Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
BLAZE_1

Inntak 22 januar.

Recommended Posts

glad jeg er ferdig snart...2 mnder igjen nå.

Har vært et flott år dog, men nok er nok. :happy:

Lykke til!

Sivilforsvaret har ingenting med militæret eller siviltjenesten å gjøre. Kvinner, menn, folk som har vært i siviltjeneste, folk som er ferdig med sin militære tjeneste og menn som sluppet militærtjeneste kan bli kalt inn.

Tjenesteplikt

Med hjemmel i sivilforsvarsloven kan kvinner og menn mellom 18 og 65 år som oppholder seg i riket kan pålegges tjenesteplikt i Sivilforsvaret. I krigsreserven (egenbeskyttelsen) kan også personer over 65 år pålegges tjenesteplikt for spesielle oppgaver. Rekrutteringen skjer via Vernepliktverket blant personell som har avsluttet militær verneplikt, personell som av ulike grunner er fritatt for militær verneplikt, sivile vernepliktige og kvinner mellom 18 og 40 år. Personer mellom 16 og 18 år og personer over 65 år kan også etter eget ønske og nærmere vilkår antas til tjeneste.

Bli heller med i HV - mer skyting, mindere bandasjering og demningebygging.

Se opp for ufoer, aliens og dommedagsryttere.

Romvesene og ufoene er oppi Hessdalen her, ett stykke unna. Er sjeldent de bruker å fly til Værnes.

Ser det er flere som skal til HVUV her. Var inne for ikke så lang tid siden, så svarer på spørsmål på PM om det er noe dere lurer på.

Edited by Calavera

Tja kjenner noen folk fra VGS-tia som flytta til byen der. Men tviler sterkt på at jeg gidder å stå opp enda tidligere for det oppmøtet.

Så desto nærmere desto bedre.

Vær snille med meg da gutter, jeg vil nødig at dere skal finne meg gråtende i et avlukke :happy:

Når jeg dro inn, så reiste vi ned dagen før og sov vi på basen :innocent: Dere kan glede dere til en 1.5 times mønstring i hangard 5 :innocent:

Det høres ut som et bedre alternativ.

Halv åtte til oppmøte er ganske tidlig for tiden for meg så desto nærmere desto bedre.

Er tr.heim generelt en billig utelivsby?

Heimevernet er vel ikke sivilforsvaret?

Sivilforsvaret er der vi sivilarbeiderne blir plassert etter endt siviltjeneste.

Eller tar jeg feil nå kanskje?

En eller annen lingochief kom med fasiten plz.

aah. muligens. Mente HV jeg da,

Tja kjenner noen folk fra VGS-tia som flytta til byen der. Men tviler sterkt på at jeg gidder å stå opp enda tidligere for det oppmøtet.

Så desto nærmere desto bedre.

Vær snille med meg da gutter, jeg vil nødig at dere skal finne meg gråtende i et avlukke :happy:

Når jeg dro inn, så reiste vi ned dagen før og sov vi på basen :innocent: Dere kan glede dere til en 1.5 times mønstring i hangard 5 :innocent:

Så der er NOE og glede seg til? eller hjemme best?

Romvesene og ufoene er oppi Hessdalen her, ett stykke unna. Er sjeldent de bruker å fly til Værnes.

Bor du nært? jeg roper Avean x2 hvis jeg finner noen Romvesner i HV så skal vi utrydde. Kung pow powa

Jeg er for tiden vaktsoldat på Værnes Garnison.

Nærheten til Tondheim gjør at man kan ha det så morro som man selv tar seg råd til :happy:

Lykke til i HV da ;P

Edited by NeeroN