Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
pinadø grett

Nibiru 2012

Recommended Posts

[...]

Å, all den slagkraften som svinner hen idet man bestemmer seg for å kaste syre og spydigheter i noe man kanskje skulle ane var et fornuftig motargument.

herregud dere som tror på dette er kandidater til den spør 5 damer på gata i FHM!

mujahedning det er du som er farlig her. Du er farlig idiot. Du kommer med masse tull uten noen som helst rot i virkeligheten og forventer at folk skal ta deg seriøst. "MOTBEVIS DET" <- hva er det å motbevise? Er du som kommer med tull uten beviser, umulig å motbevise. Hvis jeg sier at det bor grønne menn på mars som er usynlige kan du ikke motbevise det, men det gjør det ikke sant, det gjør bare meg innbilsk og en smule dum.

Du leter ikke etter sannhet, du har bare en veldig svak kritisk sans. Du leser tull / fiksjon som en normal person vil forstå at ikke har noen rot i virkeligheten og du tror blindt på det. Alt du kommer med her er ren gjetning og tull, så vær så snill å stopp og finn deg et forum med personer som har samme svake kritikk sans. For intill du står på karl johan med en UFO eller har beviser som har den nødvendige styrken til å overleve vitenskapelig testing kaster du bort tiden din. Les heller et par bøker om kilde kritikk og prøv å få til å utvikle en god kritisk sans som gir deg et bedre utgangspunkt for å skille fiksjon med realitet. Hvis du ikke har den nødvendige hjernekapasiteten til det anbefaler jeg barnebøker.

som sagt, jeg liker hysteriske mennesker.

more namecalling in store?

Broren min tror forresten på dette år 2012 greiene.

De mest lettjente 500 kronene i historien.

En ting jeg har tenkt på, hvis menneskene har en betydning overhodet hva skjer hvis vi ødelegger planeten vår ? Da slutter menneskene å eksistere. Så hvis vi har en betydning så må noe skje snart, hvis ikke det er flere av oss på andre planeter noe som er godt mulig.

Forsvinner mennesket....Vel, så forsvinner mennesket. Vil ikke ha den minste påvirkning på moder jord. Er bare at vi lider av en ekstrem arroganse når det gjelder vår status på kloden/i universet.

Enig med BcK.

Eller.. vel det vil ha en LITEN påvirkning :happy:

En ting jeg har tenkt på, hvis menneskene har en betydning overhodet hva skjer hvis vi ødelegger planeten vår ? Da slutter menneskene å eksistere. Så hvis vi har en betydning så må noe skje snart, hvis ikke det er flere av oss på andre planeter noe som er godt mulig.

Nei?

Enig med BcK.

Eller.. vel det vil ha en LITEN påvirkning :happy:

Nei?

Bck tar feil! Det vil bli hvitere vinter her i Norge og mer snø på Svalbard uten oss mennesker.

Hvitere vinter og mer snø? Unnskyld at jeg spør, men har du vært her oppe de siste månedene? :happy:

Er snø overalt atm. 25 minusgrader akkurat nå (når vinden er tatt med) og kaldere blir det utover januar og februar, før det snur mot varmere tider.

hentet fra hegnar forum mere på http://projectcamelot.org/norway.html

A letter from a Norwegian politician (2012)

Just received a email form project Camelot, apparently the Norwegian government is starting to build bunkers and stuff along with other countries...they say that it has to be completed before 2011!

that is the sickest thing, leaving people to die while half the other part of the population gets help, its like a kid eating up all the food while everyone else on the boat starves...its sickens me!

Also check out this site for the latest in what is going on around the world. i looked at it and there has been a great increase in the amount of catastrophes especially epidemics, earthquakes, and floods.

visz.rsoe.hu...

4 years till endgame...or so they say i see a concert and mass landing loool

projectcamelot.org

Innlegg av: Gjest (04.01.08 21:48 ), lest 81 ganger

RE^1: A letter from a Norwegian politician

I am a Norwegian politician. I would like to say that difficult things will happen from the year 2008 till the year 2012.

The Norwegian government is building more and more underground bases and bunkers. When asked, they simply say that it is for the protection of the people of Norway. When I enquire when they are due to be finished, they reply “before 2011”.

Israel is also doing the same and many other countries too.

My proof that what I am saying is true is in the photographs I have sent of myself and all the Prime Ministers and ministers I tend to meet and am acquainted with. They know all of this, but they don’t want to alarm the people or create mass panic.

Planet X is coming, and Norway has begun with storage of food and seeds in the Svalbard area and in the arctic north with the help of the US and EU and all around in Norway. They will only save those that are in the elite of power and those that can build up again: doctors, scientists, and so on.

As for me, I already know that I am going to leave before 2012 to go the area of Mosjøen where we have a deep underground military facility. There we are divided into sectors, red, blue and green. The signs of the Norwegian military are already given to them and the camps have already been built a long time ago.

The people that are going to be left on the surface and die with along the others will get no help whatsoever. The plan is that 2,000,000 Norwegians are going to be safe, and the rest will die. That means 2,600,000 will perish into the night not knowing what to do.

All the sectors and arks are connected with tunnels and have railcars that can take you from one ark to the other. This is so that they can be in contact with each other. Only the large doors separate them so that the sectors are not compromised in any matter.

I am very sad. Often I cry with others that know that so many will learn too late, and then it will all be over for them. The government has been lying to the people from 1983 till now. All the major politicians know this in Norway, but few will say it to the people and the public - because they are afraid in case they too will miss the NOAH 12 railcars that will take them to the ark sites where they will be safe.

If they tell anyone, they are dead for sure. But I don’t care any more about myself. Mankind must survive and the species must survive. People must know this.

All the governments in the world are aware of this and they just say it is going to happen. For those of the people that can save themselves I can only say reach for higher ground and find caves up in the high places where you can have a food storage for at least five years with canned food and water to last for a while. Radiation pills and biosuits are also advisable if your budget allows it.

For the last time I say may God help us all... but God will not help us I know. Only each person individually can make a difference. Wake up, please...!

I could have written to you using another name but I am not afraid of anything any more. When you know certain things, you become invincible and no harm can come to you when you know that the end is soon.

I assure you 100% that things will happen. There are four years to prepare for the endgame. Get weapons, and make survival groups, and a place where you can be safe with food for a time.

Ask me anything and I will answer as much as I know about the Norwegian connection to all this. And just look around: they are building underground bases and bunkers everywhere. Open your eyes, people. Ask the governments what they are building, and they will say “Oh, it’s just storage for food”, and so on. They blind you with all the lies.

The marks of the alien presence are also there, and I often see the Norwegian elite politicians are not what they say they are. It’s like they are controlled in every thought, and what they have to say is just as they are told to do things in such manners. It is clear for me who they are, and who they are not. You can see it in their eyes and in their minds.

Remember that those who are going to be in and around the city areas in 2012 are those that are going to be hit first and die first. Later the army will purge the rest of the survivors and they have a shoot to kill order if there is any resistance to bring them into the camps where every one will get marked with a number and a tag.

I also see that Benazir Bhutto is spoken of on your site. Her death was tragic. I have met Benazir, as you can see. You will also see from the photographs that I have met with a number of other notable politicians and world leaders.

The public will not know what happens till the very end, because the government does not want to create mass panic. Everything will happen quietly and the government will just disappear.

But I say this: don't go quietly into the night. Take precautions to be safe with your family. Come together with others. Work together to find ways to solve all the many problems you will face.

Kind regards

hvis det er noe sannhet til dette så er det jo råflott egentlig, alle korrupte politikere, bankere, frimurere og annet skittentøy trekker undergrunn, som en drøm

jeg vil alltid stå på siden til de undertrykte og jeg vil gjøre mitt ytterste hvis jeg overlever for å sprenge inngangene og utgangene til deres 'eksklusive bunkere'

Edited by mujahedning

Gleder meg til 2012. Så opphausa 2012 har blitt på dette forumet så er det duket for en flaming som ingen har sett maken til :innocent:

Selvfølgelig...da vil de jo stå frem som "det var bare kødd ass, jeg trodde egentlig ikke på det. Var bare kødd" :happy:

Tror aldri at menneskene kommer til og forsvinne helt, men tror at "en eller annen" gang så forsvinner mange av oss :D

Dette er bullshieit.

Lurer på hva for noe som gikk galt med hjerne funksjonen til

folka som trur på dette.

Det eneste jeg vet er at jeg kommer til å feire en hyggelig nyttår 1 januar 2013.

RE^1: A letter from a Norwegian politician

I am a Norwegian politician (...)

:D

edit: Folkens, jeg er overbevist.

Edited by rolax

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...