Thadon 0 Report post Posted December 23, 2007 Jeg kan Share this post Link to post Share on other sites
Vincent Vega 4 Report post Posted December 26, 2007 jaja... kjøpte det 23... Fortsatt ingen som har tilbydd seg å spille?! Add på friends? Steam name anyone?! Kan ikveld Share this post Link to post Share on other sites
fytech 0 Report post Posted December 26, 2007 Jeg joiner gjerne Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted December 27, 2007 Først, add meg gjerne på Steam: Steffen_11 Når passer det for folket å spille? Tror det passer for meg i kveld, og i morgen kveld. Videresend denne til andre RO-spillere, så får vi med så mange som mulig... Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted December 27, 2007 Jeg er med i kveld og i morgen kveld. Share this post Link to post Share on other sites
RaeZo 0 Report post Posted December 27, 2007 Jeg Joiner, bare si ifra:P Share this post Link to post Share on other sites
Vincent Vega 4 Report post Posted December 28, 2007 81.166.125.38:7757 Ikveld folkens!!! kan bli dritbra! Si det til alle RO'ere dere kjenner da Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted December 28, 2007 OK, hvilken server er dette? Share this post Link to post Share on other sites
Vincent Vega 4 Report post Posted December 28, 2007 OK, hvilken server er dette? Battlefield.no sin? Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted December 28, 2007 Å ja, hehe. Skal me seie på Bf.no sin server i 10-11-tida i kveld? Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted December 28, 2007 Jeg kan prøve å bli med Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted December 28, 2007 Jeg går inn på den serveren NU! Steam nick: totalboy Share this post Link to post Share on other sites
eriks901 0 Report post Posted January 1, 2008 jeg har kjøpt det på internett netopp. selv om jeg er under 18:D Share this post Link to post Share on other sites