Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jazzbass

1manns tank-party

Recommended Posts

Heisan!

Fersk RO-spiller søker hjelp blink.png . Spørsmålet er enkelt; kan man skifte mellom "driver" og "gunner" i en tank ? Når jeg går inn i en tank blir jeg selvfølgelig alltid driver, og sjøl om lysten til å gå opp i skytebua er stor når enemy-tanks er nær, så er mitt eneste våpen å prøve å kjøre over de !!

Hjælp..

Lenge siden jeg har spilt RO nå, men det er enten 2 eller F2 og evt. 3 eller F3 man bytter med ' /> Bytt tilbake til driver med F1 eller 1.

Husker jeg alltid ville kjøre tanks aleine. Var så mye enklere å ta ut fienden når man ikke hadde en sjåfør med vatt mellom øra og sauetaktikker p

Lenge siden jeg har spilt RO nå, men det er enten 2 eller F2 og evt. 3 eller F3 man bytter med :innocent: Bytt tilbake til driver med F1 eller 1.

Husker jeg alltid ville kjøre tanks aleine. Var så mye enklere å ta ut fienden når man ikke hadde en sjåfør med vatt mellom øra og sauetaktikker :happy:

:innocent:

Forvirret meg når jeg starta med RO og, helt umulig og venne seg til å bruke f-tastene for å skifte posisjon. :happy:

F-tastene er jo ikke default da... 1,2 og i noen tilfeller 3 er default.

ahhh RO er tafs må begynne å spille igjen!!

Hadde jeg bare funnet noen bra norske servere, så skulle jeg ha begynt å spillt igjen (:

bf.no har da en RO:O server om jeg ikke tar helt feil?

Tanking med 3-mannscrew og comm over vt/ts er konge, en av grunnene til at jeg faktisk kjøpte meg RO:O :happy:

Sign in to follow this  

• Create New...