Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
rolax

Hove o8

Recommended Posts

Interpol spilte jo på Hove i fjor, så endel har sett dem. Kent og Justice hadde vært fett å sett. Rundt mainstream greia har hove booka mye "mainstream", altså ikke nødvendighvis gjennomsyra kommersiell musikk, men helt klart musikk som går endel på listene.

Men syns fortsatt de har booka ganske så fett hittil, håper på ett par store og mye smått norsk framover, og det kan bli en veldig veldig god festival. Eneste so mer ille er at Comeback Kid spiller i Oslo 25 Juni, og har fryktelig lyst til å se dem, så får se hva som skjer. Håper Toffen får ut fingern og får dem til Hove, gjerne på en liten scene biggrin.png

Hvordan er Hovestemningen i forhold til Roskilde?

Vurderer Hove i år istedenfor sistnevnte pga bandbookingen. Men er festivalfølelsen og livet der eller setter norske myndigheter en stopper for det?

In Flames er klart største booking til nå imo.

Hvis jeg drar så blir det for å se:

Avenged Sevenfold

Behemoth

Dimmu Borgir

Flogging Molly

In Flames

Killswitch Engage

Vurderer Hove i år istedenfor sistnevnte pga bandbookingen. Men er festivalfølelsen og livet der eller setter norske myndigheter en stopper for det?

Hvis du har planer om masseslagsmål og voldtektraid så må jeg nok skuffe deg.. Da kommer nok onkel politi og ødelegger all moroa.

men seriøst, hva slags fordommer har du egentlig om Norske festivaler? Tror du vi blir begrensa til 2øl pr.person ellernoe? :(

Festivalfølelsen blir skapt av deg, folka rundt deg og musikken, hvis du skal, noen kjenninger blir med, og dere skal høre på kul musikk, så går det nok greit ' />

Campy; That`s ma boy!

Spanderer l3tt en øl på deg på Hove p

Festivalfølelsen er selvfølgelig der, men det blir ikke det samme som Roskilde. Festivalfolket på Hove er nok på langt nær så liberale når det kommer til det meste, og alt er dyrt.

Man møter dessverre ikke på nakne dansetrupper eller folk som fyrer jays overalt sad.png

Hvis du har planer om masseslagsmål og voldtektraid så må jeg nok skuffe deg.. Da kommer nok onkel politi og ødelegger all moroa.

Hva slags fordommer er du egentlig har? Har fortsatt til gode å se en slåsskamp på Roskilde.

Fun fact: Det er færre tilfeller av vold iløpet av hele Roskilde festival enn det er en gjennomsnittlig fredag eller lørdagskveld i Roskilde by.

Hva slags fordommer er du egentlig har? Har fortsatt til gode å se en slåsskamp på Roskilde.

Nå tenkte jeg da hovedsaklig på denne setningen: "Men er festivalfølelsen og livet der eller setter norske myndigheter en stopper for det?"

Hva som foregår eller ikke foregår på Roskilde legger jeg meg ikke opp, den festivalen er totalt uinteressant for et metal-hue som megselv, altfor mye bredde i musikken(aka.. mye søppel) smile.png

Uff ja var dårli me mettal der ja, har skikkeli hatt lyst om tokio hotel skulle dit da

hadde gjerne ligget i telt i flere uker for å få sett de live

Hvordan er hove camping opp mot festivalcampen? Helt dødt på hove camping?

To ting var jævlig korka:

1. Når du skal ned dit så får du ikke gå gjennom festivalområdet, så du må gå så SYKT langt, sikkert godt over en kilometer ruta rundt.

2. Butikken til hovedcampingen ligger jo på campen, som igjen ligger i motsatt ende av festivalområdet i forhold til hove camping. Når du da kjøper øl, så får du jo ikke lov til å ta med det gjennom festivalområdet, så du må gå den $")(/#")#(/" lange veien igjen. Heldigvis var jeg med folk som hadde bil, så måtte bare kjøpe øl der oppe en gang.

Er det ikke easy å snike seg unna dette da?

Nå tenkte jeg da hovedsaklig på denne setningen: "Men er festivalfølelsen og livet der eller setter norske myndigheter en stopper for det?"

Hva som foregår eller ikke foregår på Roskilde legger jeg meg ikke opp, den festivalen er totalt uinteressant for et metal-hue som megselv, altfor mye bredde i musikken(aka.. mye søppel) :(

Flink til å ta setninger ut av mening du :(

Stiller meg likt med apollo - har fortsatt til gode å se en slosskamp på roskilde.

#edit: takker for svar lepow. Hvordan er det med støy generelt? Var mer slike ting jeg siktet til når det gjelder myndighetene da festing generelt er veldig no-go for dem.

jiiiizez... dere henger dere virkelig opp i småting gitt :(

antar at de er mye strengere med narko på hove enn på roskilde, roskilde er vel nærmest et fristed for piller og rare buske vekster

Oh noes.. ny headliner: THE RACONTEURS BEKREFTET!

dritskuffa... kjedelig kjip hippierock.. :(

Steady as she goes...down the drain!

Hadde vært tøffere med CoB, NW eller Disturbed eller noe slikt. Får håpe det nye albumet deres blir bra, det jeg har hørt til nå fenger meg ikke særlig..

faen da! det er ikke en metal festival!

på hove festivalen er det rom for all slags type musikk... skal jeg begynne å grine hvert bidige år de booker dissimilis borgir?

Dette er bare dårlig kjedelig musikk. Bad Religion er 10 x mer headliner enn disse lame folka.

Metal eller ei, de kunne funnet mye bedre rockeband enn dette, jizez..

#edit: takker for svar lepow. Hvordan er det med støy generelt? Var mer slike ting jeg siktet til når det gjelder myndighetene da festing generelt er veldig no-go for dem.
Jeg bodde ikke på campen, så vet ikke hvordan ståa er der. Det var jo f.eks. en del som ble busta med jazztobakk på festivalen. Politiet gikk vel tom. rundt med bikkjer om jeg ikke husker feil. Det er sikkert få som opplever pes med autoritetene der så lenge man tar noen enkle forhåndsregler og ikke lager masse bråk, men det blir jo uansett annerledes enn på Roskilde hvor det er tilnærmet anarki. Man kan nok ikke løpe rundt naken med bacardiflaska i den ene hånda og jointen i den andre på Hove :( Festival i Norge blir nok aldri det samme som i Danmark, men har uansett tenkt meg til Hove i år også. Skal dog ikke bo på campen, men på hytta til en søkkrik, gladkristen stonervenn av meg i år også smile.png Tror det kommer 30+ folk dit, så det blir rått.

antar at de er mye strengere med narko på hove enn på roskilde, roskilde er vel nærmest et fristed for piller og rare buske vekster

Artig nok merker man ikke noe særlig til politi med narkohunder på andre dager enn dagen med hip-hop-headliner på Hove.

Raconteurs blir nok kult det, men synes ikke de burde være headliner.

*surprise, surprise*

Det er vel ingen hemmelighet at hip hop hoder er spesielt glad i jazzrøyk

faen da! det er ikke en metal festival!

på hove festivalen er det rom for all slags type musikk... skal jeg begynne å grine hvert bidige år de booker dissimilis borgir?

dissimilis borgir eller du DIMMU borgir?' />

de har jo hjulpet mye de, særli etter den siste typen min p

bare bra at de spiller de, check de ut yeah

Baroness kommer.. (står på myspacen dems)

Skal selv få med meg Killswitch Engage, In Flames, Bullet for My Valentine, Coheed and Cambria, Bad Religion og kanskje MGMT og Avenged Sevenfold.

Mye spennende på hove ja, kommer tre slipp de neste dagene, er spent! Håper å møte Max Cavalera, det hadde vært drømmen, hehe :(