SpookyManooky 43 Report post Posted December 14, 2007 Dansefeber kis i Sverige tror jeg. Skev mann! Gi meg det han tar rumph-aaaa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Undertow 0 Report post Posted December 15, 2007 kött fyfan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted December 15, 2007 fy fan for en horn dawg! :lol: instant classic! Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted December 15, 2007 "kjött fyfahn... oh.... hans" Quote Share this post Link to post Share on other sites
rolax 0 Report post Posted December 16, 2007 (edited) Haha! the hell?? "kött fy fa.. ._. ... haaans >_> .... " hva er det han sier på slutten forresten? DACHELV! Edited December 16, 2007 by rolax Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted December 16, 2007 Hva har han røyka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted December 16, 2007 Hva har han røyka? hva er det han IKKE har røyka er vel spørsmålet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 16, 2007 I want what he had Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jogers 0 Report post Posted December 16, 2007 Haha, han var bra fjern Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted December 16, 2007 Va tror du ? jeg är snill Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted December 16, 2007 Rumpehhhh... HAHAHAHAH Quote Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted December 16, 2007 hva er det han sier på slutten forresten? DACHELV! Takk selv på svensk... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zartex 0 Report post Posted January 27, 2008 for en teit latter Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted January 27, 2008 ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted March 20, 2015 Sykeste reviven av gammel tråd som jeg har sett 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites