tronn 0 Report post Posted January 6, 2008 (edited) Hei og hå! Nyåret er kommet, og da ser vi fort at ny sesong springer fram i samme slengen. På turneringsfronten er det NPL(Norsk Paintball Liga) som er tingen i Norge i år også. Målet er 5 turneringer i denne ligaen(5-manns). Her er midlertidige datoer: May 10-11 June 21-22 July 26-27 August 23-24 September 20-21 Hjemmesiden til NPL er: www.npl.no denne har vært under oppdatering over lengre tid, den skal snart opp igjen. Men det blir alltid noen småturneringer her og der også. En som jeg vet er under planlegging er VPL(Villmark Paintball Liga) Dette er en mindre liga i finnmark som satser på 3 turneringer i fylket. Her er blandt annet Devon her på forumet en av ildsjelene som står bak Dette er 3-manns Her er ingen datoer satt såvidt jeg vet. Det kommer. http://www.vpl.no/ Så kommer jo godbiten Millennium series opp. Her er både 5-manns og 7-manns. Dette er det man kan kalle EM ellerno... Datoer: 4th - 6th of April: Iberia 23rd - 25th of May: London or Germany 4th - 6th of July: Toulouse 5th - 7th of September: Germany or London 10th - 12th of October: Paris Hjemmeside: http://www.millennium-series.com/ NPPL; National Professional Paintball League. Amerikansk paintball liga. 7-manns March 28 - 30, 2008 (Confirmed) On the Beach Huntington Beach, California May 16 - 18, 2008 (Confirmed) Jacksonville Municipal Stadium Home of the Jacksonville Jaguars Jacksonville, Florida July 18 - 20, 2008 (Confirmed) Ralph Wilson Stadium Home of the Buffalo Bills Buffalo, New York September 19 - 21, 2008 (Confirmed) Reliant Stadium Home of the Houston Texans Houston, Texas November 14 - 16, 2008* Qualcomm Stadium Home of the San Diego Chargers San Diego, California http://www.nppl.tv/site/ PSP - Paintball Sports Promotions - 5 og 7manns XBall Enda en amerikansk liga. Event #1 Dates: March 6th-9th Location: TBD ? Phoenix, AZ or Southern California Mid-Atlantic Open Dates: May 8th-11th Location: PBC Sports Park, Rock Hill, SC Chicago Open Dates: June 25th-29th Location: Bolingbrook Recreation and Aquatic Center, Bolingbrook, IL Northeast Open Dates: August 14th-17th Location: All American Paintball Park, Greensburg, PA World Cup* Dates: October 20th-26th Location: Disney?s Wide World of Sports® Complex, Orlando, FL http://www.pspevents.com/ Centurio Circut - Holdes i øst europa - 5 manns April 12-13th - Istanbul, Turkey May 10-11th - Lviv, Ukraine June 21-22nd - Warsaw, Poland July 26-27th - Moscow, Russia August 23-24th - Riga, Latvia September 27-28th - Prague, Czech http://www.centurio-eepl.com/ Oppdatert... Oppdateres mer etterhvert Edited January 6, 2008 by tronn Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted January 7, 2008 Vaskebjørn! har som mål å stille i hele VPL, 4/5 NPL og kanskje en Millennium. Mulig noen småturneringer her og der i tillegg, Share this post Link to post Share on other sites
Cecion 0 Report post Posted January 7, 2008 Tronn, nå har vi fiksa dykkeflaske, så forventer at du og DarkneZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ kommer for å leke med oss i skogen Share this post Link to post Share on other sites
markørtape 0 Report post Posted January 7, 2008 Hva med meg da, Cecion? =o Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted January 7, 2008 Ikke umulig, men skal se hva jeg får til. Blir mye trening på meg framover. Snart ferdig i militæret. Og med ny børse, og signert medlemskap i oslo reball arena, så ser dette ut til å bli et travelt pb år for min del. Men jeg vurderer å bli med på ActionGame08. Det er skogsspill scenario med masse action og godbiter for den drevne skogsspiller. Jeg har aldri prøvd noe slikt, så jeg synes det er påtide. Dette er noe som er for alle som synes skogspilling er moro. Krever ingen ferdigheter, og det er bare å melde seg på enten man er alene eller mange kompiser. Hva med å prøve seg på det Cecion? Og markørtape Share this post Link to post Share on other sites
Cecion 0 Report post Posted January 9, 2008 hehe Blir nok bare kameratkos. Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted January 9, 2008 Whyy!?!? Det er jo kjedelig å bare skyte rundt på samme kjøtthuene annenhver helg. Du må jo prøve noe nytt av og til Share this post Link to post Share on other sites
Cecion 0 Report post Posted January 10, 2008 Tss, den tid den sorg Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted January 11, 2008 Nå driver jeg forresten å samler et lag for en Millennium turnering eller to på www.splat.no (banespill underforum). Hvis du har erfaring og det som trengs for å gjøre en god innsats, så er det bare å melde interesse til meg Share this post Link to post Share on other sites
Cecion 0 Report post Posted January 12, 2008 hoho. Du har såpass tru på meg ja ;D Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted January 12, 2008 Egentlig ikke. Jeg tviler på at du har NOE SOM HELST å gjøre på en millennium. Den posten var ment til allmenheten. Du suger rett og slett ræv Neida, hvis du kjøper nytt bra utstyr, og legger deg i hardtrening med Vicious hos mjøsapaintball, så kan du kanskje få være med Share this post Link to post Share on other sites
Cecion 0 Report post Posted January 14, 2008 Hehe. Tror nok ikke Millenium er noe særlig for meg. Go hard, go pro! Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted February 5, 2008 Satser vel på å spille elite i NPL, blitt noen changes i laget så vi får se hva som skjer. Har heller ikke trent noe spes i høst men det blir vel noe nå snart. Blir kanskje Millennium også, koster endel... ' /> Hadde vært knall og reist bort til unaiten og sett på en NPPL eller no Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted May 10, 2008 jaja! NPL Arendal i morgen (idag). Kjører snart, vi gidder ikke overnatte. The place er vel rundt hove eller noe Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted June 24, 2008 Da var NPL Slagen spilt. Vi, Downfall, kom på 4plass. Hadde egentlig mulighet til og ta 3 men vi dreit oss litt så... Fornøyd med 4 også! Spilte du også tronn? Må jo ta med et action bilde av meg da ^^ Share this post Link to post Share on other sites
ShitHead_No 0 Report post Posted June 25, 2008 tronn sitt ruler Legg merke til magasinet som så fint faller ned mot bakken..... Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 7 Report post Posted June 25, 2008 hahaha! I ekte gfc initial stil! haha! Nydelig! Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted June 27, 2008 Hehehe nice tronn! Hvordan gikk det med dere? Hvilken divisjon/lag spilte du på? Fakko at vi ikke vant mot Armageddon i bronsefinalen Vant jo mot dem i gruppespillet, esj... Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted July 1, 2008 Hadde en omgang paintball i helga - "utdrikkningslag"-style. Dvs alt for lite beskyttelse og alt for høy promille. Satans så gøy, men o'hellige så mye smerte jeg har nå. Minst 15 blåkuler jevnt fordel over hele kroppen. Må si det frister til gjentagelse, i litt mer seriøse former. Hvor mye må man regne med å legge ut for ok nybegynnerutstyr? Share this post Link to post Share on other sites
Kanylen 0 Report post Posted July 1, 2008 3-4k kan du få kjøpt en fin grunnpakke med alt en trenger. http://www.paintballweb.no/shop/ Anbefalt oppgradering er en luft tank. Ligner spillet ditt på Rambo trenger du stor tank. Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted July 1, 2008 Jeg er "meatshield" / "MG-gunner", så jeg trenger dugelig protection og stor tank Share this post Link to post Share on other sites
Positive 0 Report post Posted July 1, 2008 SPilla i gaar saa fikk jeg en i bakskallen. off svir ennaa.. Share this post Link to post Share on other sites
Kanylen 0 Report post Posted July 1, 2008 Husker godt den gangen jeg var på ag07 og fikk to rett i hodet på under 5m. Den kjente jeg i nesten 3uker. Enteri: Ville jeg anbefalt en tank på minst 72ci 300bar 4500K! Akurat nå er det veldig gunstig å handle billig ifra USA. Styr unna amazon.com http://www.punisherspb.com/pure-energy-hig...gen-system.aspx Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted July 8, 2008 (edited) Hehehe nice tronn! Hvordan gikk det med dere? Hvilken divisjon/lag spilte du på?Fakko at vi ikke vant mot Armageddon i bronsefinalen Vant jo mot dem i gruppespillet, esj... Woah! Lenge siden jeg har vært her inne nå. Jeg spiller for Vaskebjørn! i 1.div. Dette var vår første gang i 1.div, og det gikk som det måtte gå. Gutta på laget mitt har generelt sett lite trening. Men vi kom vel på 9. plass av 13-14 lag, så vi er vel fornøyde. Vi høvla over vicious 2 i første kamp, og jeg tror vi ble litt høye på pæra. Og det måtte selvfølgelig regne som bare faen når 1.div skulle spille. Sånn ellers spillte jeg for Vicious 2 i NPL Arendal, hvor vi endte på en 2.plass. Det var både bra spillt av oss, og litt surt å tape mot et lag i kjørte over i innledende runder(SON). Jeg har også vært i London en tur å spillt Millennium 3.div(M5) med et mixlag fra store deler av Norge. Der var det 3 stykk som aldri hadde spillt 5 manns før. Men vi endte faktisk akkurat på den bedre halvdel av lista. Vi ble #21 av 42 Og på søndagen var det drittvær, noe som resulterte at 3 børser gikk i stykker av alt vannet, samt et magasin. Så vi spille 2 games med 3 børser, og 1 game med 4 børser. Det sistnevnte vant vi faktisk. London var uansett en utrolig fet tur. Og nå prøver jeg å få til en tur til Praha, men jeg trenger penger, og folk som vil være med. På onsdag drar jeg til Lakselv for å spille VPL der, samt dra på midnattsrocken. Tror det blir sykt bra. Du skal ikke være med på GS Open 19. juli Spooky? Og for dere som ønsker å starte med paintball, her er noen flere action-bilder Edited July 8, 2008 by tronn Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted July 9, 2008 Bumpe opp til elite da! Grats med 2 plass da! Vi kom vel på 5 plass i Arendal men vi var vanvittig uheldige. Spilte 2-2 mot Vicious men de vant pågrunn av at de hadde bedre ranking ifjor... Så spilte vi 2-2 mot solid men her heiv de inn håndkledet et par sek før slutt (avslutter omgangen og gir poeng til motstander) Etter mye whine ble det heller 1v1 og vi tapte. Millenniumsturer er rått men det river i lommeboka.. :\ Så blir nok ikke noe av det på meg i år. Nei skal nok ikke på gs, er så langt + andre planer. Neste blir vel NPL Hokksund satser jeg på. Share this post Link to post Share on other sites