Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Alex_killer

Jeg føler meg ikke trygg

Recommended Posts

Jeg liker ikek rødgrønne

pga: de nedbygger hæren

vi har kun 87 tusen i hæren vis krig

Hvem vet om russland angriper

...pluss at svenskene har 295,900 og de vil hjelpe oss hvis det blir krig.

Slik som de gjorde under andre verdenskrig?

Med tanke på at jeg bor rett ved siden av militærbasen på Andenes, så ser jeg helst at de ikke blir krig med Russland, vil f*** ikke være av de første som stryker med.

Hvis de angriper så tving de inn i Norsk Skog så skal jeg ta meg av de en etter en. Har 6 sverd liggende i am rdy.

Noe jeg lurer på, hva mener egentlig DU at vi burde gjøre med russerne? Spesielt, hva mener du den rød-grønne-regjeringen gjør feil?

Jeg mener Norge burde skyte alt og alle som beveger seg i nærheten av landegrensa vår, og håpe på at de ikke tar igjen :lol:

Er vel ingen som har sagt at olje er en utløsende faktor for en eventuell invasjon av Norge?

Russland er for oss en bedriten stor drittunge som tråkker langt ned i vår lille tue!

Jeg liker ikek rødgrønne

I den Norske hæren ja.. Vi har totalt 276,000 i troppen våres pluss at svenskene har 295,900 og de vil hjelpe oss hvis det blir krig. Så totalt vil det bli 565,900 tropper.

Kilder fra:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_count...of_total_troops

hahah tror du sevnskene hjelper oss

var så pingler var ikke med i 2 verdenskrig

Russland Norge

Derfor gjør vi ingenting =)

EDIT: det var 2 s'er i russland ja :lol:

Ja skjønner det

men vi burde sakt til dem opp i tryne ingen tilatelse nermt olje plattformene våre og nordjøen

Jeg liker ikek rødgrønne

I den Norske hæren ja.. Vi har totalt 276,000 i troppen våres pluss at svenskene har 295,900 og de vil hjelpe oss hvis det blir krig. Så totalt vil det bli 565,900 tropper.

Kilder fra:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_count...of_total_troops

Vi var nøytrale som svenskene. Helt til tyskerne invaderte oss -.-

Herregud, dagens norske ungdom gjør meg faktisk mer utrygg enn Russland hvis alle er like opplyste som deg.

At du i det hele tatt kan kalle svenskene pingler fordi de ikke var med i andre verdenskrig er _helt_ latterlig.

Et tips, det er lurt å lese avisene iblandt.

Herregud, dagens norske ungdom gjør meg faktisk mer utrygg enn Russland hvis alle er like opplyste som deg.

At du i det hele tatt kan kalle svenskene pingler fordi de ikke var med i andre verdenskrig er _helt_ latterlig.

Et tips, det er lurt å lese avisene iblandt.

svenskene ligger langt foran norge når det kommer til kampevne, de har en større og bedre utrustet hær og en serdeles oppegående og avansert våpenindustri.

Kan vel bare stå på plattformene og skrike "baserape" og "ban player"..

Større trussel e vel alle russerjentene som blir importert av desperate nordmenn.

ingenting å frykte, vi kan opprette vår egen organisasjon kalt Olav den helliges martyrer, ett slikt navn kommer nok til å sette en støkk i fienden skal du se.

herren er stor

Hvis de angriper så tving de inn i Norsk Skog så skal jeg ta meg av de en etter en. Har 6 sverd liggende i am rdy.

Jeg venta på den der :lol:

ser ingen grunn til at Russland skal ta Norge FØRST hvis de skal angripe noen i det hele tatt, noe jeg tviler på de gjør med det første

me are ready, me has lufgevær.

tar bare en kjapp telefon til Island, så kommer de med sin mektige hær.

Jeg føler meg ikke trygg med tanke på at folk som Alex_Killer får tilgang til internett og folk generelt.

Det skal ikke være mulig å være så fjern som han, fy faen jeg blir irritert hver gang jeg ser navnet hans på en ny tråd på forumet...

Jeg føler meg ikke trygg med tanke på at folk som Alex_Killer får tilgang til internett og folk generelt.

Det skal ikke være mulig å være så fjern som han, fy faen jeg blir irritert hver gang jeg ser navnet hans på en ny tråd på forumet...

faen er du her for da?

For å få han til å bli opptatt med å skrive ett svar slik at han ikke ser når russerne tar oljen hans!

For å få han til å bli opptatt med å skrive ett svar slik at han ikke ser når russerne tar oljen hans!

ok, fine, carry on.

Russland har uten tvil et behov for å vise penis, men selv om de stopper helikoptertrafikken i Nordsjøen for en dag (som i og for seg er unødvendig) så nekter jeg å tro at de har noen som helst intensjon om invasjon av Norden. Det skjer ihvertfall ikke sånn helt uten videre; det er jo et mulig scenario om vi får en 3. verdenskrig med USA og Ny-Sovjet på hver sin side, men da er jo alle rimelig screwed uansett. Som nevnt sliter visstnok mange russiske soldater med kampmoralen, de klarer jo ikke å holde på erobret land (f.eks. Afghanistan og Tsjetsjenia), så om de kom hit så ville vi ha gitt dem juling fordelt over lengre tid.

Ang. de rødgrønne så er vel jeg kjent for å hakke løs på dem ved enhver anledning, og ja, jeg har MYE stygt å si om dem og hvordan de raserer forsvaret nå (tenk Norge på 1930-tallet og konsekvensene det fikk), men vi har fremdeles et meget sterkt forsvar sammenliknet med folketall og hvor strategisk viktig landet er. Det klarer de neppe å ødelegge helt og uopprettelig før deres avgang i 2009.

Tror også at det norske forsvaret hadde holdt godt over ei uke, Russland er langtifra så gode som folk vil ha det til. Deres styrke er kvantitet - de er mange. Men så kommer alt an på hvordan et angrep gjennomføres, enfronts eller mange landsettinger.

Og om de har interesse av selve landet vårt så er vel ikke nuking en særlig god strategi.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...