Jazzbass 0 Report post Posted December 23, 2007 Heisan! Fersk RO-spiller søker hjelp . Spørsmålet er enkelt; kan man skifte mellom "driver" og "gunner" i en tank ? Når jeg går inn i en tank blir jeg selvfølgelig alltid driver, og sjøl om lysten til å gå opp i skytebua er stor når enemy-tanks er nær, så er mitt eneste våpen å prøve å kjøre over de !! Hjælp.. Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted December 24, 2007 Er ikke det bare å trykke på 2 knappen? Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted December 24, 2007 Lenge siden jeg har spilt RO nå, men det er enten 2 eller F2 og evt. 3 eller F3 man bytter med ' /> Bytt tilbake til driver med F1 eller 1. Husker jeg alltid ville kjøre tanks aleine. Var så mye enklere å ta ut fienden når man ikke hadde en sjåfør med vatt mellom øra og sauetaktikker Share this post Link to post Share on other sites
Jazzbass 0 Report post Posted December 25, 2007 Flott Flott! resetta te default. 1 og 2 gjorde susen! thx:) Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted December 26, 2007 Lenge siden jeg har spilt RO nå, men det er enten 2 eller F2 og evt. 3 eller F3 man bytter med Bytt tilbake til driver med F1 eller 1. Husker jeg alltid ville kjøre tanks aleine. Var så mye enklere å ta ut fienden når man ikke hadde en sjåfør med vatt mellom øra og sauetaktikker Share this post Link to post Share on other sites
Holulu 0 Report post Posted December 31, 2007 Forvirret meg når jeg starta med RO og, helt umulig og venne seg til å bruke f-tastene for å skifte posisjon. Share this post Link to post Share on other sites
Homer Killsome 0 Report post Posted November 14, 2008 F-tastene er jo ikke default da... 1,2 og i noen tilfeller 3 er default. Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted November 16, 2008 ahhh RO er tafs må begynne å spille igjen!! Share this post Link to post Share on other sites
Mr. Dott 0 Report post Posted November 16, 2008 ahhh RO er tafs må begynne å spille igjen!! Hadde jeg bare funnet noen bra norske servere, så skulle jeg ha begynt å spillt igjen (: Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted November 17, 2008 bf.no har da en RO:O server om jeg ikke tar helt feil? Tanking med 3-mannscrew og comm over vt/ts er konge, en av grunnene til at jeg faktisk kjøpte meg RO:O Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted November 17, 2008 Reinstallerte faktisk RO:Ostfront i helga. Kongespill! Share this post Link to post Share on other sites