Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
sadolf

Nicknames - Part II - The Remake

Hva er mest idiotisk?   

148 members have voted

1. 1. Nicks som ...

• Inneholder ord som "dark, killer, hunter, shadow, ninja"
      90
    • Inneholder mye ikke-alfanumeriske tegn som .:![email protected]~^/`\
      99
    • Slutter på forkortelsen for et eller annet land som NOR, DK, SWE osv..
      45
    • Inneholder en grusom blanding av sToRe oG sMå BoKsTaVeR
      75
    • Inneholder hele eller delvise Tolkien navn
      42
    • Er navn på fotballspillere
      57
    • Inneholder forferdelig mye tall ala 1337h0n74r
      96

Recommended Posts

Og denne gangen; "multiple choice"! - så da er det bare å krysse av for alle ting dere hater mest. Har med vilje ikke tatt med "nicks som inneholder krigshelter/-forbrytere" da det ville bli alt for mye mobbing av ... ja ... go figure :D

"Og denne gangen; "multiple choice"!"

Fikk jeg ikke med meg med en gang, steme bare en

Er det så mange Tolkien-nicknames??

Forresten så slår "rare bokstaver" i CS omtrent alt av dumme nicknames..

Ville vel også ha haket av på alle sammen :D

hvorfor er ikke "Nick som inneholder det ekte navnet" med?

Oysteinkiller, ramboknut, Roy1337 osv

De der går da under Inneholder ord som "dark, killer, hunter, shadow, ninja" og Inneholder forferdelig mye tall ala 1337h0n74r

/signed

Forresten så synes jeg det er helt greit med Land presifix foran navnet eller etter, det har en funksjon.

Teks i CoD4 så spiller jeg med [NOR]Talgmar. Skjønner ikke hvorfor dette skal være teit. Da er det jo lett å finne igjen folk fra samme land, og kommunikasjonen kan blomstre.

De fleste andre variantene har ingen eller ingen relevante funksjoner, de er bare idiotiske og meningsløse.

Men da håper jeg virkelig du ikke kaller deg Talgmarnor i WoW ^^

Når det kommer til CS(og andre PC fps MP's) så er det nick med masse tegn i seg som irriterer mest, ser at dett er en jævlig populær trend i CSS og det irriterer. Når det kommer til WoW så har alt av Tolkien, Harry Potter navn etc en irriterende faktor, spesielt om dette er en nelf/belf.

forstår fortsatt ikke hva dere mener om at fotballnavn er irriterende. For det første så ser jeg SVÆRT sjeldent noen "C.Ronaldo" eller "Steven Gerrard" i CS, og har ikke fått med meg at det florer noen andre plasser, så kan dere vennligst fortelle hvordan det er irriterende ?? :D

Men da håper jeg virkelig du ikke kaller deg Talgmarnor i WoW ^^

Når det kommer til CS(og andre PC fps MP's) så er det nick med masse tegn i seg som irriterer mest, ser at dett er en jævlig populær trend i CSS og det irriterer. Når det kommer til WoW så har alt av Tolkien, Harry Potter navn etc en irriterende faktor, spesielt om dette er en nelf/belf.

Hehe nei, men en liten greie i wow kunne jo vært at man viste et miniflagg vedsiden av ikonet til folk eller noe, så slipper man "btw guys where are you from... norway, norway,norway,norwa, norway... WHEY we`re all from norway - da kan vi jo snakke norsk".

Heter: Muttern og Gasme hovedsakelig :D

Jeg har tall i nicket mitt, men det skal forestille et tall og ikke en bokstav (Ikke Crom-Age mao). Har noe med meg og familien å gjøre (Og att forkortelsen passet bra med selve våpenet) :D

Men jeg valgte øverste og nederste alternativ.

det var bare eksempler da, går ann å ha andre vrier også

Jaha? Så hva mener du? Kom du med feil eksempler?

Hvilke ekte navn er det egentlig du irriterer deg over?

Og hva skal folk kalle seg i spill hvis de ikke engang kan bruke vanlige/ekte navn?

(ser for meg 64 varianter av "Nisse" på serverene. :D)

forstår fortsatt ikke hva dere mener om at fotballnavn er irriterende. For det første så ser jeg SVÆRT sjeldent noen "C.Ronaldo" eller "Steven Gerrard" i CS, og har ikke fått med meg at det florer noen andre plasser, så kan dere vennligst fortelle hvordan det er irriterende ?? :D

veldig oppfinnsomt.

nisse er heller ikek det beste, det vet jeg. Bruker det også bare i bf og på forum. Bruker bare RL kallenavnet mitt nå tildags

Men det jeg mener er at folk setter sammen eget navn med et annet som oftes engelsk noe jeg ser på som lavmål. Poenget med nick er at det skal være et slags pseudonym

RAMBOKNUT!! XD

mest geniale ever

Heter: Muttern og Gasme hovedsakelig :D

Say no more!

I wont Rolax, shit I just did :tafse:

veldig oppfinnsomt.

Hvorfor skal det være oppfinnsomt? Ser ikke helt hvorfor. Nick er greie sålenge de har en tad av originalitet (Ikke så mange i CSS norge som heter Torres nemlig!), og ikke være irriterende, f.eks "t0rreZ^_-xxD" etc. Føler mitt nick er awesome!

veldig oppfinnsomt.

Hvorfor skal det være oppfinnsomt? Ser ikke helt hvorfor. Nick er greie sålenge de har en tad av originalitet (Ikke så mange i CSS norge som heter Torres nemlig!), og ikke være irriterende, f.eks "t0rreZ^_-xxD" etc. Føler mitt nick er awesome!

Fotball er tragisk. Ergo blir også det å ta fotballnavn tragisk. EOD.