Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

madammen skal ha bærbar

Recommended Posts

Jeg ville gått for en macbook. De ser bra ut, yter bra og har lang batteritid. Samt så er det latterlig enkelt å bytte harddisk eller øke mengden ram på dem. Hun vil sikkert ha dvd-brenner, så da blir det modellen til 10.990kr som vil passe perfekt til henne.

Det der er latterlig mye datamaskin for pengene. Følg zpam sitt forslag. Vi (Elkjøp) taper en haug med penger på den, og det går mye av den, så vær rask. Nesten samme laptopen finnes i 17" også, da til 6995 - også en svært god pris.

Bullshit.

Ingen butikker selger noe de taper penger på :)

Stikk innom hvilken som helst Elkjøp butikk, velg deg ut en annonsevare, stå bak selger og be han trykke bokstaven K på prisen. Om du ikke tror et så stort konsern som Elkjøp selger varer de taper penger på, tar du skammelig feil :D

den første der var jo spennende, dog aner jeg ingen ting om amdprosessorer til laptop, noen som har erfaringer?

den siste der var litt stor, satser mest på en 13" så vekten holdes nede.

tror fortsatt det blir en m1330, de har akkurat satt ned prisen også, så nå blir prisen 9400, inkludert 3gig ram istedetfor 2.

link: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...X3306&s=dhs

hater dell, men må virkelig si det er mye inkludert i den prisen der mtp at den også bare veier 2.1 kg.

Dell er crap om man ønsker å ha en maskin man kan oppgradere og skifte deler i som man vil. Det gjelder forsåvidt de fleste Elkjøp-PC-er også.. Om man derimot bare skal ha en PC som skal være som den er inntil den blir skiftet ut så er Dell helt OK synes jeg.

hater dell, men må virkelig si det er mye inkludert i den prisen der mtp at den også bare veier 2.1 kg.
Med bærbar og? er vell værre med stasjonære (eller?)

uansett så virket det der bra, hadde jeg kjøpt den selv hadde jeg oppgradert prosessoren og ramet(med det er med mine behov)

13tommer?? fryyyyktelig liten skjerm da(forklarer jo litt av vekten..) Skulle jeg hatt bærbar hadde 15" vært minimum.

den skal brukes til en ting, og det er trasking rundt på blindern, hun er ikke no vektløfter så antall kg er essensiellt :)

hvem vet, kanskje hun hadde hatt godt av treningen? :)

Fikk nettopp i oppdrag av far min og finne en laptop til rundt 7k faktisk(eksl.mva) og fant denne lekkerbisken:

HP Pavilion dv6685 Intel Core2 Duo T7500

hp_pavilion_dv6685_intel_core2_duo_t7500_1575265820_0_Big.jpg

"Med Intel Core 2 Duo T7500 prosessor og hele 2048 MB RAM, er denne bærbare pcen til HP, en ny bestselger. Laptopen er spekket opp med integrert webcam med mikrofon, bluetooth og fingeravtrykkleser som bevarer din mest personlige eiendel. Med hele 1280x800, WXGA Brightview Widescreen 15,4" skjerm, QuickPlay mediaspillerprogramvare med egen fjernkontroll, gjør den til en perfekt underholdningspc."

Vekten ligger på 3.1kg ellns, så burde ikke være noe prob.

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=85140

Finnes ikke noe mer wannabe ghey enn å sitte med en mac på cafe. Har en trang til å gå bort og sparke vedkommende i trynet hver gang jeg ser det lysende eplet ved siden av en latté. :)

Finnes ikke noe mer wannabe ghey enn å sitte med en mac på cafe. Har en trang til å gå bort og sparke vedkommende i trynet hver gang jeg ser det lysende eplet ved siden av en latté. :)

Hehe. Hva er ok? Et beist av en laptop som kjører en sær linux-distro og karsk?

hun har kjøpt xps1330 så bare å avslutte denne tråden.

dualcore 2.2ghz

4gig ram

8600gt-kort

laang batteritid

vista premium

2.0 kg

10k blank.

Synes ærlig talt dell utkonkurrerer motstandere på pris kontra hw. De tar seff alt tilbake når den må på service og oppgraderes, men det bryr ikke konsumentene seg om når de skal kjøpe. Har sittet en mnd og tittet på tester og forskjellig specs nå, og må bare si at jeg synes dell er hakket foran.