Euroboy(Nor) 0 Report post Posted December 31, 2007 Har prøvd å skru av Firewall, og oppdatere PB. Ingen ting hjelper!! her er feilmelding : PUNKBUSTER ERROR: restriction service abnormality Noen? Share this post Link to post Share on other sites
No^Limits 0 Report post Posted January 1, 2008 1. Kjør spillet som admin (høyreklikk på BF2 ikonet og velg "kjør som administrator" eller noe sånt) 2. Sjekk at du ikke har Zonealarm installert, det kan være det som er problemet. I så fall, avinstaller. 3. Scan systemet ditt for virus o.l. med for SpyBot og AdAware. 4. Hvis ingen av de ovenfor hjelper deg, følg instruksene på denne siden, og da selvsagt gjør dette med Battlefield som "koblingen til programmet du vil fikse.". Lykke til Share this post Link to post Share on other sites
ultrakill91 0 Report post Posted November 7, 2008 funker ikkje det:( Share this post Link to post Share on other sites
naid 0 Report post Posted November 8, 2008 Hadde dette problemet jeg også. Men jeg tror jeg hadde litt anderledes feilmelding. Isåfall det jeg gjorde var åg : Start > Kjør > skriv MSCONFIG > trykk på Tjenester. > Finn PnkBstrA eller PnkBstrB. Kryss den på. Hvis dette ikke funker så hvet ikke jeg. Share this post Link to post Share on other sites