Sign in to follow this  
Chze

NPS public pam4 server

Recommended Posts

Da har Norwegian Pimpsquad satt opp en public pam4-final server som kjører search and destroy på district, crash, crossfire, pipeline, backlot, vacant og strike. Av perks, våpen og attachment så er det kun bandolier og stopping power som er på, kun silencer som attachment, kun bolt-action sniper og ingen heavy-gunner class.

Vil gjerne at folk kommer med tilbakemeldinger når det gjelder serversettings og sånn siden jeg er litt noob på det området. Servern kommer til å kjøre s&d foreløpig, med mindre majoriteten vil ha tdm/ffa isteden.

194.237.241.128:32960

edit* Da er serveren endret til ffa! scorpion og nades er også fjernet, hitblips er av, maxplayer er satt til 12 og mapcycle er district, backlot og strike.

Serveren står forøvrig i sverige.

edit2* Enda en update! Nå er gunsway og sniperfix lagt til og mapcycle er de vanlige sd mapsa.

Vurderer å endre til tdm...

Edited by osten

Da er serveren endret til ffa! scorpion og nades er også fjernet, hitblips er av, maxplayer er satt til 12 og mapcycle er district, backlot og strike.

Serveren står forøvrig i sverige.

edit* har skjedd 2 ganger før at servern ikke bytter map ved slutten av runden, hvis dette skjer kontakt meg på irc under nick NPS|cheesy/osten.

Edited by osten

Hehe, almost had me. Tenkte "shit, PAM public SnD, naisse!"

Så skifta du til ffa og gjorde valget enkelt :)

No offence, men hva er egentlig vitsen med pam og ffa?...

Hardcore server med map, uten hitblips og 12 slots er bra. =) Ser for meg en slik server på Battlefield.no en gang i fremtiden, kanskje med Domination.

Så hit indikator er fjerna fra pam nå?

nei, er kun igjennom vegger hitblips er av (til vanlig, kan skru det helt av hvis man vil)

jeg spiller uten crosshair og ironsight = off, for å bli best!

Enda en update! Nå er gunsway og sniperfix lagt til og mapcycle er de vanlige sd mapsa.

Vurderer å endre til tdm...

Norske folk vil claymores, red dot og noobtubes og de få som har skjønt hvordan cod4 skal spilles spiller heller på fnatic, serious eller dignitas sine pam-servere. Min pam-server er mao rimelig død og jeg kommer ikke til å betale for ny periode når denne går ut i april.

rip sad.png

Nei :( Det er den perfekte server. Spiller bare der, samt PCW'er. Drar alltid med folk inn der, så det er vel en 3 - 4 inne en god stund vær dag, selv om ikke det er så utrolig mange. La oss håpe på mer aktivitet smile.png

Huff! Den er jo konge! Jeg elsker den serveren. Det er den + pcw som gjør at jeg liker CoD4 :( Hvis den skal forsvinne, hva skal jeg da gjøre? :(

Sign in to follow this