig selv om jeg tar over alle flaggene) :)

Spillet er webbassert med plugin via browseren. Man må logge seg inn på nettsiden til spillet for å starte spillet. Slitsomt, men det får funke. :)

Likte spillet, kommer nok til å bli populært. ( en liten stund )

Har du prøvd å krysse vekk tutorial knappen rett ved "play now!!!11"?

Hm, skal testes ut. Husker at jeg huket av det.

EDIT: clienten crasher før jeg kommer dit. Men jeg kommer vist inn nå uten problemer. Istad crashet alt.

Har testet spillet i en uke nå uten en annen sjel på serveren.

Gå vekk fra Local Servern da hahah :)

Men uanZ, kjipt at det er 3 person.. Utenom det så syntes jeg at Beta er veldig bra!

Dette er faen meg skuffende, i første beta signa jeg opp - ingenting, satte opp tre ekstra signups med alternative emailaddresser - Ingenting.

Denne gangen med min gamle EAkonto som jeg har hatt siden bf2 kom ut - Ingenting...

:)

Desverre så har jeg ikke fått prøvd betaen enda, men spillet ser veldig lovende ut. Bryr meg lite om det er "Third person shooter" så lenge de har beholdt litt av teh "bf feel"..

Natzis (Nationals) er best :(

Jeg synes spillet er svært bra for å være gratis, men så friste jo de med ting fra "store" som kreves å bruke litt småpenger på. Jeg er glad at våpen ikke krever battlefunds, men valor points istedet, noe som man skaffer ingame.

Synes ikke at dette spillet kan sammelignes med tf2 imo...selv om det er litt rip off.

Dette kan høres rart ut men jeg synes dette er den beste BF spillet jeg har spilt (har spilt 2 og 2142) :D

Edited by Killawaleed2000

"Buy the Desert Eagle Supplement! only 2.99$! Please enter your VISA number here"

Jeg var forut for min tid ass tongue.png

*tafse on self*

Har en betanøkkel til overs, og gir den bort til førstemann som sender en PM.

Redigerer denne posten når/om nøkkelen er gitt bort.

(Gidder ikke legge den direkte ut her i tilfelle Google eller andre snapper den opp).

Redigert: Da har nøkkelen fått en ny eier.

Edited by thom

:boxed:

hmm, har de forskjellige klasser forskjellig egenskaper i fly/bil eller går det bare på våpen/egenskaper?

Daaa har jeg spilt meg opp til lvl 6-7 i alle tre klasser, og må si jeg har store problemer med å like spillet.

Grafikken, helt ok, de satser på tegneserie og funfun noe som er helt ok

Spillbarhet, også helt fin, motoren funker greit og bruk av våpen er helt fin

Men altså, de har lagd et spill som ikke skal være seriøst og som skal være for den jevne mann i gata som vil inn og leke noen timer, for så og logge ut igjen etter endt game. Hvordan i HELVETE kan de da ha så mye bra våpen og tilleggspakker som uber-owner nettopp den jevne spiller som ikke har tid til å lvle opp og skaffe nok exp-points til å få supergranatspam, uberduberhagle og alt annet piss. TF2 greier den balansen perfekt ved at de ulike klasser utlikner hverandre på så perfekt måte, alle har svakheter, dette har de bare hoppet _glatt_ over i heroes, og resultatet er at en bitteliten elite med masse fritid sikkert har det kjempemorro, men at alle andre som prøver og vil spille litt for å ha det gøy blir eid samme hvor skilla de er, fordi våpnene deres skyter erter.

utrulig einig her! Har ikkje tal på kor mange gonger eg har blitt tatt ner av ein sniper som nesten drep på eit skudd milevis frå deg. trudde spelet sko matcha deg opp mot motstandarar som var på likt nivå som deg, men føle eg blir eigd meir enn nødvendig.

Eit anna punkt her er at du berre "kjøpe" våpen for ein viss periode. Så dersom eg kjøper eit dyrt ubervåpen, men ikkje får tid til å spela på ei stund, må eg kjøpa det på nytt etter til dømes ei veke....