Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
BLAZE_1

Inntak 22 januar.

Recommended Posts

Inntak den 22 januar -.-

Noen flere som skal i Sivilforsvaret?

hva kom dere inn på?

Jeg er veldig fornøyd med at jeg garantert slipper å være en av de 50 som må dra til Finnmark.

50 av 270 elns fra Værnes blir sendt opp dit sto det i breeeevet.

Jau ble fortalt det ja, da er da helgene reddet heldigvis.

Er det noe tilbud på overnatting i nærheten av Værnes?

Bor et stykke unna for å dra direkte til oppmøtet.

Har tre kompiser som skal inn, men ingen av de henger her dessverre. Ihvertfall hyggelige folk :happy:

Jeg vil til Finnmark :happy: jeg kjenner en kompis som skal dit, og jeg kjenner ingen i værnes =/ blir kjipt om man ikke får skaffet selskap/kompiser og lignende,

Værnes ligger mellom Hell og Stjørdal, som forresten er en kjip plass og stemmer ikke med all den propagandaen om hvor mye fett det var å finne på i stjørdal i det brevet vi fikk tidligere :happy:. Du har muligens fått med deg at værnes er Trondheims flyplass og det er der basen er stasjonert? På den lyse siden går det ofte buss og tog fra værnes inn til Trondheim!

Fikk med meg at det var flyplass der ja, Men ikke vært så langt nord før så ikke vært der å sett.

Er det noe overnattingstilbud i Værnesområdet? Som som sagt tidligere så bor jeg for langt unna til å dra direkte til oppmøtet.

Skulle det dukke opp problem så hyl ut Avean 3x så kommer jeg til unnsetning siden jeg bor 10min unna :happy:

jepp, like ved. for å si det sånn, Hell, Værnes og Stjørdal er så og si samme plass. Eller så kan du jo ta buss/tog innover fra Trondheim

Tja kjenner noen folk fra VGS-tia som flytta til byen der. Men tviler sterkt på at jeg gidder å stå opp enda tidligere for det oppmøtet.

Så desto nærmere desto bedre.

Vær snille med meg da gutter, jeg vil nødig at dere skal finne meg gråtende i et avlukke :happy:

Det er jo som nevnt Stjørdal, og det er ikke så langt i fra Trondheim :happy:

Var på kursing der i fjor, overnattet i 2 uker på leiren: Er sånn passe bra: Relativt greie treningsmuligheter, men maten i messa kunne vært litt bedre. Til gjengjeld har de på Værnes et STORT lerett hvor de viser alt fra vanlig TV til film, kamper osv. Ta med deg bærbar pc, hvis du har. De pc-stasjonene de har der er ikke fullt så bra, og er stort sett alltid opptatt. Men ja, lykke til, 6 måneder går utrolig fort!

Oppsumering: Værnes ligger ved Stjørdal og Hell. Det jeg ville anbefalt er Hell Hotell som overnattingssted, veldig nærme!

Tja kjenner noen folk fra VGS-tia som flytta til byen der. Men tviler sterkt på at jeg gidder å stå opp enda tidligere for det oppmøtet.

Så desto nærmere desto bedre.

Vær snille med meg da gutter, jeg vil nødig at dere skal finne meg gråtende i et avlukke :happy:

jajajaja calm down, vi skal eie hele værnes hehe

Det er jo som nevnt Stjørdal, og det er ikke så langt i fra Trondheim :innocent:

Var på kursing der i fjor, overnattet i 2 uker på leiren: Er sånn passe bra: Relativt greie treningsmuligheter, men maten i messa kunne vært litt bedre. Til gjengjeld har de på Værnes et STORT lerett hvor de viser alt fra vanlig TV til film, kamper osv. Ta med deg bærbar pc, hvis du har. De pc-stasjonene de har der er ikke fullt så bra, og er stort sett alltid opptatt. Men ja, lykke til, 6 måneder går utrolig fort!

Nytting info takk :happy:

OMG! Hadde ikke turt å poste det engang, wimpz :happy:

OMG! Hadde ikke turt å poste det engang, wimpz :happy:

De som ville ha meg dit.

Jeg hadde søkt meg inn på artilleriet eller kavaleriet men så fikk jeg brev om heimevernet et år senere.

Heimevernet er vel ikke sivilforsvaret?

Sivilforsvaret er der vi sivilarbeiderne blir plassert etter endt siviltjeneste.

Eller tar jeg feil nå kanskje?

En eller annen lingochief kom med fasiten plz.