Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
rolax

Hove o8

Recommended Posts

Punkgay: Er vel hove som har mainstreamen nu. Men vurderer sterkt å overbevise festivalgjengerne om å vurdere hove istedenfor roskilde i år.

Lurer på om det ikke blir Hove i år og, var der i fjor og det var rått tross regnet og gjørmen.

Animal Alpha, Babyshambles, Band of Horses, Behemoth og The Wombats hadde vert fett og fått med seg live.

Rekner med Dimmu Borgir setter i gang litt av ett scenshow, så jeg skal sørge for å få med meg de og, visst jeg skal.

Lista over band som skal sees på hove begynner å bli lang nå, og det kan fortsatt komme mye bra :)

Animal Alpha, Bad Religion, Cavalera Conspiracy, Converge, Babyshambles, Matias Tellez, Killswitch Engange og We er de jeg gleder meg skikkelig til hittil, men håper jo det kommer endel fett. Hove, Norwegian Wood og Øya burde holde for en bra festivalsommer :)

Punkgay: Er vel hove som har mainstreamen nu. Men vurderer sterkt å overbevise festivalgjengerne om å vurdere hove istedenfor roskilde i år.

Ja, Killswitch, Bad Religion, Bullet For My Valentine hører du på radion hver dag :)

But no, men mainstream tenker jeg hovedsaklig på hit-listemusikk. Noe som Quarten pleier å bruke som pekepinn på hvem som kommer dit, uansett hvor mye de må ut med..

Hove har her fått tak i cream of the crop, for sikkert halvparten av hva en konsert med Snoop-kjøteren hadde kostet :)

..og det liker vi!!

Ca. 30 band gjenstår å bli annonsert, deriblant 4-6 headlinere, og ifølge hoveforumet vil det bli annonsert noen band allerede i dag. ' />

Bestillte btw nettopp festivalpass, så håper på at det blir noe kult som Children of Bodom, Nightwish eller Disturbed p

Har et sårt ønske om å stikke på Rock-am-Ring i år, som har artister som Incubus, Justice, Metallica, Motörhead, Opeth, Queens of the Stoneage, Rage Against the Machine og The Prodigy. Kongefestival etter min smak. Uheldigvis er den midt i eksamensperioden -_(\

Så det blir nok en norsk festival på meg i år. Var på Hove i fjor, og det var kanon. Står mellom Quart og Hove, men disse har etter min mening kjørt et ganske tett race når det gjelder band i år. Hove ligger dog et hestehode foran. Er forhåpentligvis headlinerene som avgjør.

Helt enig. Men er da en veldig stor booking, mtp at han aldri har opptredd i norden etter han ble kjent.

Hove slipper vel en headliner til denne uken, så satser på at denne blir mer rock-orientert.

mere rockorientert!?! det er jo omtrent ikke annet enn rock som kommer da!

JAY-Z!!!! HURRA!!!!! JEG KOMMER!!

Det er fremdeles riktignok mer enn nok metal/rockerolf musikk der

Så det blir nok en norsk festival på meg i år. Var på Hove i fjor, og det var kanon. Står mellom Quart og Hove, men disse har etter min mening kjørt et ganske tett race når det gjelder band i år. Hove ligger dog et hestehode foran. Er forhåpentligvis headlinerene som avgjør.

Hva er det egentlig Quart har som er bra musikk i år? Cradle of Filth? :(

Nei, quart kommer vel med noen mainstream-møkk etterhvert, men de hadde ikke klart å toppe Hove-lineup i år om de så hadde booket Metallica :(

Ang Jay Z;

Spesielt valg egentlig.. Uten å ha noe innsyn i økonomiske affærer tror jeg nok dette er lite bling for mye MYE penger.

Hove har allerede en lineup som vil trekke fulle hus.... Greit at man prøver å blande musikkarter her, men mainstream RAP come on..

Kunne sikkert fått 3-4 headlinerverdige rock/metal-band for honoraret til Jay-Z aleine...

Skuffet over denne såkalte "headlineren" håper neste band vil være en annen sjanger.....

som skrevet på hove.no smile.png

Hvordan er hove camping opp mot festivalcampen? Helt dødt på hove camping?

Godt mulig Jay-Z er en dyr musiker og hyre, men de fleste virkelig store rocke/metal banda pleier nå og kreve ganske så store honrarer de også. De kunne jo ha prøvd og bokket Guns N' Roses, AC/DC eller Led Zeppelin(ja de skal ut på veien igjen :( ) Hvis dem hadde hatt nok cash tongue.png Eller grupper som Stones, Deep Purple ++++.

Jay-z er minst en mill, han er antageligvis den største innenfor hip hop atm og dette blir hans første konsert i skandinavia

Godt mulig Jay-Z er en dyr musiker og hyre, men de fleste virkelig store rocke/metal banda pleier nå og kreve ganske så store honrarer de også. De kunne jo ha prøvd og bokket Guns N' Roses, AC/DC eller Led Zeppelin(ja de skal ut på veien igjen :( ) Hvis dem hadde hatt nok cash ' /> Eller grupper som Stones, Deep Purple ++++.

Ekke oldboysfestival det her da p

En tidligere festival jeg frekventerte på: www.swedenrock.com - dèr har de jaggu fiksa seg de over 50 :(

Vi snakker Judas Priest, Whitesnake, Poison, Triumph, Testament og Def Leppard

Helt ræva prioritering, og grunnen til at jeg i år blir å rocke laus på Hove.

Satser på at de kaprer Bodom i år gitt, blir liksom toppingen på kaka smile.png

Hva er det egentlig Quart har som er bra musikk i år? Cradle of Filth? :(

Hehe nei, er vel først og fremst Justice, Keep of Kalessin, Kent, Röyksopp og Interpol som er interessant for meg i alle fall.

Hove skulle komme med enda en headliner denne uken, skulle de ikke? Blir forhåpentligvis noe annet enn rap.

Hvordan er hove camping opp mot festivalcampen? Helt dødt på hove camping?

Jeg bodde på hove camping og var igrunn sykt fornøyd med det.

Barnåler istedenfor åker, dvs at det regna som faen og var np!

Kort vei ned til badeområdene og om du satt på nach til 5-6 på natta så kunne du dusje i nice varmt vann.

Ikke lukta det så jævlig der nede som det gjorde oppe på hovedcampingen heller.

Tok ca 10 minutter å gå opp til festivalområdet..

To ting var jævlig korka:

1. Når du skal ned dit så får du ikke gå gjennom festivalområdet, så du må gå så SYKT langt, sikkert godt over en kilometer ruta rundt.

2. Butikken til hovedcampingen ligger jo på campen, som igjen ligger i motsatt ende av festivalområdet i forhold til hove camping. Når du da kjøper øl, så får du jo ikke lov til å ta med det gjennom festivalområdet, så du må gå den $")(/#")#(/" lange veien igjen. Heldigvis var jeg med folk som hadde bil, så måtte bare kjøpe øl der oppe en gang.