Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
rolax

Hove o8

Recommended Posts

Hove o8 begynner å likne noe! In Flames, Bullet For My Valentine.... Killswitch Engage!! I'll be there! Må bare sette meg inn i det å få perm og sånt :happy: farmor døde sikkert.

Andre som skal? Jeg er klar!!

Vel de må ihvertfall få med en del bedre band en akkurat de der for at jeg skal ta turen ditt. Sett BFMV live før som oppvarmere og det var liksom ikke helt min type, grøss :S

Hvis de klarer og få med seg noen andre virkelig store rocke band så kan man vurdere det nærmere.

Babyshambles, Converge, Animal Alpha og Matias Tellez er band jeg skal se hittil. Killswitch og Inflames er også bra, men er ikke alene grunn til at jeg drar. Håper på bra booking framover, i og med at dette bare er starten er det en god start :happy:

Roskilde går glatt forann og usikker på om jeg orker to festivaler i strekk :happy: Kommer ann på den endelige spillelisten.

Animal Alpha

skaper uansett liv. makan til gal vokalist!

Hun har jo slekt der nede så vidt jeg vet. Trodde det bandet var dødt og begravet - men de har vel noe på lager denne våren da kanskje, singel, album og turné? Vel, får booke campingvogn i år og. Selv om jeg kan spare meg for emo/britpop bandene...

skuffende list imo.. ifjor hadde jo hove sinnsykt mye bra hip hop. Clipse, darkside of the force og papoose bare for å nevne noen

Husk at det er mye booking igjen, headlinerne ekke booka ennå. Kommer visst mye utover fra nå av, så du kan jo håpe. Jeg håper de setter kreftene inn på rock, ska, pønk og hardcore mot slutten og får en heftig hardcore lineup :innocent:

Mye bra tilgjengelig der; Comeback Kid og Bad Brains skal ialfall ut i sommer, håper på mange godbiter :happy:

Babyshambles og Converge hittil er det ikke så ille?

skuffende list imo.. ifjor hadde jo hove sinnsykt mye bra hip hop. Clipse, darkside of the force og papoose bare for å nevne noen

Dipset var der.. hate it or love it.

Papoose var også temmelig rævva. Vanskelig å høre noe annet enn gunshots fra sampleboksen til DJen. Regner forresten med å ta turen i år også.

In-Flames det eneste virkelig store i år?

Egentlig så jeg veldig frem til BFMV... men så hørte jeg en sang fra det nye albummet deres.

Hva er det som skjer med metalcore banda?

Første var ikke store greier det da..... Hørte gjennom det kanskje 2 ganger, så var jeg sånn alt i alt lei. Er genrellt lei av metalcore og blir vel å legge det helt fra meg i løpet av kort tid.

Finnes det en komplett liste over artister/grupper som skal opptre? Har lyst å vite hvilke hvem som tar turen innen hip hop- sjangeren.

Du kan jo sjekke ut på hjemmesida. Bullet for my valentine er da ikke så fryktelig mye å skryte av, herregud. Finnes annen fantastisk metalcore, men BFMV er ikke det! Basta!

Jeg er ganske sikker på at jeg MÅ få med meg In Flames.

Babyshambles og.

BFMV fordi dem var bra før, men enig i at siste plata dems fortjener å bli revet og slitt fra hverandre, trampa på og kasta i søla.

Hva skjer med verden a!?

Men Killswitch blir fantastisk. Håper jeg.

*Gledesegblå*

2 av favorittbanda mine kommer jo! BFMV og In Flames!!

In flames har jeg sett utendørs før, og håper de kjører på med raketter denne gangen og, isåfall har mange av dere en overraskelse i vente! :D:tafse:

BFMV har jeg ingen anelse om hvordan er live, føler de kanskje er mer "studio-band" men det får jeg garantert se!

Killswitch MÅ jo bare bli bra med tunge gitar-riff og en av metallens beste stemmer :blush:

C U @ HOVE sier bare jeg :biggrin:

NB; hadde de bare booket COB også nå, eller Nightwish, så hadde det vært grymt!

få med dere Primordial og Behemoth.

Deffinitivt, Behemoth er vel sterkeste bookingen så langt etter min mening..

Enda ikkeno progressivt enda, jeg krysser fingrene.. ellers er jeg nesten mer fristet til å dra til Roskilde.