Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Keown

Sex-taktikk

Recommended Posts

jeg skal på en party i dag, og skal med 99% sikkerhet pule litt(ja, er en bestemt dame lzm). Men hva er best for å holde ut en stund, og ha en god size osv. Skal være bra for henne! Driter langt i meg selv, runker nok, og har pult før, så care på min egen deal av dette!

Så har noen sextips her? Runke nå eller la vær? RUnket sist i natt kl. 00:23..

finner du svare på det blir du stein rik.

men det er i sengehalmen som alle andre steder øvelse gjør mester.

så mitt råd er trene trene trene. å for all del spør dama om hva hu liker og om det du gjør er godt nok.

Beste rådet jeg kan gi er å ikke drikke deg så jævlig full. Du får problemer med både å få ereksjon og ejekulasjon. Det sistnevnte tror sikkert mange er digg for dama, i og med at du sikkert kan pule i 4 timer uten at det skjer noe, men de fleste jenter setter pris på at du får orgasme. Ha med deg kondomer hvis hun ikke går ppå pillen, så slipper dere å bli bekymret. Husk at kondomer setter ned følsomheten din, og er du full så er det nesten umulig å komme :D Dog er jo alt dette individuelt...

Så har noen sextips her? Runke nå eller la vær? RUnket sist i natt kl. 00:23..

:D Hahaha. Tar du tiden eller noe? .23 helt nøyaktig, damn.

Finn G-punktet og missbruk det til hun Squirter :blush:

hehe enig der:D

dama liker det^^

ps. hu står bak meg og rødmer:D :tafse:

Råd for å ha sex?

Vel....Ha sex!!!

Er faktisk ikke vanskeligere enn det. Er ikke noe magisk, mystisk, raketter, wohooo eller noe sånt. Sex er bare sex, alle kan det og alle gjør det. Hver gang er forskjellig, så fins ikke noe magisk triks for å vare lenger, komme hardere, garantere orgasme hos dama eller noe slikt. Er umulig å forutsi det. Er hu jævlig god med musklene i skjeden så vil du mest sannsynligvis komme raskt enten du vil eller ikke.

Veldig ofte vil ikke en mann klare å gi en kvinne orgasme ved sex alene, altså penetrasjon. Og hvis du klarer det med ei så tro meg, det betyr ikke at du har funnet ut noe som helst. Eneste du har oppdaget er hvordan akkurat HENNE fikk orgasme ved penetrasjon. Prøv det samme på ei anna ei og det vil ikke funke.

Hvis du er besatt på å gi henne en orgasme så må du nok ty til tungearbeid, enten heftig forarbeid som fort kan ta lengere tid enn du ønsker eller etterpå for å putte en prikk over i'en. De av dere som sier æsj nå har ikke noe i en sex-debatt å gjøre og anbefaler alle å bruke ignore på dem.

Det beste for at begge skal komme er at hver tar seg av sin egen orgasme. Be henne fingre seg selv mens du driver på. f.eks. Opphissende for begge parter egentlig.

Uansett før jeg endrer tittelen min til Spitznogle i et øyeblikks galskap, så gir jeg bottom line med alt som har med sex å gjøre:

BARE GJØR DET OG NYT DET!!!!!!

Overrask henne med analsex. Alle jenter liker det :D

Eventuelt kanskje spør på et forum for sexualitet og samliv? Erotikknett, diskusjon.no sitt seksualitetsforum... hvem i helvete stiller spørsmål om seksualitet på et dataspillforum av alle steder?

Tingen er at folk er kjedelig, folk må prøve noe nytt og ekstremt.

Her er ett eksempel:

Ta henne bakfra og så sier du at du synes søsteren var bedre :D så får du din livs ridetur tongue.png

/me is overtrøtt :/

Sjenk henne full, ta henne hard bakfra og etterlat et lite minne fra deg selv i haaret hennes. Garantert suksess!

Begynn med å få henne våt. Erogene soner som , mage,hals ,øre , rumpe ,lår kan strykes/kysses på før du begynner å stryke og kysse puppa og sleike nedentil..

Ta deg god tid..

Når du har komt så langt til nedentil , masser klitorisskaftet og berør leppene litt , etterhvert kjenner du om det e dags for gogogo.. Då kan du finne frem stakan.. :D

Skal du holde litt lenger hjelper det på og ha litt trykk på undersiden av skaftet.. f.eks kukring e bra biggrin.png

Hvis du er skikkelig full kommer du ikke fort. Ofte man ikke kommer i det heletatt. Så da kan du bare pula hu dama så hardt du bare vil!

litt drøvelkos er digg. daske litt med en skitten stake slik at hun kjenner kuklukta.

Når hun gjesper etter frisk luft tar du skalletak og kjører staken hardt mot det som er av rør og nedheng.

Det er så godt å tisse etterpå :D

Skjenk henne til punktet der hun ikke vet opp og ned på seg selv, nummeret før pumping altså. Er ikke viktig om hun er våken eller ei, hun vil kjenne det imorgen.

Når du har henne klar, går du i fryseren, henter ut 1kg kjøttdeig (sånn avlang, ganske tjukk ting, ikke de firkanta pakkene) og kjører på. Har du god råd og 2 x kjøttdeig kan du jo enten teste double penetration eller en i hvert hull, alltid en slager.

Så kjører du på til vedkommende våkner.

Husk:

Prevansjon(Falskt navn og addresse f.eks.)

Rikelig med glidemiddel hvis du skal ta deg en tur i tåan

Beste rådet jeg kan gi er å ikke drikke deg så jævlig full. Du får problemer med både å få ereksjon og ejekulasjon.

Så sant, så sant, så sant! Anbefaler deg på det aller sterkeste å høre på PzN her.

Har opplevd det (altså å ikke få ejukulasjon) der man puler i en evighet uten å klare å få en dritt igjen for det - og kommer man så har man selvfølgelig hatt blackout den aktuelle kveld. For å så det sånn, er for pokker ikke nødvendig å måtte ta seg et ronk morgenen etter man har hatt sex!

Spørr hu om a liker S/M. Er svaret slave, er saken biff!

Overrask henne med analsex. Alle jenter liker det :D

Håper du fulgte opp med Doktoeur Kill's råd med en sprut i øret. Klassiker!

Kast henne i senga og imponer henne først med å dra ut kuken og framføre et lite kukshow. Dette kalles forspill. Deretter tar du et godt solid takrundt testiklene dine og dasker dem mot pannen hennes. Alle jenter liker slikt. Forsett slik til du merker det kommer for henne, da overasker du henne med drite i en kopp og sette det fra deg ved nattbordet som et symbol for en vellykket kveld.